Kardeşimin ehliyet masrafı..

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
1 ADIM
Direksiyon sınav giriş ücreti -> 100tl
2 - ADIM
Dosya Ücreti 20tl -> 120tl
3 - ADIM
Dosya fotokopi 2tl -> 122tl
4 - ADIM
Maliye Ücreti 126 -> 248tl
5 - ADIM
Ehliyet Kart Ücreti 129 -> 377tl

Yani yazılı sınavı - vesikalık resim - sürücü kursu kayıt ücreti bunlar harici tüm masraflar.
Ne eksik ne fazla yazıldı ehliyet alacaklar bu ücreti cebine alıp gitsin

Toplam 377 TL
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Hayırlı olsun.

Kursun hangi şehirde olduğu ve de ücretini de yazarsan tam olacak.
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
doktor bana sekiz çizmeyi öğret :))
dubayi nereye götürüyon.. yarildim o sahnede..
havzada çay mahallesindesin sanırım..
 
Son düzenleme:

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
Valla gene iyiymiş. Dün gittim kayıt oldum 600 tl kursa verdim. Yazılıyı arabadan geçtiğim için sadece 5 derse ödediğim para bu. 60 tl de devlete sınav ücreti vereceğim. Arabayı yeni geçtim ayın 29 unda. Hem onun ehliyet parası olacak hemde motor ekstraları ile 500 tl yi geçecek diyorlar sadece karakola vereceğim para.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Kardeşinin B sınıfı araba ehliyeti varmı yoksa sıfırdanmı motor ehliyeti alıyor?
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Direksiyon için 60 tl veriliyor diye biliyorum. Dosya masrafları da yoktu en son hatırladığım kadarıyla.
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
toplam 1.300 tl ye kapattım (1.direksiyon sınavından kalıp ödediğim 120 tl dahildir.)
 
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
158
benim ehliyet masrafları,

300 Kurs,
60 Sınav harç,
129 Ehliyet Harç
120 Ehliyet kart,

Dosya parası filan alınmadı, 1,50 TL olan dosyaya 20 TL vermeyin arkadaşlar.
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
sınav parasını odedikten ne kadar sonra cağırıyolar ya benim 15 günü geçti :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst