- Katılım
- 13 Nis 2015
- Mesajlar
- 742
Ben tvs ye çamur atmadım kötü birşey de demedim bu kadar sinirlenmenize gerek yok.
Z one s i ya yakından görmemişsiniz ya da çamur atmak için granajlarının plastik aksaamının kalitesine yorum yapıyorsunuz.Km gösterge muhabbetiniz de tam komedi zaten z one s in hızını bilen biliyor.Ben sizin motorunuza binmeden etmeden çamur atacak değilim sadece vites göstergesi olayına bir yorum yaptım diye hepinizin zoruna gitmiş ki direk motora çamur atmalar başlamış.Hayırlı muhabbetler beyler binmediğiniz motora kafadan uydurup sallayın birşeyler
Z one s i ya yakından görmemişsiniz ya da çamur atmak için granajlarının plastik aksaamının kalitesine yorum yapıyorsunuz.Km gösterge muhabbetiniz de tam komedi zaten z one s in hızını bilen biliyor.Ben sizin motorunuza binmeden etmeden çamur atacak değilim sadece vites göstergesi olayına bir yorum yaptım diye hepinizin zoruna gitmiş ki direk motora çamur atmalar başlamış.Hayırlı muhabbetler beyler binmediğiniz motora kafadan uydurup sallayın birşeyler