Bugün Saat 17:00'da Yeni ehliyet Yasası Bilgilendirmesine Katılacağım

Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Sormak istediğiniz şeyler varsa buraya yazın ,toplantıda sorar tam anlamıyla öğrenir yardımcı olurum herkese.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
iyi dinle hocam. mevcut ehliyetler hangi sınıfa dahil edilecek onu ögren. ehliyeti olanların yeni yasadaki kriterlere dahil olup olmadıgını netleştir.

misal 19 yaşında a2 sahibi olan bir genc yeni yasa ile en üst ehliyetimi alacak yoksa kriterler geregi sınıflandırmalaramı dahil olacak. 19 unda parayı bulum almıştır 600rr yazık olmasın :)

gerci ben 34 yaş ile hiç bir sınıflandırmaya dahil olmuyorum :) ama genclerin durumunu merak ediyorum.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Bu soru benimde aklımdaydı.İyi hatırlattınız.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
b sınıfı ehliyet olan b1 ehliyet verilmesi lazım.
fakat forumda bazı arkadaşlara b1 verlmemiş bazılarına b1 verilmiş.
böyle bi hata yapabilirler mi sistem otomatik vermiyor mu?
gibi sorular sorabilirsin :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
313
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
b sınıfı ehliyet olan b1 ehliyet verilmesi lazım.
fakat forumda bazı arkadaşlara b1 verlmemiş bazılarına b1 verilmiş.
böyle bi hata yapabilirler mi sistem otomatik vermiyor mu?
gibi sorular sorabilirsin :)

B1 dediğiniz D1 olmasi lazim yaniliyormuyum
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Arkadaşlar eğer yatırım yapmak istiyorsanız hemen bir tane sürücü kursu açın 😀

Eski ehliyetler en üst sınırdan devam edecek.Sistemde bazen sorunlar olabiliyormuş.Düzelttirin.Mümkünse bu sene ehliyetlerinizi değiştirmeyin.Zaten 5 yıllık süre var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

:Bundan sonra motosiklet sınavlarında kasklarda telsiz olacak.Arkadan gelen komisyon talimatlar verecek.Sınavdan önce motorun aküsü nererede göster,sinyalleri göster vs benzeri sorular yöneltilecek.Formlardaki kırmızı alanlar arttırılmış.Kırmızı alan dediğim yerlerdeki hataları bir kere yaparsanız sınavdan kalıyorsunuz.
 
Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
58
10.03.98 doğumluyum yani 17 yaşındayım yarın direksiyon sınavına giricem kayıt tarihim 8 eylül 12 aralık sınavına girdim benim ehliyetim hangi sinir olacak teşekkürler
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
10.03.98 doğumluyum yani 17 yaşındayım yarın direksiyon sınavına giricem kayıt tarihim 8 eylül 12 aralık sınavına girdim benim ehliyetim hangi sinir olacak teşekkürler
Muhtemelen yeni sisteme göre olur ehliyetiniz.Malesef toplantı bitti.Net bilgi veremeyeceğim sorunuza.Çünkü sınav formlarınız yeni sisteme entegre edilenler olacak.O yüzden ehliyetinizde yeni sisteme göre olur.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Arkadaşlar eğer yatırım yapmak istiyorsanız hemen bir tane sürücü kursu açın

Eski ehliyetler en üst sınırdan devam edecek.Sistemde bazen sorunlar olabiliyormuş.Düzelttirin.Mümkünse bu sene ehliyetlerinizi değiştirmeyin.Zaten 5 yıllık süre var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

:Bundan sonra motosiklet sınavlarında kasklarda telsiz olacak.Arkadan gelen komisyon talimatlar verecek.Sınavdan önce motorun aküsü nererede göster,sinyalleri göster vs benzeri sorular yöneltilecek.Formlardaki kırmızı alanlar arttırılmış.Kırmızı alan dediğim yerlerdeki hataları bir kere yaparsanız sınavdan kalıyorsunuz.

Bakkaldan cips alır gibi A2 ehliyeti almıştık zamanında. Bence daha da zor olması, hatta kurslara motosiklet ehliyeti alacaklar için eğitimin zorunlu tutulması gerekir.

Kurslar özel bir motosiklet eğitimi veren yerle anlaşmalı, ya da sırf motosiklet için eğitim hocası olmalı.

Okuyoruz, hiç bir yerde motosiklet öğretmeden sınava sokuyorlar insanları.

300 kurs ücreti alıyorsan, 400-500 al eğitimini ver trafiğe ve motorcuya katkın olsun.

Ben anlamıyorum, hem eğitim vermiyor, hemde kurs ücreti alıyorlar. Vermediğin eğitimin parasını neden alıyorsun madem ?
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Bakkaldan cips alır gibi A2 ehliyeti almıştık zamanında. Bence daha da zor olması, hatta kurslara motosiklet ehliyeti alacaklar için eğitimin zorunlu tutulması gerekir.

Kurslar özel bir motosiklet eğitimi veren yerle anlaşmalı, ya da sırf motosiklet için eğitim hocası olmalı.

Okuyoruz, hiç bir yerde motosiklet öğretmeden sınava sokuyorlar insanları.

300 kurs ücreti alıyorsan, 400-500 al eğitimini ver trafiğe ve motorcuya katkın olsun.

Ben anlamıyorum, hem eğitim vermiyor, hemde kurs ücreti alıyorlar. Vermediğin eğitimin parasını neden alıyorsun madem ?
Bu konuda sonuna kadar hak veriyorum.Hatta kurs sahibiyle bu konuda kavga bile etmiştim.Yeni sistemde umarım değişir bu mesele.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Geçenlerde formdan birisi yazmıştı. Yaşı tuttuğu için A2 ehliyet almak istemiş, kurs elimizde ona uygun motosiklet yok, A1 alcaksın demiş.

Bu karşında ki insanı aptal yerine koymaktır. Karşında ki insana sunulmuş olan hakkı gasp etmektir. Şu an yazarken bile küfür ettiğim o kurs sahibi, sen nasıl bir esnafsın acaba, mecbur A1 alcaksın diyebiliyosun.

Şu kusrları adam gibi denetleselerde, gerekenler yapılsa keşke.

Bu şuna benziyor, bakkala gidip yoğurt istiyorsun, elinde olmadığını söyleyip mecbur süt alacaksın demesi gibi birşey.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
58
Muhtemelen yeni sisteme göre olur ehliyetiniz.Malesef toplantı bitti.Net bilgi veremeyeceğim sorunuza.Çünkü sınav formlarınız yeni sisteme entegre edilenler olacak.O yüzden ehliyetinizde yeni sisteme göre olur.

forumda kurs sahibi bir abim a ehliyet alırsın 12 aralık sınavına girdiğim için ama sınav belgesinde a2 yazıyo eski a2 yeni a2 mi
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
forumda kurs sahibi bir abim a ehliyet alırsın 12 aralık sınavına girdiğim için ama sınav belgesinde a2 yazıyo eski a2 yeni a2 mi

Sizin durumunuzu araştırdım.Kanun 1 ocaktan itibaren yürürlüğe girdiği için sizin ehliyetiniz A1 olarak çıkacak.Ama umarım dediğim gibi olmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
forumda kurs sahibi bir abim a ehliyet alırsın 12 aralık sınavına girdiğim için ama sınav belgesinde a2 yazıyo eski a2 yeni a2 mi
26 aralık tarihli a2 sürücü belgem var idi, A olarak çevirdiler. fakat siz yaş itibari ile ve daha önceden başka sınıfta bir ehliyetiniz olmadığı için a2 alacaksınız.
gZZQ05.jpg
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
26 aralık tarihli a2 sürücü belgem var idi, A olarak çevirdiler. fakat siz yaş itibari ile ve daha önceden başka sınıfta bir ehliyetiniz olmadığı için a2 alacaksınız.
http://i.hizliresim.com/gZZQ05.jpg

A en üst seviye.Ve siz 1 ocaktan önce belgeyi aldığınız için öyle ama arkadaş yalnızca sınava girmiş.Henüz ehliyeti almaya hak kazanamamış.Direksiyon sınavına bugün girecekmiş.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
A en üst seviye.Ve siz 1 ocaktan önce belgeyi aldığınız için öyle ama arkadaş yalnızca sınava girmiş.Henüz ehliyeti almaya hak kazanamamış.Direksiyon sınavına bugün girecekmiş.

ben ehliyet başvurusunu 4 ocakta yaptım. yani yeni sisteme geçildikten sonra aldım ehliyeti. diğer arkadaş henüz direksiyon sınavına girmediyse sizin dediğiniz gibi olacaktır. ben sürücü belgesi olduğunu varsaymıştım.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
ben ehliyet başvurusunu 4 ocakta yaptım. yani yeni sisteme geçildikten sonra aldım ehliyeti. diğer arkadaş henüz direksiyon sınavına girmediyse sizin dediğiniz gibi olacaktır. ben sürücü belgesi olduğunu varsaymıştım.

Evet belgeyi daha almamış.Ve 18 yaşından küçük olduğu için ehliyetinde A1 yazacak.125cc motosiklet kullanabilecek en fazla.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
bende bugün ilk defa yeni siteme göre sınav yapacağım,ilk sınavda kursiyerlere motorda neyin nerde olduğunu söylememişlerdir büyük bi ihtimalle,baklaım kızmızı hatta kalan olacak mı vesselam..
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
bende bugün ilk defa yeni siteme göre sınav yapacağım,ilk sınavda kursiyerlere motorda neyin nerde olduğunu söylememişlerdir büyük bi ihtimalle,baklaım kızmızı hatta kalan olacak mı vesselam..

Hayırlısı olsun.Kolay gelsin hocam.Bu arada sınav süreleri 35 dakika oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst