Motosiklet Hırsızlığı ve Korunma Hakkında

Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
106
Arkadaşlar merhaba,

Yıllardır araba kullanmış ve motor meraklısı biri olarak yakında motor alacağım. Ancak çok yerde ve çevrem motor hırzılıkları duymaktayım. Haliyle acemi biri olarak bir motorun güvenliği nasıl sağlanacağı konusunda pek fikrim yok.

Oturduğum apartmanın altında araçlar için garajımız var, kapısıda uzaktan kumandayla açlıyor ve kapıdan içerisi görünmüyor. Garajda aracı nasıl muhafaza etmeliyim neler yapmalıyım. Bunun yanında dışarıda da part ettiğimde ne yapmam gerekir. Kilit olarak nasıl birşey kullanmalıyım.

Motor ilk olarak YBR125 6-7 ay sonra YZF R25 yada 2. el R6 düşünüyorum.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Kapalı garaj varsa endişe etme, oyle elini kolunu salayan girebilir dersen alarmlı disk kilidi yeterli olurda 6 ay sonra R6 olmaz boşa hayal kurmayalım canımız bedenimizde kalsın..
 
Katılım
28 Kas 2015
Mesajlar
168
Kapı girişine sensör destekli claymore mayını bağlıyoruz. motosikleti bırakınca, anahtardan hareket sensörünü açarak aktif hale getirmek suretiyle sistemi devreye alıyoruz. bu rada dikkat etmemiz gereken mayının yüzü motosiklete bakmaması yoksa motosiklet zarar görür. Sistemin çalışması hırsız motosikleti çalmaya geliyor anahtarı bilmediği için hareket sensörünü devreye alıyor ve boom hırsız veletdalin Amin. Forumdaki konular haricinde yazdım yoksa zincir, gps bunları eminim forumda araştırıp okumuşsunuzdur. İyi forumlar
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Kapı girişine sensör destekli claymore mayını bağlıyoruz. motosikleti bırakınca, anahtardan hareket sensörünü açarak aktif hale getirmek suretiyle sistemi devreye alıyoruz. bu rada dikkat etmemiz gereken mayının yüzü motosiklete bakmaması yoksa motosiklet zarar görür. Sistemin çalışması hırsız motosikleti çalmaya geliyor anahtarı bilmediği için hareket sensörünü devreye alıyor ve boom hırsız veletdalin Amin. Forumdaki konular haricinde yazdım yoksa zincir, gps bunları eminim forumda araştırıp okumuşsunuzdur. İyi forumlar

CoD4 Hardcore Team Death Match 'e oturuyorum canimi cektirdin simdi :)
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
6-7 ay sonra r6 dusunmek.himmm.Ayda 500 km yapsaniz 3000 km yapar bence kilit fln bakmayin motor zaten esinize dostunuza kalir yadigar olarak.Onlar sahip cikar merak etmeyin
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Kapı girişine sensör destekli claymore mayını bağlıyoruz. motosikleti bırakınca, anahtardan hareket sensörünü açarak aktif hale getirmek suretiyle sistemi devreye alıyoruz. bu rada dikkat etmemiz gereken mayının yüzü motosiklete bakmaması yoksa motosiklet zarar görür. Sistemin çalışması hırsız motosikleti çalmaya geliyor anahtarı bilmediği için hareket sensörünü devreye alıyor ve boom hırsız veletdalin Amin. Forumdaki konular haricinde yazdım yoksa zincir, gps bunları eminim forumda araştırıp okumuşsunuzdur. İyi forumlar

Kasitli adam oldurmekten uzun yillar bir ihtimal motorsiklet afisleri arasinda zaman gecirir arkadas.
 
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
106
Yorumlar bomba olmuş :queen: bende kazıklı koltuk düşünüyordum, hırsız koltuğa oturduktan sonra bir kazık çıkıyor hatta içerde açılıp hırsızın kalkmasını ve kaçmasınıda engelliyor. Daha etkili değilmi :thumleft:

R6 ya takılmayalım arkadaşlar onu yada R25 i alıp almayacağım deneyimledikçe belli olacak belki motosikletin tehlikesi beni komple motor sevdamdan vazgeçirecek belli mi olur, buyüzden Allah korusun cümlemizi diyorum.

Kilit meselesine gelince, çalınan motorları duyunca adamlar 3-5 binlik motorları değil bildiğimiz pahalı motorlarıda çalıyorlar... İllaki bu motor sahipleri bizler gibi araştırmış etmiştir ve gerekli korumayı sağlamıştır fakat yinede çalıyorlar. Disk kilitler güvenli geldi, alarmlılar içinse adamlar bi şekilde alarmı etkisiz hale getirebiliyorlar...

Sizlerin kullandığı güvenlik önlemleri nedir?
 
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
106
Kasko diyosunda kardeş hep yorumları okudum, kasko fiyatları çok fena.. Hoş çalıştığım kurumda sigortalar bize %50 civarında indirimli alınca illaki bir sig çalışması yapacam ama yinede 5 senede 2. bir motor aldırır gibime geliyor.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Kasko diyosunda kardeş hep yorumları okudum, kasko fiyatları çok fena.. Hoş çalıştığım kurumda sigortalar bize %50 civarında indirimli alınca illaki bir sig çalışması yapacam ama yinede 5 senede 2. bir motor aldırır gibime geliyor.

Ne kadar önlem alırsan al. Çalmak isteyen hırsız her türlü çalar.

En azından kasko olduğunda paranı geri alırsın. Evet pek ucuz değiller fakat yapacak bir şey yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst