müziği baya aradım buldum, https://www.youtube.com/watch?v=omjTcExpX2M
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
viraj dönmediğin sürece ağırlıklı olarak ön fren kullanırsın, ama viraj dönerken fren yapman gerekiyorsa arka kaymaması için arka frene hafif basarsın. zaten aklı başında bir adam frene basmak için viraja girmeyi beklemez.
olaki viraja girdin ve yavaşlaman gerekiyor, arka frene bas çek bas çek bas çek. bas çek yapmak sana kaysan bile toparlama şansı verir

mantıklı mı sizcede? ama ön kaydımı toparlayamassın.
düz yolda ön ve arka frene asılırım ben. 80 ile giderken 4 saniye falandır benim durmam 150 zc ile, frenler fena. motorumun en çok frenini ve tipini seviyorum. ama direksiyonu falan dümdüz tutman lazım öne çok asılacağın zaman. farketmişsinizdir arkayı sıkınca ön amortisörler çöküyor o zamanda ön frene fazla yüklenmemeye çalışın sonra motorun kıçı kalkmasın

yüz vermeyin motorlara sonra bir tarafları kalkıyor
