Ekipman Seçimi AGV K5 Kask , Alpinestars Viper Air Mont , Alpinestars SP-2 Eldiven.

Katılım
6 May 2015
Mesajlar
12
Herkese merhabalar.
Aşağıdaki ekipmanları kullananlar olumlu olumsuz görüşlerini veya benzer özellikte ekipman tavsiyesinde bulunurlarsa makbule geçer.Ve fuardan mı alınsa daha makul bir fiyata gelir yoksa daha sonraki zamanlarda mı alınmalı? Genel olarak çok terleyen bir insan olduğumdan kaskın hava kanalları iyi olmalı ve ses almamalı , eldiven ve mont konusunda da hava alması gerekli :) İlk başta Honda GS1 ve ekipman alacağım. İlerleyen zamanlarda GS2'yi almayı düşünüyorum. Motosiklet olarak 1. Yamaha R25 2. KTM RC250 3. Honda CBR250 Yorumlarınız için teşekkürler.


Eldiven
Alpinestars SP-2 http://www.motosikletaksesuarlari.com/Alpinestars-Deri-Racing-Motosiklet-Eldiveni-SP-2-Kirmizi_8208.html
Alpinestars-Deri-Racing-Motosikl_8208_1.jpg


ALPINESTARS SMX-2 AIR CARBON ELDİVENhttp://www.motosella.com/U169,74,alpinestars-smx-2-air-carbon-eldiven-beyaz-kirmizi-deri-tekstil-eldiven-alpinestars.htm
FB,592,16,alpinestars-smx-2-air-carbon-eldiven-beyaz-kirmizi-deri-tekstil-eldiven-alpinestars.jpg


ALPINESTARS SP-X ELDİVEN http://www.motosella.com/U357,74,alpinestars-sp-x-eldiven-siyah-deri-tekstil-eldiven-alpinestars.htm

U357,74,alpinestars-sp-x-eldiven-siyah-deri-tekstil-eldiven-alpinestars.htm


MONT
Alpinestars Viper Air Mavi Beyaz http://www.motosikletaksesuarlari.com/Alpinestars-Motosiklet-Ceketi-Viper-Air-Mavi-Beyaz_8246.html
Alpinestars-Motosiklet-Ceketi-Vi_8246_1.jpg


Dainese G.Hydra Flux Siyah Kırmızı http://www.motosikletaksesuarlari.com/Dainese-Motosiklet-Montu-G-Hydra-Flux-Tekstil-Siyah-Kirmizi-Ceket_16831.html
Dainese-Motosiklet-Montu-G-Hydra_16831_1.jpg


Dainese G.Laguna Seca Siyah Kırmızı http://www.motosikletaksesuarlari.com/Dainese-Motosiklet-Montu-G-Laguna-Seca-Tekstil-Siyah-Kirmizi-Ceket_8427.html
Dainese-Motosiklet-Montu-G-Lagun_8427_1.jpg


Dainese G. Air Crono Siyah Beyaz Kırmızı http://www.motosikletaksesuarlari.com/Dainese-G-Air-Crono-Tex-Yazlik-Motosiklet-Ceketi_17746.html
Dainese-G-Air-Crono-Tex-Yazlik-M_17746_1.jpg


KASK
AGV K5 http://www.motosikletaksesuarlari.com/AGV-K-5-Hurricane-Siyah-Gri-Kapali-Motosiklet-Kaski_17993.html
AGV-K-5-Hurricane-Siyah-Gri-Kapa_17993_2.jpg


Shark Speed-R 2 Craig http://www.motosikletaksesuarlari.com/Shark-Speed-R-2-Craig-Gunes-Vizorlu-Kapali-Kask_17817.html
Shark-Speed-R-2-Craig-Gunes-Vizo_17817_1.jpg


HJC Rpha 10 Plus Serpens http://www.motosikletaksesuarlari.com/HJC-Rpha-10-Plus-Serpens-Kapali-Motosiklet-Kaski_18295.html
HJC-Rpha-10-Plus-Serpens-Kapali-_18295_1.jpg


Pantolon
Tech 90 City Jean http://www.motosikletaksesuarlari.com/TECH-90-CiTY-KEVLAR-JEAN-TAsLANMIs-MAVi-MOTOR-PANTOLONU_853.html
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Kaskta agv k5 için guzel kask diyebilirim, cok profesyonel bir kask degil ama fiyatina göre iyi bir kask, agv kafa yapisini guzel sariyor, ses konusunda o fiyatta max seviyede az geciriyor. Pinlock sistemi yok buğulama sorununu eski modellere gore cozduler ama genede cok iyi degil..
Dainese kirmizi siyah yazlik file mont, iç astari var, yani yaz baharda kullanilabilir bizzat gecen gun gordugum için bilgi vermis olayim..
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Ben smx-2 air karbondan kullanıyorum tavsiye ederim konforu,kalitesi gayet iyi.
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
317
Kask : Agv k5

http://www.motosikletaksesuarlari.com/AGV-K-5-Parlak-Siyah-Kapali-Motosiklet-Kaski_17710.html

Mont : Dainese Motosiklet Montu G.Super Speed Tex Siyah

http://www.motosikletaksesuarlari.com/Dainese-Motosiklet-Montu-G-Super-Speed-Tex-Siyah_13071.html

Eldiven : KNOX HANDROID ELDİVEN

http://www.motomaxonlineshop.com/knox-handroid-eldiven-pmu1138

* Bunları Bu siteden alma yalnız çok pahalılar , araştırırsan daha ucuza bulursun bende bu 3 ünü almak istiyorum o yüzden paylaştım
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Yakuba katiliyorum (Nuansiyen) g laguna,k5 ve handroid almayi dusunuyorum bende. Tavsiye ederim
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
77
Bende viper air yaz icin alayim diyorum ama laguna seca ile arada kalmis durumdayim.
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
G laguna seca değil de g crono tex var bende. Yazları idare ediyor, içliği ile hafif soğuk havalarda da kullanılabiliyor. Tavsiye ederim.
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Bende viper air yaz icin alayim diyorum ama laguna seca ile arada kalmis durumdayim.

Laguna seca,motorcumuhabbeti ve yolcudur abbas in montlaridir (yanliz abbas motovlogerligi birakti,eski videolarina bakin) onlar zaten incelemerini yaptilar. Motorcu muhabbetide kazadan sonra tekrar gidip yenisini aldi,memnun olmasa isini gormese tekrar almazdi galiba.
 
Katılım
14 Nis 2015
Mesajlar
536
agv k5 kullanıyorum ben memnunum. ama aşırı soğuk havada altta 2 kanalı var oradan çok soğuk oluyor 0 ve -li derecelerde kullanılmayacaksa sıkıntısı yok :) ( onu da buff kullanarak halllediyorum zaten :) )
bu arada agv k5 in fiyatının internette 1.150 olduğu zaman elden pazarlıkla 850 liraya almıştım. istanbul içindeyseniz düşünülebilir. ( hudsonmotosikletten kasım ayında almıştım ben.)
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
12
Ekipman fuarda mı çok indirimli olur yoksa fuardan sonra mı alınmalı?
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
36
Shark speed r kullanıyorum her yönüyle güzel şikayetim yok ancak ağırlığı biraz fazla 6-7 saatlik sürüşlerde boyun ağrısı yapabiliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst