Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
Babama 2 hafta önce arabasını yenilemek için Passat bakıyoruz. Bayide 2015 passatlar tükenmiş 2016 zamlı fiyattan söylediler. Liste fiyatı giriş modeli 77.200 dü 80.800 oldu liste fiyatı dedi. 80 bin liralık arabaya 3800 tl zam geliyor yüzde 4.6 ya tekabül ediyor. 110-120 binlik dizel otomatiklerede fiyatı dahilinde bu yüzde 4.6 orandan zam yiyor

80 bin lik araba 3800 zam alırken 23 bin lik motor neredeyse aynı zamı alıp 3100 lira zam yiyor. Hondanın zammı yüzde 11.25 e denk geliyor. VW araba modellerine göre kıyaslayınca zam oranı 2.5 kat daha fazla:farao:

Milleti yemliyorlar...

Satışlar sektörde 2015 de yüzde 10 düşmüş. 2016 da yüzde 15-20 düşer. Azalan satışların karını motor fiyatlarını şişirerek müşteriden çıkarmaya çalışıyorlar. Zamların böyle abartı yapılmasının sebebi bu.

Bende aynı düşüncedeyim. Satışlarda ki düşüşlerin zararını zam yaparak açığı kapatmak istiyorlar.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Bütün firmaların yaptığı genel balık tuzağı ortada aslında kasa değişiyor fiyatlar tavan yapıcak deniyor, herkez hurraaaa bayilerdeki eski kasayı kapışıyor.Almayın arkadaş ki zamlarda ne kadar süre dayanacak görelim, kimse kusura bakmasın bir kaç kişi almasa nolucak demeyin ilk bayiler sonra şirketler zamanla etkilenir sizden daha fazla hesap yaptıkları kesin yani....
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
https://www.youtube.com/watch?v=lXwtJh5zYg4

cbr 500r yarışları var brezilyada. Hayvan gibi şiii yapıyorlar.
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Arkadaşlar performans egzozu kullanan, tavsiyesi olan var mı? Birde cbr 250 ya fa 650f egzozları bizim motora uyar mı acaba?
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Arkadaşlar kim var başka tiger isteyen ankarada burn motor satıyormus. 990 lira fiyat veriyorlar. Toplu alimda belki indirim olabilir mi bilmiyorum. Bi denemekte fayda var.
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
104
CBR 500R hem akıllara zarar hızlı hem de az yakıyor, paranız varsa hiç düşünmeden alın derim.
047674d8-3fc7-4989-9803-7f455ccaa4f9.jpg
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
trancexp tüp ve boru aldıktan sonra montaj için başka bir şeye ihtiyaç olmuyor zaten. 650 tl karbon için mi flyat aldın. Öyleyse nerden fiyat aldığını söylersen ben de sipariş vereyim hemen.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
trancexp tüp ve boru aldıktan sonra montaj için başka bir şeye ihtiyaç olmuyor zaten. 650 tl karbon için mi flyat aldın. Öyleyse nerden fiyat aldığını söylersen ben de sipariş vereyim hemen.

direk tiger a webden yazdım bana döndüler. il ilçe verdim . fatih kılıçlıya yönlendirdiler. hani ucu karbon var ya ondan. tri780.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Arkadaşlar,CBR500r için E-Bay'dan kısa spor manetlerim geldi (kırmızı renk) takmayacağım-satılıktır (aldığım fiyattan)...ayrıca bunlar CBR250 ve MSX 125'e de uyumlu...İhtiyacı olan msj. atsın...:)
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
Uuuuu malum sitede şu an az kullanılmış motorlar 22.000 TL, 23.000 TL :)

Ayıp be kardeşim :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst