TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Çok iyi fakat çokta pahalı .Şuan belli bir bütçem var onunlada yeni bir kask ,kamera vs alıcam.

5.000 km de daha balata bitmiş olabilirmi gerçekten
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Çok iyi fakat çokta pahalı .Şuan belli bir bütçem var onunlada yeni bir kask ,kamera vs alıcam.

5.000 km de daha balata bitmiş olabilirmi gerçekten

Pahalı derken ne kadar fiyata buldun. Cb125e için 200tlye almıştım. Bu eğitime kayıt olarak http://www.yolemniyeti.org/ hem Rahmi Barutçu dan eğitim hemde ls2 kask alırsın. Hoca çok iyi. Kaskta fena bir kask değil. Lastik alırsın kalana. 5000de balata biter mi sanmam ama ayar gerekebilir.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Net hatırlamıyorum ama apache ye uygun lastikler sadece arka için 300 den başlıyor ön-arka 500 civarı tutar sanıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum gerekliyse apache bakmayacaksın o halde.. burada bu motorun hakkında sohbet ediliyor.. karşılaştırma başlığı değil burası.. gidip öyle bir başlık açar tartışırsınız.. o motor kötü bu motor iyi muhabbetlerinin yeri değil burası kullanıcı başlığı..




Sen beni yanlış anlamışım
Vites göstergesi olmayan motor alınmaz demedim ki
Benim yaptırım sadece eleştiri

Pulsar olsun ninja300 olsun bir çok motorda vites göstergesi yok
Almak istediğim motorlar vites göstergesi yok diye almayacak mıyım


Şu anda almak istediğim motorlar pulsar200ns ile tvs apache 150 arasında sürekli gidip geliyorum hala karar veremedim

Söylentilere göre tvs apache 200 bu yaz haziran da Türkiye ye gelecekmiş
Pulsar 200ns aynı fiyata gelirse direk apache 200 alırım pulsar ın yüzüne bile bakmam





........
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
231
Hort

Hort yeni mesajları bulamıyorum mobildeyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

Merhaba iyi akşamlar 2014 model 2015 çıkışlı tvs var 2 adet kaza geçirdim motorun yürür akşamı güzel granajlarin bi kacinda çatlak var bide deponun sol tarafı da diz kapagimizin geldiği yerde göçük var nasıl oldu hiç bi fikrim yok 19.500 km de sizce ne kadar fiyat aralığında ilan vermeliyim ?
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
39
viteş boştayken boşta ışığı yanmıy bunun sebebi nedir arkadaslar? kontagı acınca N de yanıyo ama normal olarak yanmıyo
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Bide fuardaki gibi o lastiklerle falan gelirse pulsarın işi zor abs de var diyorlar doğrumu acaba

lastikler opsiyon,abs standart...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

Hort yeni mesajları bulamıyorum mobildeyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

Merhaba iyi akşamlar 2014 model 2015 çıkışlı tvs var 2 adet kaza geçirdim motorun yürür akşamı güzel granajlarin bi kacinda çatlak var bide deponun sol tarafı da diz kapagimizin geldiği yerde göçük var nasıl oldu hiç bi fikrim yok 19.500 km de sizce ne kadar fiyat aralığında ilan vermeliyim ?

yanlış anlama kardeş ama 3500 tl yi zorlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
https://m.youtube.com/watch?v=K7LpaeUmJWU

Çok kaliteli görünüyor







Acaba söylenildiği gibi haziranda Türkiye ye gelecek mi?







Merakla bekliyoruz...
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
55
s.a abilerim 5bin km deki apacheme komple set tiger egzoz takmak istiyorum motosikletim için yararları ve zararları nelerdir beni aydınlatırsanız sevinirim :D
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
62
Fuarda yeni Apache 200 ü gördüm motor maked olmuş bildiğin çok harika fiyat 9300 diyorlar birde Apache'nin bmw ile ortak üretimi vardı 310 cc ama o bmw standındaydı
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Çok iyi fakat çokta pahalı .Şuan belli bir bütçem var onunlada yeni bir kask ,kamera vs alıcam.

5.000 km de daha balata bitmiş olabilirmi gerçekten

bi ara üsküdara gel çayımı iç sorun varsada bakalım.. motor top speedi yapıyodur 9 10 bin devirde vites değişmezsen top speed göremezsin.. kamerayı bırakta kask ve lastik olmazsa olmaz motorda.. metzeler her türlü parasını hakeder

Sen beni yanlış anlamışım
Vites göstergesi olmayan motor alınmaz demedim ki
Benim yaptırım sadece eleştiri

Pulsar olsun ninja300 olsun bir çok motorda vites göstergesi yok
Almak istediğim motorlar vites göstergesi yok diye almayacak mıyım


Şu anda almak istediğim motorlar pulsar200ns ile tvs apache 150 arasında sürekli gidip geliyorum hala karar veremedim

Söylentilere göre tvs apache 200 bu yaz haziran da Türkiye ye gelecekmiş
Pulsar 200ns aynı fiyata gelirse direk apache 200 alırım pulsar ın yüzüne bile bakmam





........

apache 200ü bekle o halde bencede gelirse pulsara çok rahat tercih edilebilir motoru inceledm güzel alet..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Arkadaşlar Elimde Yeşil renk 2013 TVS APACHE RTR 150 yedek parçaları mevcuttur,

sadece YEŞİL renk olarak vardr,

Tek parçaları mevcuttur,

İhtiyacı olana yardımcı olunur,

NOT: Motor Kaza Sonucu PERT'e çıkarılmıştır,

Bu arada dileyene Montaj 'ı Yapılır,,,

Moto Garaj,,,

0535 939 20 86,,,
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
bi ara üsküdara gel çayımı iç sorun varsada bakalım.. motor top speedi yapıyodur 9 10 bin devirde vites değişmezsen top speed göremezsin.. kamerayı bırakta kask ve lastik olmazsa olmaz motorda.. metzeler her türlü parasını hakeder



apache 200ü bekle o halde bencede gelirse pulsara çok rahat tercih edilebilir motoru inceledm güzel alet..

Bu yaz orjinal lastikleri ile idare etmeyi düşünüyorum sıcakta idare ediyo diyolar. Üsküdar bana yakın bi ara uğrarım kısmet olursa :)
Topspeed en son dün 107 gördüm ama yol devam etse sanki en fazla 115 olurdu.

Birde benim motor özellikle 2.viteste gazı açarken 2 saniye kadar tıkanır gibi olup sonradan gazı alıp hızlanıyor ve bu sabah soğukdanmıdır bilmem daha fazla oldu. Tam vitesi 2 ye çekip gazı veriyorum şöyle bi kendini geriye çekip sonra ilerliyo motor karbüratörde pislik felanmı var acaba önemli bir sorunmudur
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Dün fuarda bende apache 200 ü inceledim. Özellikle deposu çok hoşuma gitti. Sanırım yetkililer henüz net bir fiyat belirlemediler. Ben sorduğumda pulsardan daha ucuz olacağını söylediler. Hayırlısı bakalım, bekleyip göreceğiz.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Bu yaz orjinal lastikleri ile idare etmeyi düşünüyorum sıcakta idare ediyo diyolar. Üsküdar bana yakın bi ara uğrarım kısmet olursa :)
Topspeed en son dün 107 gördüm ama yol devam etse sanki en fazla 115 olurdu.

Birde benim motor özellikle 2.viteste gazı açarken 2 saniye kadar tıkanır gibi olup sonradan gazı alıp hızlanıyor ve bu sabah soğukdanmıdır bilmem daha fazla oldu. Tam vitesi 2 ye çekip gazı veriyorum şöyle bi kendini geriye çekip sonra ilerliyo motor karbüratörde pislik felanmı var acaba önemli bir sorunmudur

Yokmu bu sorunu yaşayan veya nedenini bilen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst