TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Ben tvs ye çamur atmadım kötü birşey de demedim bu kadar sinirlenmenize gerek yok.

Z one s i ya yakından görmemişsiniz ya da çamur atmak için granajlarının plastik aksaamının kalitesine yorum yapıyorsunuz.Km gösterge muhabbetiniz de tam komedi zaten z one s in hızını bilen biliyor.Ben sizin motorunuza binmeden etmeden çamur atacak değilim sadece vites göstergesi olayına bir yorum yaptım diye hepinizin zoruna gitmiş ki direk motora çamur atmalar başlamış.Hayırlı muhabbetler beyler binmediğiniz motora kafadan uydurup sallayın birşeyler :)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Kardeş herkesin malı kendine güzeldir. Bak üzülme ama sana şunu söyleyeyim, gaz tepkisi bile Apache'nin yanına yaklaşamaz. Yav bindim diyorum işte, asılıyorsun gidiyorsun motor 150 km/h gösteriyor ama 120 hocam. Belki de değil yani. 200 cc 24 beygir 3 bujili enjeksiyonlu motor 150 görüyor görmüyor. Sizin forumda bazen görüyordum 160 gören vardı
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Sana göre gereksiz bir şey olabilir









Alıştıktan sonra ne kadar gerekli olduğunu anlıyacaksın

dostum gerekliyse apache bakmayacaksın o halde.. burada bu motorun hakkında sohbet ediliyor.. karşılaştırma başlığı değil burası.. gidip öyle bir başlık açar tartışırsınız.. o motor kötü bu motor iyi muhabbetlerinin yeri değil burası kullanıcı başlığı..
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Arkadaşlar selamlar.
Bilmiyorum hiç farkeden oldu mu ama yeni kasalar için (2013 ve sonrası) 2 farklı modelde çanta demiri dolaşıyor piyasada. Bir model kuyruğun tam üstüne boşluk bırakmaksızın otururken, diğer modelde ise kuyruk ve çanta arasında yaklaşık 8cm'lik bir boşluk oluyor. Hangi bayii hangi modeli satıyor onu öğrenmek istiyorum. Boşluk kalmayan modelden arıyorum daha doğrusu..

http://www.motomagaza.com/TVS-APACHE-RTR-150-ARKA-CANTA-TASIMA-APARAT,PR-3054.html

bende buradan aldım güvenli bir yer üründen de memnunum amortisör bağlantısının yapıldığı yer ile arka kanat arası demiri yan grenajların üstünden geciyor yani bir nevi motoru düşürür ve ya ALLAH korusun kaza yapar iseniz koruma vazifesi de yapıyor.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
http://www.motomagaza.com/TVS-APACHE-RTR-150-ARKA-CANTA-TASIMA-APARAT,PR-3054.html

bende buradan aldım güvenli bir yer üründen de memnunum amortisör bağlantısının yapıldığı yer ile arka kanat arası demiri yan grenajların üstünden geciyor yani bir nevi motoru düşürür ve ya ALLAH korusun kaza yapar iseniz koruma vazifesi de yapıyor.

Teşekkürler hocam. Tam olarak resimdeki demiri gönderiyorlar değil mi? Çünkü bu istediğim gibi, kuyruktan yüksekte değil. Direkt sele hizasında devam ediyor..
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Merhaba arkadaşlar

Dün aldığım 5.000 km deki apache yi yaklaşık 20 km kadar kullandım gücü hızlanması felan iyi ama 4.vites 70 5.vites 85 zor gördüm benim motordamı bir sorun var acaba zincir biraz gergin duruyor ondan olabilir mi sizce ?

Aldığım arkadaş rodajını çok düzgün yaptığını söylemişti ama motor aşırı titriyor
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Merhaba arkadaşlar

Dün aldığım 5.000 km deki apache yi yaklaşık 20 km kadar kullandım gücü hızlanması felan iyi ama 4.vites 70 5.vites 85 zor gördüm benim motordamı bir sorun var acaba zincir biraz gergin duruyor ondan olabilir mi sizce ?

Aldığım arkadaş rodajını çok düzgün yaptığını söylemişti ama motor aşırı titriyor

Bende yaza tvs düşünüyordum, aklımda soru işaretleri..
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Bende yaza tvs düşünüyordum, aklımda soru işaretleri..

Yazsam bir türlü, yazmasam başka türlü.

Konuları geriye doğru okursanız, hangi dişli ile hangi viteste yaklaşık ne kadar hız yaptığını,
titreşimin hangi devirlerde, daha çok hangi bölgelerde görüldüğünü çok rahat öğrenebilirsiniz.

Özetle: Orijinal dişli ile 5.viteste 8000 devirde yaklaşık 100 km hız yapar. Ön dişliyi bir diş büyük takarsanız 5.viteste 7000 devirde 100 km hız yapar ve bu hızlara hiç zorlanmadan, redline bölgesine girmeden çıkar.

Normal şartlarda da düz yolda 110-120 km hızlara çıkar. Şayet bu hızlara çıkmıyorsa iyi bir tamirciye gösterip zincir,karbüratör,subap v.b. ayarlarına baktırmak gerekir. Bir ihtimal karbüratör deki diyaframda da sorun olabilir.

EthanHunt, aklınızdaki soru işaretlerini gidermek için size tavsiyem ya bu forumda daha önce yazılanları gözden geçirin, ya da motosiklete binip, deneyin.Başka türlü kafanız rahat olmaz. Titreşim konusu da kişiden kişiye farklılık göstermekte. Kimine göre çok, kimine göre az. En son kararı deneyerek vermelisiniz, kulaktan dolma bilgilerle değil. Motosiklet gerçekten iyi olmasa kullananların çoğu neden boş yere övsün, memnun olsun.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Dediklerinizi dikkate alıp bu akşam tekrar bakıcam hangi devirde kaç yapıyor. Eski motorumda devir göstergesi bozuktu o yüzden motorun sesine göre vites geçirmeye alıştım ben hiç devir olaylarından anlamam .Bu sabahda çalıştırırken jikleyi kullanmam gerekti ama çok tuhaf bi jikle var motorda çekiyosun resmen gaz veriyor

Ethanhunt bencede sen motorun üstüne oturmadan karar verme resimlerde görünenden çok farklı şaşırtıyo insanı kimi yönden iyi kimi yönden kötü gelebiliyor titreşimde bende oldukça fazla ama benim motorla alakalı olabilir bi önceki motorum driftti balansörlü olduğu için hiç titremiyordu konfor anlamında attan inip eşşeğe binmek gibi oldu .Ama performans sürüş keyfi görüntü gibi konularda tam tersi :)
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Apices, doğru diyorsun daha detaylı bakmak lazım. Satış sitelerinde düz yolda 135 gördügünden bahsetmişler. Onu boşverdim 120 rahat görsün ve rahatsız edecek kadar titremesin yeter. Eren 5. vites 85 demiş o biraz tuhaf geldi. Bende honda cb125e var. 5. vitesde 90-100 arası görüyorum 10 hp, 125cc ve yetiyor aslında. Tvs 13 beygir 150cc daha iyi olur ve cb125e den daha az titrer sanıyordum güçlü olduğu için. Söylediğin gibi sürmeden karar vermemek lazım.

Diyeceksinki madem cb125e den memnunsun neden tvs düşünüyorsun. Tamamen sigortadan dolayı. Temmuzda sigorta bitiyor ve 1000tl veya üzeri ödeyipte sigorta yaptırmam. Satıp başka bir şehirden motor almayı düşünüyordum. Almışkende bir tık üzeri olsun dedim o kadar. Yoksa allah nazardan saklasın honda iyi, kullanımı kolay, 80 üzeri titreşimi saymazsak, rahat.

Erene yakın sayılırım ümraniyedeyim, bir ara buluşalım 3-5 kişi düşük cc'ci olarak :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Apices, doğru diyorsun daha detaylı bakmak lazım. Satış sitelerinde düz yolda 135 gördügünden bahsetmişler. Onu boşverdim 120 rahat görsün ve rahatsız edecek kadar titremesin yeter. Eren 5. vites 85 demiş o biraz tuhaf geldi. Bende honda cb125e var. 5. vitesde 90-100 arası görüyorum 10 hp, 125cc ve yetiyor aslında. Tvs 13 beygir 150cc daha iyi olur ve cb125e den daha az titrer sanıyordum güçlü olduğu için. Söylediğin gibi sürmeden karar vermemek lazım.

Diyeceksinki madem cb125e den memnunsun neden tvs düşünüyorsun. Tamamen sigortadan dolayı. Temmuzda sigorta bitiyor ve 1000tl veya üzeri ödeyipte sigorta yaptırmam. Satıp başka bir şehirden motor almayı düşünüyordum. Almışkende bir tık üzeri olsun dedim o kadar. Yoksa allah nazardan saklasın honda iyi, kullanımı kolay, 80 üzeri titreşimi saymazsak, rahat.

Erene yakın sayılırım ümraniyedeyim, bir ara buluşalım 3-5 kişi düşük cc'ci olarak :)

135e rahat çıkmaz max hızı oralarda , 120ye kadar çıkar zorlanmadan.. ama olay son hızdan ziyade ne kadar sürede o hızlara çıktığı ufak cc de.. kıvraklık ve serilik farkediyor buda sürüş zevkini artırıyor.. cb bence hondanın bu ülkeye en büyük kazığı.. bnm fikrim bu yani.. apacheyi denemeni tavsiye ederim konfor bi nebze olmasada her türlü 150cc sınıfında liderdir.. uzun yol yapılmazmı yapılır.. benim bi çok kez 1000km üstü gezilerim oldu
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Sen benim yazdığıma çok bakma 2.el motor sonuçta ve alalı daha bir gün oldu. son hız 85 banada çok düşük geldi bende 130 felan peşinde değilim 115-120 lere çıksa yeter diyordum ama sabah onuda göremedim .Onun dışında inanılmaz bir sürüş keyfi var altındaki motora güveniyorsun yani 3.viteste felan fırlayıp gidiyor istediğin yerden kurtuluyorsun. Biakç gün içinde hız sorununu halledemezsem bi ustaya göstericem bende

Buluşalım kardeşim havalarda ısındı sende apache yi görmüş olursun benim motora bi otur hoşuna gider kesin :D
 
Katılım
10 Ocak 2014
Mesajlar
47
merhaba arkadaşlar
tvs apache 2012 model motosikletim 33.000 km ye geldi. Daha önce debriyaj balatasını falan degiştirmedim şimdi yaz için komple genel bir bakım yapmak istiyorum . tvs apache için daha önce debriyaj balatasını degiştirenler oldumu olduysa nelere dikkat etmem gerek. ne kadara mal olur bana.birde orjinal lastikler halen üzerinde duruyor bana öne bu lastigi bu boyutta takarsın bu markayı kullanırsın arka lastigide aynı şekilde marka boyut bilgisi verirseniz sevinirim .
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
NoVaRİX benim aldığım zaman ellerinde iki çeşit vardı ve bundan sonraki siparişlerinde senin isteğinden olanı getireceklerdi.
Zaten internet sitelerinde canlı destek de var ve muntazam şekilde müşteriye karşı ilgililer kesinlikle sorun yaşamazsın.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Arkadaşlar benim motoru hatırlıyorsanız, satıyordum.
2012 Model, 2013 Ekim Trafiğe Çıkış
Birisi yakın bir yerden 3300 teklif etti. Ben 3900'den aşağı düşmedim ama adamın gerçekten parası yok sanırım.
Benim alacağım motor aylardır beni bekliyor, ben almazsam adam satmayacak kullanacak. (Hyosung GT250 Comet)

Benim motoru da kış boyu arayan soran olmadı.
Sizce ben bu motoru 3500'e vermeyi teklif etsem, çok mu ucuza vermiş olurum?
Sizin görüşleriniz çok önemli, motorun piyasasını siz biliyorsunuz. Sahibinden'de aynı özelliklerde 4500'e de var 2000'lere kadar fiyat da var. Ben bilemedim açıkcası.

En kısa sürede yorum yaparsanız sevinirim, iyi günler... :)


Düzenleme:

Motorumun sorunları;
Ön amortisörün birisi keçeden ufak ufak yağ kaçırıyor.
Sol arka yolcu ayaklığı kırık, komple braket 90 TL. Kaynak olur diyen var, olmaz diyen var.
Karbüratör ayar istiyor olabilir, şuan düz yolda rahat 110 görüyor.
Zincir-dişli seti almak gerekebilir, tam emin değilim.
Grenaj zırıltı yapıyor.

Fakat, alan adama yedek buji, yeni aldığım karbüratör diyaframını, az kullanılmış orijinal arka-ön lastik takımını, orijinal kitapçık, tamir setini filan vereceğim.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar benim motoru hatırlıyorsanız, satıyordum.
2012 Model, 2013 Ekim Trafiğe Çıkış
Birisi yakın bir yerden 3300 teklif etti. Ben 3900'den aşağı düşmedim ama adamın gerçekten parası yok sanırım.
Benim alacağım motor aylardır beni bekliyor, ben almazsam adam satmayacak kullanacak. (Hyosung GT250 Comet)

Benim motoru da kış boyu arayan soran olmadı.
Sizce ben bu motoru 3500'e vermeyi teklif etsem, çok mu ucuza vermiş olurum?
Sizin görüşleriniz çok önemli, motorun piyasasını siz biliyorsunuz. Sahibinden'de aynı özelliklerde 4500'e de var 2000'lere kadar fiyat da var. Ben bilemedim açıkcası.

En kısa sürede yorum yaparsanız sevinirim, iyi günler... :)


Düzenleme:

Motorumun sorunları;
Ön amortisörün birisi keçeden ufak ufak yağ kaçırıyor.
Sol arka yolcu ayaklığı kırık, komple braket 90 TL. Kaynak olur diyen var, olmaz diyen var.
Karbüratör ayar istiyor olabilir, şuan düz yolda rahat 110 görüyor.
Zincir-dişli seti almak gerekebilir, tam emin değilim.
Grenaj zırıltı yapıyor.

Fakat, alan adama yedek buji, yeni aldığım karbüratör diyaframını, az kullanılmış orijinal arka-ön lastik takımını, orijinal kitapçık, tamir setini filan vereceğim.

ayaklığın fotosunu koysana bir bakayım tam neresi anlamadım
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Bugün tekrar denedim 5.vites 6.000 devirde 80 e zor çıktı hani biraz daha zorlasam 85 olurdu bide karşıdan rüzgar alıyordum .biyerden sonra motordaki zırıldama artıyor bende birşey olur diye çok aşırı yüklenmedim gaza
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst