ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
5 Nis 2015
Mesajlar
92
mondial cup en fazla 70 i gördüm oda rampa aşağı :) eğer zorlasaydım motor patlıycaktı galiba garip çinli baya bağırıyodu
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
236
Bence önemli olan anlık olarak hız görmez değil. Belirli bir mesafeyi en kısa sürede geçebilmek.
265 km 1 saat 32 dk. Bursa çanakkale otomobil ile
432 km 2 saat 28 dk. Start Ankara dışı varış Bursa yine otomobil ile.

Kesinlikle tavsiye edilmeyen denemelerdir. Sağlık durumu söz konusu olduğunda yapıldılar.
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
414
135 Sınır oldu şuan kendi km göstergesiyle daha gidermi bilmem. En yakın zamanda arabaylada km alacam bu göstergeye güvenilmiyor. Ama hiç tavsiye etmem açıkcası tabiri yerindeyse g-tu başı ayrı oynuyor şu hızlarda CG lerin.
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1,067
W1O3aq.jpg
[/url][/IMG]

5.vites 299 (kuzenimin motoru)
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
300 km/h bunu Bologna-Milano treninde gördüm. Ekranda hız yayınlanıyordu ibre şeklinde.

1000 km/h geciken Pegasus uçağında gördüm.

Gençlikte Karaburun virajlarında 2 kişi Kastino moped kullanırken 60 km/h gördük. İbre 45'te redline bu arada. Arkamdaki "Deli" lakaplı kankam "Abi ölmek istemiyorum" diye bağırıyordu ve onun lakabını orada çaldım. :queen:
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Ybr nasjl yapiyon yaw 150 :p bizede solede bizde yapak

Daha büyük silindir(cc??),dyasil kaplı gömlek, portpolis üst kapak, dereceli egzantrik(piyonlar,iticiler ayarlı)ve daha küçük egzantrik dişlisi, yay çeliğinden alaşım subaplar, kır dökme demir biyel kolu, stronglu krank, segman yerleri işli forged piston, dökme demir segmanlar ve krom yağ segmanı, NSK6205 krank rulmanları, daha büyük yağ pompası ve dişlisi,PWK39 karbütatör, K&N hava filtresi, 5 li debriyaj balatası, SplitFire ateşleme bobini ve buji kablosu, OEM kesicisiz beyin, 16-38 dişli vs. PP deki motor benim.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Daha büyük silindir(cc??),dyasil kaplı gömlek, portpolis üst kapak, dereceli egzantrik(piyonlar,iticiler ayarlı)ve daha küçük egzantrik dişlisi, yay çeliğinden alaşım subaplar, kır dökme demir biyel kolu, stronglu krank, segman yerleri işli forged piston, dökme demir segmanlar ve krom yağ segmanı, NSK6205 krank rulmanları, daha büyük yağ pompası ve dişlisi,PWK39 karbütatör, K&N hava filtresi, 5 li debriyaj balatası, SplitFire ateşleme bobini ve buji kablosu, OEM kesicisiz beyin, 16-38 dişli vs. PP deki motor benim.
Baya masraf etmisindir gidiyosa sorun yok yapmak lazim aslinda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst