Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
2
Katılım
8 Tem 2014
Mesajlar
12
Bayiye soruyorum. 2016 model gelmedi diyor. Ama sahibinden.com da 2016 lar var. Yeni alan arkadaşlar sizin MT-25 kaç model acaba. ben 2016 modeli bekliyorum.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
lastik tarihleri yenimiydi birde lastiği servis harici değişince garantiyi etkilermi

2015 tarihli lastikler.Ben serviste değiştim, lastik değişimi + balans ayarı 80 TL tuttu.Dışarıdan da 70 TL teklif almıştım o yüzden imkan varsa serviste değiştir.Garanti muhabbetini bilmiyorum ama bozacağını sanmıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Bayiye soruyorum. 2016 model gelmedi diyor. Ama sahibinden.com da 2016 lar var. Yeni alan arkadaşlar sizin MT-25 kaç model acaba. ben 2016 modeli bekliyorum.

Benim motor 2015 model.2015 ve 2016'lar arasında bir fark yok.Cumartesi günü İstanbul - Esenyurt bayisine 5 adet 2016 model gelmişti.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
merhaba abiler kardeşler lanet olsun mct 250,hyosung gv 650,mt 03,derken bayide faturayı alırken buldum kendimi selamun aleyküm.sigorta için tavsiye verecek olan varmı :D

Şair sigortadan bir fiyat al istersen(sairsigorta.com). Motosiklet camiasının epey kullandığı bir firma
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Merhaba,Radyatör korumayı şart görüyorum ,Hatta üreticiler neden orijinal olarak bu şekilde satmazlar şaşıyorum .
Radyatör koruma için GP KOMPOZİT diye bir yer var . Ben kendi motoruma buradan yaptırmıştım. Tavsiye ederim .
https://goo.gl/BjmYJA



Kitapçıkta yazdığı gibi ilk 1000 km 7 bin deviri geçmemeye özen gösteriyorum 1600 e kadar da 8400 deviri.Zaten 1000.km'de servise yağ değişimine gitcez.Onun dışında zinciri ara ara yağlamakta fayda var.Lastik olarak da dün diablo rosso 2 leri aldım lastikal.com dan diğer sitelere göre fiyatı uygun.Ama alternatif lastik olarak bir fikrim yok.Zincir koruma ve radyatör korumaya da bu paraları vermem ben gerekli bulmuyorum.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Benim bildiğim ayarlanamıyor.Ama çok da sıkıntı olmaz, benim boyum da 1.85 gayet memnunum motordan.
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
14
Benim boyum da 1.89. herhangi bir sıkıntı çekmedim. Motorun kendi ebadı da zaten 209 cmle MTlerin en uzunu.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
163
bir mt 25 sahibi olarak bende aranıza katıldım :) lastikleri bende daha değişmedim ama bin km olunca değişmeyi düşünüyorum kendimiz takoz yapıp taktık on numara oldu. ön cam ve elcik koruma bekliyorum ben aksesuar olarak yamahanın sitesinde aksesuarlarını göremedim mt 25 in

buda benim mt

 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
14
bir mt 25 sahibi olarak bende aranıza katıldım :) lastikleri bende daha değişmedim ama bin km olunca değişmeyi düşünüyorum kendimiz takoz yapıp taktık on numara oldu. ön cam ve elcik koruma bekliyorum ben aksesuar olarak yamahanın sitesinde aksesuarlarını göremedim mt 25 in

buda benim mt

[url]http://i.hizliresim.com/m6kmW2.jpg[/url]

Hayırlı olsun

Orjinal cam çok kısa. Youtube a yamaha mt 25 ön cam yazıp videomdaki ön camı inceleyebilirsiniz. Hem fiyat olarak daha uygun hem de işlevsel.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
10
Hayırlı olsun lafinizi balla kesiyorum 34 km de makine oil uyarisi verdi bilgisi olan varmı uzaktan izliyom makineyi bilgisi olan yazabilirim :thumright
 
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
75
Merhaba arkadaşlar,
Bende Cbr250 mi satıp MT-25 e geçiş yaptım. CC yükseltemedik ama silindiri yükseltelim bari dedik :) Koruma takozlarıyla beraber yarın teslim alıcaz inşallah.
Bu motor için arka çanta takan varmı acaba? Çanta demiri için 400-450 tl civarında fiyatlar aldım. Açıkçası çok pahalı geldi. Yada bu motor için uygun yan çantalar kullanan varmıdır? Çanta için uygun nasıl bir çözüm üretilebilir?


Hayırlı olsun

Orjinal cam çok kısa. Youtube a yamaha mt 25 ön cam yazıp videomdaki ön camı inceleyebilirsiniz. Hem fiyat olarak daha uygun hem de işlevsel.

Hocam sahibinden'deki GP Kompozit sizmi oluyorsunuz? :) Sizin camınızı görmüştüm. Büyük ihtimalle yakın bir zamanda bende almak istiyorum. İletişime geçerim.
Şimdi izledim videonuzu hocam tamamdır :) Memnunsanız bende uzun yol için taktıracaktım.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
taktırdığınız ön cam farın ustundeki led leri kapatıyor mu yoksa orjinaliyle aynı yerde mi bitiyo sanki led leri biraz kapatmıs gibi geldi
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
pazar günü baya bi inceledeim, 2016-2015 fark yok bu bir.
resimdekilerden daha heybetli bu iki,
malzeme kalitesi gittikçe düşüyor bu üç.

en canımı sıkan taraf ise, karenajların birbiri ile ve selenin özellikle ön kısmının birleştiği yerde tam oturmaması, yani iki karenejın birleşme noktasında bir taraf tam oturmuş bir tarafta açıklık var.

keşke bu da mt 125 ile aynı fabrikadan çıksa idi.

herşeye rağmen şu an listemin bir numarasında.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Arkadaşlar..Uyanık olun!

Artık KTM dahil 250 cc ye kadar malzeme kalitesi ve işçilik kalitesi çok düştü.. Japonlar dahil... Sadece Suzuki halen aynı kalibrede motosikletler üretiyor.. Diğerleri işi plastiğe döktü..

Bu motorları klasik ben Yamaha, Honda , KAwasaki alıyorum niyetiyle alıyosanız o eski Japonlardan değil bunlar.. Bu nedenle etkiletleri çok pahalı...
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
- Tankpad
- topcase çanta demiri
- topcase
- Ön cam

arayışım var. Gördüğüm en dandik çanta demirine sırf orjinal yamaha aksesuarı diye 410 TL vermek istemiyorum. Shad'in mt-09 için ürettiği über görünümlü çanta demiri bile 250TL iken şuna 410 TL verilir mi yahu;

XkPop5.png


Bu çanta demirini takınca istediğim her topcase'i takabilir miyim onu da bilmiyorum, bu konuda bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim.

Alternatif öneriler sunabilecek olan varsa çok memnun olurum..
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
268
- Tankpad
- topcase çanta demiri
- topcase
- Ön cam

arayışım var. Gördüğüm en dandik çanta demirine sırf orjinal yamaha aksesuarı diye 410 TL vermek istemiyorum. Shad'in mt-09 için ürettiği über görünümlü çanta demiri bile 250TL iken şuna 410 TL verilir mi yahu;

http://i.hizliresim.com/XkPop5.png

Bu çanta demirini takınca istediğim her topcase'i takabilir miyim onu da bilmiyorum, bu konuda bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim.

Alternatif öneriler sunabilecek olan varsa çok memnun olurum..

irfmotor la iletişime geçmek lazım.Pek çok modele ait ürünleri var.mt-25 içinde yapabilir belki.
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
14
Merhaba arkadaşlar,
Bende Cbr250 mi satıp MT-25 e geçiş yaptım. CC yükseltemedik ama silindiri yükseltelim bari dedik :) Koruma takozlarıyla beraber yarın teslim alıcaz inşallah.
Bu motor için arka çanta takan varmı acaba? Çanta demiri için 400-450 tl civarında fiyatlar aldım. Açıkçası çok pahalı geldi. Yada bu motor için uygun yan çantalar kullanan varmıdır? Çanta için uygun nasıl bir çözüm üretilebilir?




Hocam sahibinden'deki GP Kompozit sizmi oluyorsunuz? :) Sizin camınızı görmüştüm. Büyük ihtimalle yakın bir zamanda bende almak istiyorum. İletişime geçerim.
Şimdi izledim videonuzu hocam tamamdır :) Memnunsanız bende uzun yol için taktıracaktım.

Hayır o ben değilim :) Evren abiye ait gp kompozit. daha önceden tanıdığım biri değil. ben müşteri sıfatıyla aldım çok da memnun kaldım.

taktırdığınız ön cam farın ustundeki led leri kapatıyor mu yoksa orjinaliyle aynı yerde mi bitiyo sanki led leri biraz kapatmıs gibi geldi

hayır ledleri kapamıyor zaten kapasa takmazdım :) bir iki noktada çok az sarkıyor ama kapatacak kadar değil. hem öndeki hem alttaki aynı anda görünmesin diye öyle yapmış.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
şu anki scooterımı yaz kış sürekli kullanıyorum. mt-25 hoşuma gitti fakat gözümü korkutan tek şey bu motorda kış nasıl geçer?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst