- Katılım
- 7 Tem 2013
- Mesajlar
- 32
- Konu Yazar
- #1
Merhaba.
Bende bir Honda CBR 250R var. Xenon fark takılı. Taktıktan 1-2 ay sonra yolda giderken motor istop etti. Çalıştırmaya çalıştığımda marş motoru dönemiyordu. Işıklar sönüktü. Şarj etmeye çalıştık ama akü zaten eskiydi ben de yeni aldım. Üstünde olan orijinal aküden aldım. Taktım ve sorunsuz çalıştı. Birkaç gün sürdüm bu şekilde. Sonra kar kış gelince tekrar garaja kapattım. 3 gün geçti bir çalıştırayım dedim garajda hemen çalıştı. 10-15 dakika o şekilde bıraktım. Garajda kapalı kalınca ısınmış ve fan açmış. Sonra kontağı kapattım ve tekrar çalıştırmayı denedim. Işıklar yine sönük oldu. Çalışmadı. Xenon'u söktüm yine çalışmadı. Sorun nedir sizce?
Bu arada olayın Xenon ile ilgili olduğundan emin değilim.
Burada sıcaklık -25'lere kadar düşüyor. Onun etkisi var mı bilmem. Ama aynı garajda başka motorlar da var. Onlarda akü sorunu yok.
Bende bir Honda CBR 250R var. Xenon fark takılı. Taktıktan 1-2 ay sonra yolda giderken motor istop etti. Çalıştırmaya çalıştığımda marş motoru dönemiyordu. Işıklar sönüktü. Şarj etmeye çalıştık ama akü zaten eskiydi ben de yeni aldım. Üstünde olan orijinal aküden aldım. Taktım ve sorunsuz çalıştı. Birkaç gün sürdüm bu şekilde. Sonra kar kış gelince tekrar garaja kapattım. 3 gün geçti bir çalıştırayım dedim garajda hemen çalıştı. 10-15 dakika o şekilde bıraktım. Garajda kapalı kalınca ısınmış ve fan açmış. Sonra kontağı kapattım ve tekrar çalıştırmayı denedim. Işıklar yine sönük oldu. Çalışmadı. Xenon'u söktüm yine çalışmadı. Sorun nedir sizce?
Bu arada olayın Xenon ile ilgili olduğundan emin değilim.
Burada sıcaklık -25'lere kadar düşüyor. Onun etkisi var mı bilmem. Ama aynı garajda başka motorlar da var. Onlarda akü sorunu yok.