Devlet bize zaten dayıyor, ederi olmayan fiyatlardan motor alıyoruz, bende aynı paralara daha iyi motor alabilirdin diye söyledim, neyini totonuzdan anlıyosunuz bunun? 9 bin liraya rc 200 aldık 5 binde 16bin liraya shadow aldık 30 binde. 7 bin liraya 2014 daytona aldık 4 binde. Son olarak kendime 24 bin liraya 650f aldık 9 binde ve 650f'i alırken 3 yere kapora bıraktım ama alamadık motoru aksilikten, antalyadaki motora kapora gönderdim satmasın diye, motoru almaya gideceğim gün çocuk aradı daha çok paraya başkasına sattım diye kaporayı geri gönderdi. Yani demek istediğim bulunabiliyor kovalarsan. Almışsın zaten bir önemi kalmamış hayırlı olsun ancak ben kötü bi niyetle söylemedim. Daha motoru sürmeden 2-3 sene binerim diyosun ama o işler öyle olmuyor. Sıkılacaksın daha hızlı gitmek isteyeceksin büyük ihtimalle. Kawasaki seni daha fazla götürür diye tecrübelerime dayanarak söyledim. Ne alırsan al bananeyse zdhshz