Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
hadi ben 30 umu geçtim idrak edebiliyorum, ama kanı kaynayanlar ne olucak :) şaka bir yana 20 li yaşlarımda olsam muhtemelen düşünürdüm. şuan 250 bile fazla mı acaba diye git gel yaşıyorum =)

250 gerekli istanbulda motor kullanacaksanız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:59 ----------

Arkadaşlar öyle bir yazıyorsunuz ki eminim benim gibi yeni başlayacak olanların ağzı sulanıyor =) inazuma veya duke 250 düşünenlerin acaba çok az bir miktar koyup 2015 kasası alınır mı diye aklını karıştırıyorsunuz =) temel eğitimi bitirdim, acaba üzerine 2 eğitim daha alıp bunu kullanabilir miyim hesapları yaptırmaya başlattınız bana =)

bence 500 alman daha iyi iki motor arasından. Çok daha rahat sürersin. Yazdığın motorlar oyuncak kalır bunun yanında. basmadığın zaman gerçekten çok sakin bir motor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:01 ----------

500 de güzel takma kafana hem seneye 650f model yenilerse iyi ki bu yıl almamışım dersin:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:02 ----------



Spacy'de bile gücü sonuna kadar kullanamadığım yerler var

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:05 ----------



Çok güzel duruyo :joker:

hocam zaten kasa çıkması işime gelir eski kasayı daha ucuza alırım :)
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
44
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:59 ----------

[/COLOR]

bence 500 alman daha iyi iki motor arasından. Çok daha rahat sürersin. Yazdığın motorlar oyuncak kalır bunun yanında. basmadığın zaman gerçekten çok sakin bir motor.

Yok hocam benimkisi baslangic olacak daha once hic tecrubem yok sadece baslangic egitimi aldim. Fiyati sadece 250 liklere yakin diye tercih edilebilir mi acaba diye bi aklim gitti ama 500 e cikmak akillica olmaz baslangic icin :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:59 ----------

[/COLOR]

bence 500 alman daha iyi iki motor arasından. Çok daha rahat sürersin. Yazdığın motorlar oyuncak kalır bunun yanında. basmadığın zaman gerçekten çok sakin bir motor.

Yok hocam benimkisi baslangic olacak daha once hic tecrubem yok sadece baslangic egitimi aldim. Fiyati sadece 250 liklere yakin diye tercih edilebilir mi acaba diye bi aklim gitti ama 500 e cikmak akillica olmaz baslangic icin :)


500R yeni başlayana FAZLA gelir...250cc gayet yeterli olur,15-20k sonra bunu düşünebilirsin.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Yok hocam benimkisi baslangic olacak daha once hic tecrubem yok sadece baslangic egitimi aldim. Fiyati sadece 250 liklere yakin diye tercih edilebilir mi acaba diye bi aklim gitti ama 500 e cikmak akillica olmaz baslangic icin :)

Ilk motor aliminda alayim bi makine yillarca bineyim dusuncesi cok yanlis. Acele edilecek bir sey yok. Kimsenin soyledigine aldirmayin kendi ihtiyaclariniza , surus stilinize ve guzergahiniza gore motor alin.

Benimle birlikte motora baslayan arkadaslarim kademeli olarak cc yukselttiler ben de tesvik ettim zira her gun tem veya e5 gibi trafigin cok hizli aktigi yoldan ise gidip geliyorlar.

Ben Eminonu- Eyup gibi trafigin her zaman oldugu ve gece disinda yavas seyir eden bir guzergahta oldugumdan 250cc uzeri aldigimda ihtiyacim olmayan bir urunu almis olurum.


Yetmiyor diyen yalan soyler, kurye adamlar ybr ile sehri basindan sonra geziyor her gun.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
44
Ilk motor aliminda alayim bi makine yillarca bineyim dusuncesi cok yanlis. Acele edilecek bir sey yok. Kimsenin soyledigine aldirmayin kendi ihtiyaclariniza , surus stilinize ve guzergahiniza gore motor alin.

Benimle birlikte motora baslayan arkadaslarim kademeli olarak cc yukselttiler ben de tesvik ettim zira her gun tem veya e5 gibi trafigin cok hizli aktigi yoldan ise gidip geliyorlar.

Ben Eminonu- Eyup gibi trafigin her zaman oldugu ve gece disinda yavas seyir eden bir guzergahta oldugumdan 250cc uzeri aldigimda ihtiyacim olmayan bir urunu almis olurum.


Yetmiyor diyen yalan soyler, kurye adamlar ybr ile sehri basindan sonra geziyor her gun.

Yok hocam zaten 250 uzeri dusunmuyorum. Maalesef ben de guzergah olarak tem kullaniyorum, daha once baska mesajlarimda da soylemistim bana kalsa mt125 alip cikicam isin icinden ama yetmez diyorlar.
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
O bu değil de az iç güzelliğe de önem verin be kardaşım, iki makyaja methiyeler diziyosunuz, motor aynı motor :queen:
Tekerinize taş değmesin,

 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
çok güzel motor ama hala tek disk fren koyuyorlar, şunu yapsana iki tane, bi de ters maşa koy ön tarafa, o zaman alınır işte.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Forumda son zamanlarda büyük hacimli motorlar da kullanmış bir sürücü olarak İstanbul şartlarında 250-500cc motorların neden ideal olduğuna yönelik mesajlar paylaşıp duruyorum.

Aşağıdaki video ile düşüncemi biraz desteklemek istedim.



 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Abi sanırım bi beşyüz bin aadet 4 tekeri geride bıraktın, İstanbul'da neden motosiklet kullanılmalı videosu gibi olmuş.

:)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
2016 tasarımı çok iyi olmuş, tek kusuru çirkin aynalar.

Arttırıyorum

yeni kasada adamlar farlardan,kuyruğa egzoza kadar herşeye el atıp yenilemenin hakkını vermişler ama motorda birşey çok sırıtıyor. eskı moda grom 125 te kullanılan, çok sade ve gariban göstergeler. Bari renkli yapın modernleştirin grafikleri şıkır şıkır olsun yıl 2016.

98 model suzuki freewind enduroda aynısı var yahu. 20 senelik bir tasarım dili:farao:
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Arttırıyorum

yeni kasada adamlar farlardan,kuyruğa egzoza kadar herşeye el atıp yenilemenin hakkını vermişler ama motorda birşey çok sırıtıyor. eskı moda grom 125 te kullanılan, çok sade ve gariban göstergeler.

Emin olmamakla beraber Cbr 650 f göstergesi de aynı sadelikte diye biliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Arttırıyorum

yeni kasada adamlar farlardan,kuyruğa egzoza kadar herşeye el atıp yenilemenin hakkını vermişler ama motorda birşey çok sırıtıyor. eskı moda grom 125 te kullanılan, çok sade ve gariban göstergeler. Bari renkli yapın modernleştirin grafikleri şıkır şıkır olsun yıl 2016.

98 model suzuki freewind enduroda aynısı var yahu. 20 senelik bir tasarım dili:farao:

2006 model 600f ımde daha güzel gösterge var :) ayrıetten bu tasarım için aynalar ve özellikle gidon çok yukarıda değil mi ya
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Ters maşa olacak, çift disk, en az 210 km son hız, 3-4 lt ortalama max tüketim, renkli gösterge veya analog tercihli, aynalar - gidon aşağıda olacak, fiyat 16.000 TL olsun. Ey Honda duyuyor musun?

Arttıran var mı arkadaşlar Honda görüşlerimizi bekliyor.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
3
Gösterge çok patates.

Motor hangi ayda gelecek Türkiye'ye biliyor musunuz ? Ve fuar olayı falan varmış nezaman olur fuar ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst