Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
62
CBR kullanıcı giderek artıyor.

Hayırlı olsun, kasasız kullanman dileklerimle.

Bu arada CBR kullanıcıları ve CBR sevenler olarak bir parti kursak da Ankara'ya motosiklet turu düzenlesek nasıl olur? :)
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
3
Nisanda r25 almayı düşünüyodum ta ki 2016 500r ı görünceye kadar. En sonunda honda tombul hımbıl hantal görüntüsünü tam manasıyla olmasada agresifleştirmeyi başarmış. Bu yüzdende gönlümü çaldı geceleri onu düşünmekten gözüme uyku girmiyor. Hınzır motor :D
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
Nisanda r25 almayı düşünüyodum ta ki 2016 500r ı görünceye kadar. En sonunda honda tombul hımbıl hantal görüntüsünü tam manasıyla olmasada agresifleştirmeyi başarmış. Bu yüzdende gönlümü çaldı geceleri onu düşünmekten gözüme uyku girmiyor. Hınzır motor :D

hınzır motor ne la? :queen: :queen:
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
yurdum insanı uyanmazsa seneye bu zamanlar 22 binlere 2016 0km alırız diye düşünüyorum insallah.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
yurdum insanı uyanmazsa seneye bu zamanlar 22 binlere 2016 0km alırız diye düşünüyorum insallah.

pazartesi kask alırken sordum 21.500 e 2015 model veriyorlardı. 22bin hayal oluyor biraz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------

CBR kullanıcı giderek artıyor.

Hayırlı olsun, kasasız kullanman dileklerimle.

Bu arada CBR kullanıcıları ve CBR sevenler olarak bir parti kursak da Ankara'ya motosiklet turu düzenlesek nasıl olur? :)

istanbulda çok gezdik Ankara yamı gidelim :)
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
210
1449043073.jpg

Bu yıl ki gri rengi
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Bir motosikletin tüm limitlerini kullanabiliyor olmak sürüş zevkini çok yükseltiyor ve pilotajı geliştirme imkanı veriyor. Türkiye şartlarında makul olan insanın kullanacağı motor 250cc-500cc'dir diye düşünüyorum. İstanbul'da cbr250 bile güç olarak çok yeterli ve zevkli sürüş sağlar iken 500'lük abisi bence son noktadır.

İstanbulda büyük motor kullanırken dişlerimi sıkıyordum, keyif alacağım yerde motor kullanmak stres vesilesi haline dönüşüyordu. Şimdi rahat hissesiyorum kendimi. Önemli olan da budur, teknik veriler, yüksek beygirler değil.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Bir motosikletin tüm limitlerini kullanabiliyor olmak sürüş zevkini çok yükseltiyor ve pilotajı geliştirme imkanı veriyor. Türkiye şartlarında makul olan insanın kullanacağı motor 250cc-500cc'dir diye düşünüyorum. İstanbul'da cbr250 bile güç olarak çok yeterli ve zevkli sürüş sağlar iken 500'lük abisi bence son noktadır.

İstanbulda büyük motor kullanırken dişlerimi sıkıyordum, keyif alacağım yerde motor kullanmak stres vesilesi haline dönüşüyordu. Şimdi rahat hissesiyorum kendimi. Önemli olan da budur, teknik veriler, yüksek beygirler değil.

cbr 250 , cbr 500r düşük devirlerde yüksek tork = şehir içi zevkli kullanım.
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235

Aaa.. 2016 gri rengini ilk defa görüyorum. oysaki youtube da bütün 2016 modellerini izlemiştim.. Gri gerçekten harikaymış :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------

Bir motosikletin tüm limitlerini kullanabiliyor olmak sürüş zevkini çok yükseltiyor ve pilotajı geliştirme imkanı veriyor. Türkiye şartlarında makul olan insanın kullanacağı motor 250cc-500cc'dir diye düşünüyorum. İstanbul'da cbr250 bile güç olarak çok yeterli ve zevkli sürüş sağlar iken 500'lük abisi bence son noktadır.

İstanbulda büyük motor kullanırken dişlerimi sıkıyordum, keyif alacağım yerde motor kullanmak stres vesilesi haline dönüşüyordu. Şimdi rahat hissesiyorum kendimi. Önemli olan da budur, teknik veriler, yüksek beygirler değil.

Güzel açıklama.. :rendeer: Valla bende aynı kafadayım. istersen uzun yola git. (Sonuçta 500 cc bir makina.) İstersen şehir içi kullan.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
44
Arkadaşlar öyle bir yazıyorsunuz ki eminim benim gibi yeni başlayacak olanların ağzı sulanıyor =) inazuma veya duke 250 düşünenlerin acaba çok az bir miktar koyup 2015 kasası alınır mı diye aklını karıştırıyorsunuz =) temel eğitimi bitirdim, acaba üzerine 2 eğitim daha alıp bunu kullanabilir miyim hesapları yaptırmaya başlattınız bana =)
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
şu üzerindeki stickerlar sökülebiliyor mu acaba ya fikri olan var mı ? kırmızı almayı düşünüyordum iğrenç ötesi olmuş stickerları.
 
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
256
İlk başlangıç için yine de 250 iyidir. Çok fazla olmasa da bir kaç kere cidden aptal hatalar yapıyor insan. Hafif ve daha az güçlü bir makine bu hataları toparlıyor gerçekten.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
44
İlk başlangıç için yine de 250 iyidir. Çok fazla olmasa da bir kaç kere cidden aptal hatalar yapıyor insan. Hafif ve daha az güçlü bir makine bu hataları toparlıyor gerçekten.

hadi ben 30 umu geçtim idrak edebiliyorum, ama kanı kaynayanlar ne olucak :) şaka bir yana 20 li yaşlarımda olsam muhtemelen düşünürdüm. şuan 250 bile fazla mı acaba diye git gel yaşıyorum =)
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
210
açıkçası aklımdaki motor 650f ama kısmetse en az 1 sene bineceğim 500r a. Bi 650f duruşu yok :) tricolor.
http://i65.tinypic.com/2i9j88x.png

500 de güzel takma kafana hem seneye 650f model yenilerse iyi ki bu yıl almamışım dersin:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:02 ----------

Bir motosikletin tüm limitlerini kullanabiliyor olmak sürüş zevkini çok yükseltiyor ve pilotajı geliştirme imkanı veriyor. Türkiye şartlarında makul olan insanın kullanacağı motor 250cc-500cc'dir diye düşünüyorum. İstanbul'da cbr250 bile güç olarak çok yeterli ve zevkli sürüş sağlar iken 500'lük abisi bence son noktadır.

İstanbulda büyük motor kullanırken dişlerimi sıkıyordum, keyif alacağım yerde motor kullanmak stres vesilesi haline dönüşüyordu. Şimdi rahat hissesiyorum kendimi. Önemli olan da budur, teknik veriler, yüksek beygirler değil.

Spacy'de bile gücü sonuna kadar kullanamadığım yerler var

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:05 ----------


Çok güzel duruyo :joker:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst