- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar 7 aydır mondial mh drift kullanıyorum ara sokaklarda ehlıyete yazılma zamanı geldi ancak sistem değiştiği için 200 cc motorla gireceğim .
Kursun motoru Pulsar ns 200 Driftten sonra motor bana ağır gelirmi.
Açıkcası korkuyorum bıraz drıftten başka tecrubem olmadı ağır ve yuksek gelir diye.
Birazda Hafifim kilo 55 Sizce çok zorlanırmıyım
Kursun motoru Pulsar ns 200 Driftten sonra motor bana ağır gelirmi.
Açıkcası korkuyorum bıraz drıftten başka tecrubem olmadı ağır ve yuksek gelir diye.
Birazda Hafifim kilo 55 Sizce çok zorlanırmıyım