Çok iyi fakat çokta pahalı .Şuan belli bir bütçem var onunlada yeni bir kask ,kamera vs alıcam.
5.000 km de daha balata bitmiş olabilirmi gerçekten
Net hatırlamıyorum ama apache ye uygun lastikler sadece arka için 300 den başlıyor ön-arka 500 civarı tutar sanıyorum
dostum gerekliyse apache bakmayacaksın o halde.. burada bu motorun hakkında sohbet ediliyor.. karşılaştırma başlığı değil burası.. gidip öyle bir başlık açar tartışırsınız.. o motor kötü bu motor iyi muhabbetlerinin yeri değil burası kullanıcı başlığı..
apache 200; 9300tl fuarda fiyat, pulsara da zam gelirse kafa kafaya gelebilir toksa 1000tl fark var
Bide fuardaki gibi o lastiklerle falan gelirse pulsarın işi zor abs de var diyorlar doğrumu acaba
Hort yeni mesajları bulamıyorum mobildeyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------
Merhaba iyi akşamlar 2014 model 2015 çıkışlı tvs var 2 adet kaza geçirdim motorun yürür akşamı güzel granajlarin bi kacinda çatlak var bide deponun sol tarafı da diz kapagimizin geldiği yerde göçük var nasıl oldu hiç bi fikrim yok 19.500 km de sizce ne kadar fiyat aralığında ilan vermeliyim ?
Çok iyi fakat çokta pahalı .Şuan belli bir bütçem var onunlada yeni bir kask ,kamera vs alıcam.
5.000 km de daha balata bitmiş olabilirmi gerçekten
Sen beni yanlış anlamışım
Vites göstergesi olmayan motor alınmaz demedim ki
Benim yaptırım sadece eleştiri
Pulsar olsun ninja300 olsun bir çok motorda vites göstergesi yok
Almak istediğim motorlar vites göstergesi yok diye almayacak mıyım
Şu anda almak istediğim motorlar pulsar200ns ile tvs apache 150 arasında sürekli gidip geliyorum hala karar veremedim
Söylentilere göre tvs apache 200 bu yaz haziran da Türkiye ye gelecekmiş
Pulsar 200ns aynı fiyata gelirse direk apache 200 alırım pulsar ın yüzüne bile bakmam
........
bi ara üsküdara gel çayımı iç sorun varsada bakalım.. motor top speedi yapıyodur 9 10 bin devirde vites değişmezsen top speed göremezsin.. kamerayı bırakta kask ve lastik olmazsa olmaz motorda.. metzeler her türlü parasını hakeder
apache 200ü bekle o halde bencede gelirse pulsara çok rahat tercih edilebilir motoru inceledm güzel alet..
Bu yaz orjinal lastikleri ile idare etmeyi düşünüyorum sıcakta idare ediyo diyolar. Üsküdar bana yakın bi ara uğrarım kısmet olursa
Topspeed en son dün 107 gördüm ama yol devam etse sanki en fazla 115 olurdu.
Birde benim motor özellikle 2.viteste gazı açarken 2 saniye kadar tıkanır gibi olup sonradan gazı alıp hızlanıyor ve bu sabah soğukdanmıdır bilmem daha fazla oldu. Tam vitesi 2 ye çekip gazı veriyorum şöyle bi kendini geriye çekip sonra ilerliyo motor karbüratörde pislik felanmı var acaba önemli bir sorunmudur