MOBİL YAĞ ?

Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Herkese iyi geceler abilerim arkadaşlarım bu MOBİL marka yağ nasıldır bi arkadaş önerdi banada ama pek güvenemedim bilmiyorum çünkü çok uygun fiyatları var 4 litrelik yağ 53 lira diyor baya tatlı geldi fiyat :santa::silent:

650cc tek silindi bir cruıser kullanıyorum mobil iyiyse hangisini önerebilirsiniz ?

SUZUKİ LS 650 SAVAGE
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
peki bana link atma ihtimaliniz varmı acaba ben hangisi motosiklet hangisi arana için çözemedim ?
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Mobil iyidir de yağın cinsi nedir ?

mineral,yarı veya tam sentetik fiyatları ve kaliteleri farklıdır..
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
yarı sentetik 10/40 kullanabilirsin bilinen bir marka olması yeterli..
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Mobilden korkma guzel yagdir ama gidipte en ucuzunu alma :) yari sentetik motosiklet icin olanini al ki debriyajda ufaktan kacirmasin.. gerci ben uzun km ler araba yagi kulkandim debriyajim hic kacirmadi :)
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Mobilden korkma guzel yagdir ama gidipte en ucuzunu alma :) yari sentetik motosiklet icin olanini al ki debriyajda ufaktan kacirmasin.. gerci ben uzun km ler araba yagi kulkandim debriyajim hic kacirmadi :)

araba yağı kullananlar var gerçekten ya :D ben ceserat edemem ya ona :D

castrol power 1 10w40 alıcam galiba indirime girmiş 4 lt si 80 liraya düşümüş yada motul 5100 10w40 alıcam oda 4lt 99 lira çok kararsız bir insanım bee :pr::salut::queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Üzerinde motosiklet yağı yazıyorsa neden kullanılmasın

Fakat yarı sentetik OLMASINA dikkat et veya tam sentetikte olabilir fakat tam mineralli olmasın vitesler az kemikli olur
Maddiyat el veriyorsa motul Castrol aypon da koyabilirsin
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Üzerinde motosiklet yağı yazıyorsa neden kullanılmasın

Fakat yarı sentetik OLMASINA dikkat et veya tam sentetikte olabilir fakat tam mineralli olmasın vitesler az kemikli olur
Maddiyat el veriyorsa motul Castrol aypon da koyabilirsin

maddiyat sıkıntım yok ta 53 lira çok garip geldi ben normalde 4litre yağa 130 150 lira verirken mobilin hemde sentetikmiş 53 lira olamsı şaşırttı :silent:
neyse normalde motul kullanıyorum ama bu sefer castrol power1 10w40 alıcam sizce iyimidir ?
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
......mobilin hemde sentetikmiş 53 lira olamsı şaşırttı :silent:
neyse normalde motul kullanıyorum ama bu sefer castrol power1 10w40 alıcam sizce iyimidir ?



Mobil sentetik yağ 4 litre 53 tl nerede satılıyor ? fiyat çok iyi..

ben yaklaşık 110bin km 3 motorumda castrol power 1 10-40 kullandım yağ ile ilgili hiçbir şikayetim olmadı..
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Mobil sentetik yağ 4 litre 53 tl nerede satılıyor ? fiyat çok iyi..

ben yaklaşık 110bin km 3 motorumda castrol power 1 10-40 kullandım yağ ile ilgili hiçbir şikayetim olmadı..

Arkadaşım whatsapp grubuna link atmıştı gittigidiyordaydı galiba ama şuan linki bulamıyorum binlerce mesaj oluyo grupta yüz küsür kişi olduğu için yarın sabah sorar linki yapıştırırım buraya :queen:

ozaman bende castrol power 1 10w40 yapıştırıyorum 4 litre 80 lira yarı sentetikmi tammı anlayamadım ama yazmıyor :silent::pr:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
4 lt Castrol iyi dir bende castrol kullanıyorum
Aslında 100 tl ye motul da alınabilir motul kullananlar vites geçişlerininçok yumuşak olduğu söyleniyor yani genel anlamda iyi yağ olduğu söyleniyor
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
4 lt Castrol iyi dir bende castrol kullanıyorum
Aslında 100 tl ye motul da alınabilir motul kullananlar vites geçişlerininçok yumuşak olduğu söyleniyor yani genel anlamda iyi yağ olduğu söyleniyor

hayatımda hiç castrol kullanmadım bir denemek istiyorum :mrgreen: motul çok kullandım peki bu castrol power1 tam sentetikmi yarı sentetikmi ?
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
10-40 yarı sentetik, 5-40 olanı tam sentetik dir..

tam sentetiklerin fiyatları yüksektir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst