Sevgiliye Hediye ve 14 Şubat Sürpriz Olarak Planınızda Neler Var ?

Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
Değerli forum üyeleri herkese iyi günler :)
Malum 14 şubat yaklaştı daha önceden kız arkadaşıma alacağım kask için konu açmıştım.
Bu aralar biraz durumum kısıtlı ve yaza kadar kız arkadaşım idarelik LS2 FF352 Kask siparişi verdim. (Evet bu konularda idarelik birşey yapmamak lazım ama durum ortada)
Aslında kaskı şimdi almayacaktım ama 14 şubat hediyesi aklıma tek bu geldi :mrgreen:


14 Şubat Pazar gününe denk geliyor. Ve kız arkadaşımla Samsundan - Sinop'a gezi düzenlemek istiyorum. Güzel bir gün olacağını düşünüyorum eğer geziye çıkarsak fotoğrafları paylaşacağım.

Peki 14 Şubat için sizin planlarınız da neler var acaba :) İyi günler
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Geçen sene çeyrek altın almıştım. Bu sene yarım alırım. Devir yatırım devri.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3 sene önce sevgilim vardı ilk kez bir 14 şubatta kız arkadaşım ile giricem dedim kız o gün terk etti beni 13 şubatta nolurdu 1 gün daha sevgili kalsaydın ...

sevmem 14 şubatları
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
arrtçı konforu olan bi motor alman en güzel hediye olur
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Bende kask alacam sana dedim, kafanda paralarım dedi bana. Okadar karşı yani iki tekere, ama benleyken binmek zorunda :)
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
118
Kolye al yoluna bak reis. :) ben daha önce aldım malesef tekrar alamıyorum. :/
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
528
Benim tek sevgilim motorum diğerlerinin hepsi gecici benim için ... Düşünsenize motorum bensiz hiç bir yere bile gitmiyor .. Bensiz gece arkadaslariyla çikmiyor ... Ondan daha sadık bir sevgili bulamazdım :queen: Bu sebeple bu 14 şubatta ona 1 kutu Motul C4 ile 1L motul 5100 10w40 alıcam :thumleft:
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Daha çok sevgili değilde eşime,hayat arkadaşıma,can yoldaşıma uzun süredir motor isteyip duruyordu boydan dolayı msx ve pony 100 arasında gidip duruyorken motoran crazy 125 diğer ikisindende daha güzel oldu ve onu almaya karar verdik 14 şubata denk geldi :)
QZq2v3.png
[/url][/IMG]
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Biz karsiyiz 14 subata gerek yok yani gosteris icin para harcamaya nisanlim zaten hic sevmez oyle fuzuli gosteris icin harcanan paraya yazik diyor hakli da cunku birsey alinacaksa insan baskasi icin degil sevdigi icin almali,baska zamanlarda zaten elimden geldigince ihtiyaclari dogrultusunda hediye aliyorum mutlu etmeye ozen gosteriyorum.kutlayanlara da birsey diyemem herkesin ozgur iradesi sonucta.
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Vallahi ben öne metzeller ME22 lastik alıp, çıkan ön lastiği arkaya takıp, olan arka lastiğide yarılana kadar yakmayı düşünüyorum.::gleam::
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Bu sevgililer gününde sevgilinize çok özel bir hediye verin;Onun motosikletinin zorunlu trafik sigortasını yaptırın.Tek taştan daha çok sevinir.
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne alırsanız alın kredi kartına taksit yaptırmayın , 6 ay sonra elinde ekstre ile kalırsın sonra :mrgreen:
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Benim koca öyle şeylere karşı. Sadece doğum günü ve kendi evlilik yıldönümümüzü kutlarız. Özel birşey yapmayacağız.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Biz karsiyiz 14 subata gerek yok yani gosteris icin para harcamaya nisanlim zaten hic sevmez oyle fuzuli gosteris icin harcanan paraya yazik diyor hakli da cunku birsey alinacaksa insan baskasi icin degil sevdigi icin almali,baska zamanlarda zaten elimden geldigince ihtiyaclari dogrultusunda hediye aliyorum mutlu etmeye ozen gosteriyorum.kutlayanlara da birsey diyemem herkesin ozgur iradesi sonucta.

Bi kadın sevgililer günü hediyeleşmesine fuzuli dedi, sen de inandın mı?
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Bu kismet olursa nisanlim ile 4 sene universitede nisan oncesi, 2 sene de nisanlilik donemi 6 7 senelik tanisikligimiz var daha bi kere bunun lafini ettigini gormedim duymadim. Anlayisli sagolsun ;) zaten bir hanimefendinin yada beyfendinin illa da hediye hediye diye cemkirmesi komik geliyor bana. Hediye icinizden gelmeli zorunluluktan degil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst