bu sigortayı ne yapacam ?

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Arkadaşlar 687tl trafik sigorta ücreti çıkardılar ve sigortam biteli 2 ay oldu , ben motoru kış boyu kullanmamayı düşünüyorum yazın sigorta yaptrmak istiyorum ne yapmam lazım bu gecikme yaza kadar ertelenebilirmi herhangi bir işlem yapılabilirmi yardım ederseniz sevinirim.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Bu sigorta konusuna çok cevap verildi. Aynı konudan çok açıldı ama sorunuza cevap vermeye çalışayım.

Öncelikle sigortanızı ne kadar bekletirseniz o kadar fazla para ödersiniz. Bekletmek sizin zararınıza olur. Yani bugün X tl fiyatta sigortanız çıkıyorsa, 5-6 ay sonra gecikme faizi ile XX tl fiyat çıkabilir.

Bekletmeden kredi kartına taksit seçeneği ile yaptırmanızı öneririm.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Bu sigorta konusuna çok cevap verildi. Aynı konudan çok açıldı ama sorunuza cevap vermeye çalışayım.

Öncelikle sigortanızı ne kadar bekletirseniz o kadar fazla para ödersiniz. Bekletmek sizin zararınıza olur. Yani bugün X tl fiyatta sigortanız çıkıyorsa, 5-6 ay sonra gecikme faizi ile XX tl fiyat çıkabilir.

Bekletmeden kredi kartına taksit seçeneği ile yaptırmanızı öneririm.
Asıl problem orada kredi kartı kullanmıyorum olsa hemen yaptıracam'da :/
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Zaten onuda 3 bilemedin 4 taksit yapıyorlar. O da pek bir işe yaramıyor açıkcası. Ama nakit bütçeyi daha da zorlar tabiki. Keşke düzene girse artık şu sistem. Bekletmemeye çalış derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst