Sonunda CBR125 R 2016 Aldim 0 Alacaklar Buraya

Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
4250 liraya pcx almıstım sıfır km vay ulan sımdiki 125 fiyatlarına bak ağlarsın Hökümetimiz bizi yöceltiyor dünya devi olcakmışız hassiktir lan şu paranın değer kaybedişine bak
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Güle güle kullan kardeşim.On numara motosiklet almışsın.Ama milletin dediğine bakıp değiştirmeye kalkma.En az 3 sene götürür bu motor seni.Ha sürerim dersen 10 senede götürür.Nasıl olsa şehir içi kullanacaksın.Hiçbir problem yok.paşa paşa bin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazarlık yapmış bayiyle arkadaş 10.200'e almış.

10500'e ikinci el temiz kawasaki 250sl alınabilirdi oysaki. O motor bir süre sonra sana yetmeyecek, satmak isteyeceksin. 250sl daha uzun süre tatmin edebilirdi.
O paraya temiz z250 sl yok.2. el almak için kaç motor gezdim baktım 11 500 12000 tl altındakilerin alayı yatmış hor kullanılmış ilk motor olarakda z250 sl kimseye tavsiye etmiyorum eğitim yoksa çok kolay tekere geliyor.

Hayırlı olsun onu beğenmişsin onu almışsın iyi günlerde kullan allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
hayırlı olsun. sıfır her zaman sıfırdır. ikinci el ben de çok 250cc ve üstü aradım expertiz diyince direk yan çiziyorlar.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Fuarda 14.000 e 2015 eldeki cbr 250 leri veriyorlardı. Tecrube ve butçe varsa belki o da bi secenek olabilirdi. ama yoksa ve yeni başlıyorsan özellikle senin ihtiyacın olan motoru alman doğru olan, ihtiyacın olmayanı değil.

Seçiminden dolayı tebrikler, hayırlı olsun..
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
2013 mart ayında sıfır olarak cbr250r almıştım. O zaman 10000tl plaka ruhsat haric liste fiyatı vardı. Ben pazarlıkla plaka-ruhsat sigorta dahil 9750'ye almıştım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2015
Mesajlar
75
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fuarda 14.000 e 2015 eldeki cbr 250 leri veriyorlardı. Tecrube ve butçe varsa belki o da bi secenek olabilirdi. ama yoksa ve yeni başlıyorsan özellikle senin ihtiyacın olan motoru alman doğru olan, ihtiyacın olmayanı değil.

Seçiminden dolayı tebrikler, hayırlı olsun..

İlk Motorum Bütceyide zor toparlamıştım sırf ilk tecrube diye 125 aldım 1.5 2 sene sonra degıstırmeyı anca dusunurum
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Valla 125 de olsa 250 de olsa trafiği ve motorun konumunu bilmediğinden o motor yatacak. Araç kapılarına, Otobüs,araba arasından atlayabilecek yayalara ve en çokta ön frene dikkat et. Ön frenden olur ilk kazalar. Limon olayını biliyorsundur.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
86
Kocaeli istanbul gibi olmaz sadece tırlara dikkat etse yeterli yatmaz motor başka türlü :D e5 komple şehiri ayırıyor zaten sırasıyla dümdüz gidiyorsun e5 ten gitceğin yere :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
1 sene önce CBR125 ile Pulsar 200 NS aynı paraydı belki CBR125 biraz daha ucuzdu tam hatırlayamıyorum fiyatları. CBR125'e de Pulsar'a da baktım Pulsar'ı aldım CBR'ye 1 senede 2000 lira zam geldi. Pulsar yerinde sayıyor hatta benim aldığım fiyattan 160 lira daha ucuza satılıyor 6 aydır. Yine de iyiki Pulsar almışım diyorum. Şehiriçi rahatsız bi motor olsa da uzun yolda gücünü hissettiriyo 130-140 km hızlarda çok rahat gidiyo devamlı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2015
Mesajlar
75
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla 125 de olsa 250 de olsa trafiği ve motorun konumunu bilmediğinden o motor yatacak. Araç kapılarına, Otobüs,araba arasından atlayabilecek yayalara ve en çokta ön frene dikkat et. Ön frenden olur ilk kazalar. Limon olayını biliyorsundur.

Daha Once deneyimim oldu frenleme ile ilgili limon muhabbetini biliyorum daha once bi 10-15 dk cbr 250 R kullandım arkadasımınkını orada alıstım frenlere ılk deneyısımıde az kalsın kazıklancaktım sonra ona sordum ogrendım problem yok kolay kolay yatırmam motoru panıkten yatıyor genellıkle oyle panık olan bı ınsan degılım
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Ya da kaza yapmasına davetiyeyi daha kolay çıkartabilirdi.Uzun yol yapmayan birine oldukça yeter cbr 125 , sanki şehir içinde top speed le gidiyosunuz.

10.500 tl ye temiz 250 sl bul hemen alayım kardeş ? insanların morallerini ne kadarda kolay bozuyorsunuz piyasayı bilmeden

1299 panigale alsan bile laf eden olur hocam da hayirli olsun gayet guzel motor kazasiz belasiz surun :D ne sikinti çıkarır ne ikinci elde caninizi yakar
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
74
Sen kötü yorumlara kulak asma dostum. Hayırlı olsun en iyisini yapmışsın. Aklı herkes veriyor ,bir de para verseler ya :) tekerine taş değmesin
 
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
86
Sen kötü yorumlara kulak asma dostum. Hayırlı olsun en iyisini yapmışsın. Aklı herkes veriyor ,bir de para verseler ya :) tekerine taş değmesin

bizim milletimizin en meşhur repliğidir kardeş. A motor alırsın kaça aldın 500 tl e pahalıya almışın surda surda ben 400 e ayarlardım B araba alırsın ula o arabaya böyle para verilir mi sorsan arabası yoktur her yerde var yani böyle insanlar yapacak bir şey yok :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Devlet bize zaten dayıyor, ederi olmayan fiyatlardan motor alıyoruz, bende aynı paralara daha iyi motor alabilirdin diye söyledim, neyini totonuzdan anlıyosunuz bunun? 9 bin liraya rc 200 aldık 5 binde 16bin liraya shadow aldık 30 binde. 7 bin liraya 2014 daytona aldık 4 binde. Son olarak kendime 24 bin liraya 650f aldık 9 binde ve 650f'i alırken 3 yere kapora bıraktım ama alamadık motoru aksilikten, antalyadaki motora kapora gönderdim satmasın diye, motoru almaya gideceğim gün çocuk aradı daha çok paraya başkasına sattım diye kaporayı geri gönderdi. Yani demek istediğim bulunabiliyor kovalarsan. Almışsın zaten bir önemi kalmamış hayırlı olsun ancak ben kötü bi niyetle söylemedim. Daha motoru sürmeden 2-3 sene binerim diyosun ama o işler öyle olmuyor. Sıkılacaksın daha hızlı gitmek isteyeceksin büyük ihtimalle. Kawasaki seni daha fazla götürür diye tecrübelerime dayanarak söyledim. Ne alırsan al bananeyse zdhshz
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz surusleriniz olsun. Sifir alarak dogru secim yapmissin. Ikinvi el de her zaman bi sorun vardir. Kimse motor yetmiyo da yenisini alcam diye satmaz. Satan varsa da cok az. O da sana bana 0 fiyatina yakin gelir. Hem millet zamlardan dem vuruyo hemde daha fazla para verip hem sigorta kasko bilmem ne fiyat artacak masraf artacak sonra da zamlar belimizi buktu, buker tabi.. Illa ki sikintisi var ki satiyor. Ben 8 bin vercem sonra sikintisiyla ugrascam hemi gerek yok.. veririm 2 bin daha 0 alir keyfime bakarim. 3 bine telefon alan milletiz canimizi cebimizden daha az onemsiyoruz acayip isler..
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
aynı geyiğe ben de katılıyım.
cbr ın yeni kasası 2011 de geldiğinde vergi indirimi ile beraber 5.500 e almıştım, şuan 10.600
altına değil motora yatırım yapmak lazımmış :)
hayırlı olsun kardeş, güle güle kullan iyi yapmışsın sıfır almakla.benim kafadansın.
 
Katılım
6 Mar 2016
Mesajlar
7
Alınmış alınmıştır kardeşim hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız güle güle binesin inş...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2015
Mesajlar
75
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst