- Katılım
- 28 Eki 2014
- Mesajlar
- 615
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba,
Arkadaslar uzun süredir motosiklet araştırması yapıyorum.
Hyo naked düşündüm, baktım parca sıkıntısı çekenler var, olsun dedim ben bunu alayım bir yerlerden parca bulunur. Daha olmadı yurt dışından getiririm dedim. Ama bir sikinti var; türkiye distribütörü yok(var da yok). Bi mail atayım dedim attım ama cevap yok. Gormemislerdir dedim bidaha attım gene cevap yok. Direkt eledim. Onunla uğraşamam.
Pulsar 200 ns: çok uzun zamandir araştırıyorum benim için bi sikintisi yok. Alınabilir.
Rx3 evo: buna da yeni bulaştım. Motoru zhongsen diye bir çin firması uretiyormus. Duyduğuma göre çinliler içinde saglam bir firmaymis. Ben 10 yıl çin mali kullandim, beni öyle yarı yolda bırakmadı ama motorla uğraşıp durdum. Tövbe dedim bidaha çin mali almam. Ama Motoru kullananlar memnun, bu kesinlikle bildiğin çinlilerden değil diyorlar. Distribütör konusunda, en azından telefona bakiyor ve mail lere cevap veriyorlar. Ayrıca motorun arkasindalar. Ben tipini çok sevdim. Hatta bayıldım.
Gelelim final sahnesine:
Bugun babamla motosiklet bayilerine gittik. Bu arada motorun tüm parasini babam verecek.
Pulsara bindim, babam etrafımda döndü, Tmm güzel dedi. Tabi motorun tüm detaylarını anlattım, yedek parca, yakıt vs. Beğendi yani.
Sonra çıktık rx3 evo ya bakmaya gittik durum aynı, ben motora bindim babam etrafımda döndü. Buna da güzel dedi. Sonuç olarak babama sordum. hangisi dedim: babam da bi eski bir bmw ci olarak kesinlikle mondiali al dedi. Seni o motorun üstünde gördükçe ben zevk alırım dedi. Eyvallah dedim. Ama daha kesin birşey yok, sizin tavsiyelerinizi de almam lazım. Bu arada hangisini alırsam alayim 2. El olacak.
Evet söz sizde.
Arkadaslar uzun süredir motosiklet araştırması yapıyorum.
Hyo naked düşündüm, baktım parca sıkıntısı çekenler var, olsun dedim ben bunu alayım bir yerlerden parca bulunur. Daha olmadı yurt dışından getiririm dedim. Ama bir sikinti var; türkiye distribütörü yok(var da yok). Bi mail atayım dedim attım ama cevap yok. Gormemislerdir dedim bidaha attım gene cevap yok. Direkt eledim. Onunla uğraşamam.
Pulsar 200 ns: çok uzun zamandir araştırıyorum benim için bi sikintisi yok. Alınabilir.
Rx3 evo: buna da yeni bulaştım. Motoru zhongsen diye bir çin firması uretiyormus. Duyduğuma göre çinliler içinde saglam bir firmaymis. Ben 10 yıl çin mali kullandim, beni öyle yarı yolda bırakmadı ama motorla uğraşıp durdum. Tövbe dedim bidaha çin mali almam. Ama Motoru kullananlar memnun, bu kesinlikle bildiğin çinlilerden değil diyorlar. Distribütör konusunda, en azından telefona bakiyor ve mail lere cevap veriyorlar. Ayrıca motorun arkasindalar. Ben tipini çok sevdim. Hatta bayıldım.
Gelelim final sahnesine:
Bugun babamla motosiklet bayilerine gittik. Bu arada motorun tüm parasini babam verecek.
Pulsara bindim, babam etrafımda döndü, Tmm güzel dedi. Tabi motorun tüm detaylarını anlattım, yedek parca, yakıt vs. Beğendi yani.
Sonra çıktık rx3 evo ya bakmaya gittik durum aynı, ben motora bindim babam etrafımda döndü. Buna da güzel dedi. Sonuç olarak babama sordum. hangisi dedim: babam da bi eski bir bmw ci olarak kesinlikle mondiali al dedi. Seni o motorun üstünde gördükçe ben zevk alırım dedi. Eyvallah dedim. Ama daha kesin birşey yok, sizin tavsiyelerinizi de almam lazım. Bu arada hangisini alırsam alayim 2. El olacak.
Evet söz sizde.
Son düzenleme: