Sürücü Kursu Sorunu

Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Selamlar mt ahalisi. Sürücü kursu hakkında bir sorum vardı.

Kız arkadaşım yaklaşık 3 hafta önce motosiklet ehliyeti için sürücü kursuna kayıt oldu. Geçen hafta sınav ücreti olarak istenen 70 tlyi yatıdık. Cumartesi günü de sınavı olacağı söylendi. Fakat birtakım sebeplerden ötürü bir sonraki dönem sınava girmesinin daha uygun olacağını düşünüyoruz. Kurs için istenen 600 tl lik ücreti henüz yatırmadık.
Kurstaki sekretere durumu açtık, bir sonraki dönem girsem olur mu gibisinden fakat şu cevabı verdi ''Mümkün değil. Listedesin''
böyle bir şey hakikaten mümkün değil mi yoksa bir sonraki dönem tekrar 70 tl yatırarak aslında sonraki döneme aldırabilir miyiz kaydı? Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
41
Yazılı sınavdan mı bahsediyorsunuz yoksa direksiyon sınavından mı ?
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
85
Hocam 70 tl sınav parasını verdiniz ve o sinava girmekm için bas vuru yaptınız.Bir sonraki donem derken 3-4 ay sonrasimi yoksa 1 ay sonra si mi 1 ay sonrası ise ilk sınava girmez(para yanar)15-20 gun sonra 2. sınava tekrar para yatırıp sınava girebilir.1 dosyada 4 sinav hakkı oluyor bunlara girmez yada kalır ise 15 er gunden 2 ay gibi bir sure yapiyor ama tekrar direksiyon sınavı na girebilmek için teorik sınava girmesi gerekecek.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Direksiyon kayit yaptirdiysaniz geri donusu yok maalesef bende ilk seferde kalkamadigim icin gidemedim sabah 8 de idi. Ve sabah sabah 4 arac degistrmem gereken bir yerdeydi gitmedim param yandi. Ikinci sefere de para yatirdim mecburen.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Arkadaşlar sınav parası olan 70 tl nin yanması problem değil, gözden çıkardık. Sormak istediğim bir sonraki sınava yine 70 tl yatırıp girebilir mi? Zaten B ehliyeti var yani yazılı sınava girmez diye düşünüyorum.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
85
Sonraki 4 sınava yazılı sinava girmeden girebilir 4 tanesinden de kalirsa ancak yazili sınavı istiyorlar.70 tl daha yatirip tahmini 15 gun sonra olan sınava girebilir.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Peki neden kadın 'mümkün değil, listedesin' gibi bir şey demiş olabilir? Kız arkadaşım evrak imzaladığı için bu dönem kurs parasını yatırma zorunluluğu mevcut mu yani?
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
545
Peki neden kadın 'mümkün değil, listedesin' gibi bir şey demiş olabilir? Kız arkadaşım evrak imzaladığı için bu dönem kurs parasını yatırma zorunluluğu mevcut mu yani?

kurs ucretini yatırmadan zaten sınavı gecse bile size dosyanızı teslim etmeyeceklerdir ondan dolayı bir sorun olmaz onlar acısından...
hee sınav parasını yatırın ve sınava gitmeyin sonra kurs u arayın ben bugun sınavı kacırdım diger sınav ne zamansa ona girmek istiyorum diyin ve tekrar paranızı yatırın...
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Sizin icin yazili sinav onemli olmadigi icin genelde 2 hafta da bir yapilan direksiyon sinavlarina ucretini yatirarak girebilirsiniz.imza varsa ucreti odemelisiniz eger hakli bir sebep varsa gerekli yerlere basvurup iptal ettirebilirsiniz. Ama zaten kursa kayit olmadan sertifikayi da alamazsiniz.

Gorevlinin mumkun degil dedigi husus bence suan listedesiniz yani kayitlisinjz bu sinav icin kaydinizi sildiremezsiniz, ama sinava gitmezseniz bir sonrakine kayit olabilirsiniz cunku 4+4 girme hakkiniz var.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst