Yeni motosikletim! Buuzzzzz gibi bir gün!

Katılım
30 May 2013
Mesajlar
120
Hayırlı olsun kazasz belasız :) Ankarada -10larda mtor kullanıyoruym :D tek sıkıntı kontak donuyor
 
Katılım
31 Ara 2014
Mesajlar
156
ben yeni gördüm.. aldığına çok sevindim.. hayırlı olsun kazasız sürüşler :)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Arkadaşlar tekrardan merhaba. Pazar gününü ve havanın sıcak olmasını fırsat bilerek aklımda tasarladığım modifikasyonlara başladım.
Bugün sevgili dostum Yaşar ile birlikte upuzun ve kaba duran arka çamurluğu kestik.


Öncelikle eski hali
__________________________________
7V6o2v.jpg

D87lk6.jpg


Yapım aşaması
__________________________________
z20mE6.jpg

vQjg4A.jpg


İlk aşamayı şimdilik aşağıdaki gibi tamamladık. İlerleyen günlerde kuyruğun altındaki kötü görüntüyü gidermek için sactan bir şeyler yapacağız.
_______________________________

bgBlj8.jpg


Hemen yaptıktan sonra nasıl göründüğü hakkında fikriniz olması açısından bir kaç fotoğraf.
___________________________________________
ZA9LLa.jpg

ZA9LLG.jpg

n5OA7V.jpg


Eve dönünce spiral izleri ve ufak tefek çiziklerden dolayı siyah spreyle üstünden geçiyorum.
______________________________________________
yA0PMj.jpg


Kurumasını beklerken bir kaç fotoğraf daha çektim.
________________________________________________
04E7kB.jpg

EzPVrB.jpg

g4Oky5.jpg



Şimdilik bu kadar. Bu projenin devamı gelecek. Bu işlemleri yaptıktan sonra stop lambam, sinyallerim ve plakamı mecbur çıkardık. Şimdi stop lambası ve sinyal arayışına girdim, tabii ki cafe racera uygun sinyal ve stop lambası arıyorum. Eleştrilerinizi bekliyorum, sevgiler.


 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
166
@Mamba09
IMG_20131128_152756-500x500.jpg



bu plakalıktan alıp sol tarafa(maşanın yanına) koyarsanız bence güzel durabilir(app plaka almak şartı ile).
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
öncelikle hayırlı olsun inşallah kazasız belasız kullanırsınız. ayrıca umarım en kısa suredede ıstedıgınız değişiklikleri yaparsınız...
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Vay vay vay çantaya bak :queen: güle güle kullan kardeşim hayırlı uğurlu olsun inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

Tüüüü sazan mı olduk biz şimdi :p Mesaj tarihine bakmazsan olacağı bu :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
236
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim kazasız belasız inşallah..,
Bu arada her anını neredeyse karelemişsin çektiğin paradan yudumladığın çayına kadar :D işte budur gerçek cafe racer projesi :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst