Çatlamış kırılmış grenajı neredeyse bedavaya tamir etmek

Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Merhaba Arkadaşlar,

İnternette denk gelen şu videoyu sizlerle paylaşıyorum:

Çatlamış kırılmış grenajı neredeyse bedavaya tamir etmek istemez misiniz? Üstelik gayet kolay ve havalı bir şekilde.
https://www.youtube.com/watch?v=M6hlVoX0B_k

Kullanılan yöntemin adı "Drifters' Stitch with Ziptie"

İhtiyacınız olan malzemeler bezli bant, cırt kelepçe, şarjlı matkap, cırt kelepçenin ebatında matkap ucu

Bunun biraz daha sağlam olmasını isterseniz bu işlemi yapmadan önce kırığın arka kısmına plastik şeritler yerleştirin (şişe, yoğurt kabı vb keserek)şeffaf veya beyaz silikonu şerit ile çatlağın arka kısmına sürün ve silikonu plastikle destekleyin.

O da şöyle bir şey:
"Wheeler Dealers" 8.Sezon 4.Bölüm "BMW 840"
Ön tampon tamiri kısmı 14. dakika. Adam benim dediğim işlemi çift bileşenli yapıştırıcı ile yapıyor.
(fiberglass resin, epoksi yapıştırıcı bulabildiğiniz en kalitelisinden. Amma uyarayım bu tip yapıştırıcılar taş gibi serttir bükülünce kırılır.)

örnek: http://www.hepsiburada.com/wert-5000-epoksi-yapistirici-p-HRDNW5000

Bulabildiğiniz en kaliteli markadan satın alın. Ucuz, iran yapıştırıcısı denenler... Bence almayın, fiyatı da çok fark etmiyor zaten.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
tamir etmekten ziyade düşüp kaybolmasın diye scooter grenajlarına uygulanan en basit yol...araştırırsanız az biraz maliyetle daha güzel uygulamalar bulabilirsiniz.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Wheeler Dealer daki Edd China bu işi olabilecek en iyi şekilde yapmıştı. Kalıcı bir çözüm.
Ama tr de bunu yapabilecek adam bulunur mu, hiç sanmıyorum
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Ben Mustangime bole bisey yapsam kahrimdan ölürüm ya.. o ne ole capraz capraz sacma sapan bisey, yok artik... ne efsanesi, cenaze!!!
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
bunu şahine yapsak fakir damgası yeriz mustanga yapınca tarz oluyor yok böyle birşey !!!
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Kardeş sen çok yanlış gelmişsin. Şu aşağıdaki konuya bir göz atmanı tavsiye ederim.

Kırık karenaj tamir ve boyama

Teşekkür ederim, bu konuyu görmemiştim. :cat:

Wheeler Dealer daki Edd China bu işi olabilecek en iyi şekilde yapmıştı. Kalıcı bir çözüm.
Ama tr de bunu yapabilecek adam bulunur mu, hiç sanmıyorum

Bulunur niye bulunmasın? Hiç olmadı tampon tamiri yapan yerlerde yaptırılabilir. 30, 40, 50TL...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------

bunu şahine yapsak fakir damgası yeriz mustanga yapınca tarz oluyor yok böyle birşey !!!

En güzeli reno 12, çelik tamponu var hiç böyle bir derdi yok :wiinkk:

Yalnız trafikte şahin, doğan, honda, beyaz ticari/sarı ticari araç görünce kaçıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mustang sahibi adam yaptığı şeye bak kesin işssiz bu:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst