250 . kmyi devirdik bir sürü sorun ve sıkıntım var yardım lutfen

Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Yukarıda 3 vites diyor hatta 5 te bile yaparsın yazıyor nasıl olur anlat hele bilelim

Ben izmir asfaltında 3'e kadar yanlıyabiliyorum.Gökberkin motoru ile 5'te yanlarım dedim.Torku yerinde güçlü motor çünkü.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

vay be dikkat edin hocam ozaman

Ediyorum dostum motoru 5 dereceden fazla yatırmıyorum.:mrgreen:
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Ben izmir asfaltında 3'e kadar yanlıyabiliyorum.Gökberkin motoru ile 5'te yanlarım dedim.Torku yerinde güçlü motor çünkü.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------



Ediyorum dostum motoru 5 dereceden fazla yatırmıyorum.:mrgreen:

aynı performansı opel corsa ile de görmek isteriz :cherry:
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
Allah başka dert vermesin kardeş, herkes böyle ivir zivir mevzular için konu acacak olursa yazık olur forumjn sunucularına.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Gardaş varya şu af bi çıksın bi corsa yapacam 4 tane volk te-37 cant kırmızı ışıklarda bile yan yan duracam ayüküün mü baba :mrgreen:
af çıksın yeter ki baba; corsayla değil dolmuşla bile yanlarsın, şöyle koluna galınından altın bi künye; serçe parmağına da okkalı bi yüzük... tamamdır...
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Allah başka dert vermesin kardeş, herkes böyle ivir zivir mevzular için konu acacak olursa yazık olur forumjn sunucularına.

yorumuna saygi duyarim ama benim icin onemli olan senin icin onemsiz olabilir adminmisim modmusun forum sahibimisin forum ne icin var soru sormak bilgi paylasiminda bulunmak icin ... genede tesekkurler
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
motorun hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan inş.

lastikler yeni olduğu icin 200 km rodajı var üstündeki balmumunun sökülmesi gereken zaman var oyüzden olabilir
bende lastik değiştirdiğimde ilk zamanlar güvensiz hissetmiştim biraz zaman alıyor normale dönmek

kask içinse birsey olcağını zannetmiyorum biraz cila biraz pamukla duvarın bıraktıgı izi temizleyebilirsin tam cıkmaz ama durmadan göze batıpta canını sıkmaz :)
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
1000 Km sonra hiçbirşeyin kalmaz.

hadi insallah 280 km olduk daha :)

motorun hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan inş.

lastikler yeni olduğu icin 200 km rodajı var üstündeki balmumunun sökülmesi gereken zaman var oyüzden olabilir
bende lastik değiştirdiğimde ilk zamanlar güvensiz hissetmiştim biraz zaman alıyor normale dönmek

kask içinse birsey olcağını zannetmiyorum biraz cila biraz pamukla duvarın bıraktıgı izi temizleyebilirsin tam cıkmaz ama durmadan göze batıpta canını sıkmaz :)

cok tesekkurler kask oyle takimtim yok rahatladi icim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:26 ----------

150-60 lastiklerin baainci ne olmali acaba rosso 2
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst