ufak bi ayrıntı gözden kaçmiş :queen: zaten bende fa olarak değil fi olarak tanınmak isterim :thumleft:uyarınız için teşekkürleralır almaz ustama bıraktım yağ,filtre,buji,balata,zincir bakımı vs vs detaylı bakım yaptırıyorum şuan umarım ne o beni üzer ne ben omu, ayrıca iyi dilekleriniz içinde teşekkür ederim ...
hadi hayırlısı olsun dostum sevindim,kazasız belasız,dikkatli olalım telef olmayalımyalnız motosikleti kısmını değiştirelim f4i yapalım FA lar 2011 ler ve biz burda onları sevmeyiz
( şaka tabii ki
)
Bugun Honda esengülde 600fa 2011 model motoruma bakım yaptırdım 36 bın km periodik bakımını 430 tl masraf tuttu arkadaslar bılgınız olsun 150 tl ıscılık gerı kalanı parca degısımı
Neler değişti
YAG FILTRESI : 33,32
KAPAK LASTIGI : 11,25
CIVATA : 1,44
TAPA PULU : 1,68
GENEL TEMIZLEYICI : 8,48
MOTOR YAGI 3 LT : 101,70
FREN YAGI : 33,90
HAVA FILTRESI : 25,50
BAKIM ISCILIK : 150,00
TOPLAM 433,37 TL KDV DAHIL (SAGOLSUNLAR 430 TL DUZ ALDILAR HAHAHAHAH )
ASLINDA OYLE BAKTIGINIZDA PEK BIRSEY OLMADI AMA MALESEF SERVISE GITTIGINIZDE BU RAKAMLA KARSILASIYORSUNUZ.
Evet diri duruyor fakat komple boyalı olması biraz sıkıntı... lokal boya olması o yaş için normal fakat komple boya ileride ben satmak istersem biraz sıkıntı olacağı düşüncesindeyim ...
birazdan 2006 model 600f bakmaya gidiyorum... kısmet olursa 3.sahibi olacağım kuyrukta çok ufak lokal boya dışında boyasız... üzerinde yoshi egzoz,puig ön cam,pilot power lastik spor kısa manet mevcut trameri temiz km bilgisi doğru rakam olarak
13,500 peşin kalan 1500 için 20 günşlük senet toplamda 15.000 anlaştık ustamla birlikte baktıktan sonra extra bir sıkıntı çıkmaz ise bu gun 4 aylık arayışım son bulacak inş. umarım telde verilen bilgiler dışında yalan dolan bir durum çıkmaz...
[/COLOR][url=http://hizliresim.com/Z7rOAV][url]http://i.hizliresim.com/Z7rOAV.jpg[/url][/url]
uzun bir bekleyiş ve 5 adet 600 f extertizinden sonra 6.da aradığımı buldum...kabileye bi apaçi daha katıldı...benim gönlümdeki oldu daha iyileri sizin olsun inşallah ...
Arkadaşın horneti var orjin egzoza kat iptali yapmış rolantide iyide giderken fena yırtıyor
YAG FILTRESI : 33,32
KAPAK LASTIGI : 11,25
CIVATA : 1,44
TAPA PULU : 1,68
GENEL TEMIZLEYICI : 8,48
MOTOR YAGI 3 LT : 101,70
FREN YAGI : 33,90
HAVA FILTRESI : 25,50
BAKIM ISCILIK : 150,00
TOPLAM 433,37 TL KDV DAHIL (SAGOLSUNLAR 430 TL DUZ ALDILAR HAHAHAHAH )
ASLINDA OYLE BAKTIGINIZDA PEK BIRSEY OLMADI AMA MALESEF SERVISE GITTIGINIZDE BU RAKAMLA KARSILASIYORSUNUZ.
Kitapcikta ne zaman ne bakim yapilacagi belli. Yuksek model Honda icin genelde yag filter degisimi yeter 50bin km'e kadar, eger motordan anormel bir ses gelmiyorsa (lastik ve zincir disinda.) Gidip sadece yag ve filtre degistir demeniz yeterdi muhtemelen. Tabi hangi yagi kullandigini ogrenip, mutlaka orijinal filtre kullaniklarindan emin olduktan sonra.YAG FILTRESI : 33,32
KAPAK LASTIGI : 11,25
CIVATA : 1,44
TAPA PULU : 1,68
GENEL TEMIZLEYICI : 8,48
MOTOR YAGI 3 LT : 101,70
FREN YAGI : 33,90
HAVA FILTRESI : 25,50
BAKIM ISCILIK : 150,00
TOPLAM 433,37 TL KDV DAHIL (SAGOLSUNLAR 430 TL DUZ ALDILAR HAHAHAHAH )
ASLINDA OYLE BAKTIGINIZDA PEK BIRSEY OLMADI AMA MALESEF SERVISE GITTIGINIZDE BU RAKAMLA KARSILASIYORSUNUZ.
Alıntı screamaykut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
YAG FILTRESI : 33,32
KAPAK LASTIGI : 11,25
CIVATA : 1,44
TAPA PULU : 1,68
GENEL TEMIZLEYICI : 8,48
MOTOR YAGI 3 LT : 101,70
FREN YAGI : 33,90
HAVA FILTRESI : 25,50
BAKIM ISCILIK : 150,00
TOPLAM 433,37 TL KDV DAHIL (SAGOLSUNLAR 430 TL DUZ ALDILAR HAHAHAHAH )
ASLINDA OYLE BAKTIGINIZDA PEK BIRSEY OLMADI AMA MALESEF SERVISE GITTIGINIZDE BU RAKAMLA KARSILASIYORSUNUZ.
Hava filtresi orjinali 160lira...25 lira değil yaww,yağ filtresi orjinali de 45tl, burda bi yanlış var-yan sanayii mi taktılar?
evet yarı fiyatına yapılabilirmiş..
şunuda şuraya koyıyımda bakan olur belki
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mli-kazasiz-akrapovicli-600f-274521033/detay/
Dostum selam, merak ettim 600F çok güzel makinadır, dahada yeni almıştın, özel değilse neden satıyorsun, sürüşünümü beğenmedin yoksa farklı planlarmı var![]()