Huysuz Motorcu Motovlog Video bloguma beklerim.

Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Şu sıra motovlogger sayısında ciddi artış var sanki?
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Şu sıra motovlogger sayısında ciddi artış var sanki?

Bence iyi bisey abi,mesela ben,icimde hep bi motor sevgisi vardi ama ne nedir ne degildir bilmedigimden korkuyodum,altin elbiseli adami buldum once,sonra motorcu muhabbetini buldum,motosikletin trafikteki yerini,cikabilecek sorunlarini,ve izlerken bile aldigim keyifi dusundum,ve icimdeki korkuyu bastirdim,simdi bende motosiklet almaya hazirlaniyorum,bence benim gibi cogusunada yol gosteriyodur,ve bence turkiyedeki kulturun yayilmasinada destek sagliyolar,birakin artsin yavv nolcak zarari dokunmaz,yeni insanlar tanir muhabbet dinlerik,olmami :)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Bence iyi bisey abi,mesela ben,icimde hep bi motor sevgisi vardi ama ne nedir ne degildir bilmedigimden korkuyodum,altin elbiseli adami buldum once,sonra motorcu muhabbetini buldum,motosikletin trafikteki yerini,cikabilecek sorunlarini,ve izlerken bile aldigim keyifi dusundum,ve icimdeki korkuyu bastirdim,simdi bende motosiklet almaya hazirlaniyorum,bence benim gibi cogusunada yol gosteriyodur,ve bence turkiyedeki kulturun yayilmasinada destek sagliyolar,birakin artsin yavv nolcak zarari dokunmaz,yeni insanlar tanir muhabbet dinlerik,olmami :)

Tabiki artsın, fakat şöyle bir tesbitte bulundum,benim pek tarzım olmasa da ara ara bazı videoları izliyorum, bilen, bilmeyen anlatıyor'da anlatıyor, bu anlatımların yeni baslayan insanlara kalıcı kötü alışkanlıklar yaratması durumu oluşabilir. Yoksa, tabiki herkes bi hikayesini çeksin paylaşsın.
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Tabiki artsın, fakat şöyle bir tesbitte bulundum,benim pek tarzım olmasa da ara ara bazı videoları izliyorum, bilen, bilmeyen anlatıyor'da anlatıyor, bu anlatımların yeni baslayan insanlara kalıcı kötü alışkanlıklar yaratması durumu oluşabilir. Yoksa, tabiki herkes bi hikayesini çeksin paylaşsın.

Tespit dogru,1000km dir motosiklet suren kisi kim olursa olsun dogru bilgi sayisi azdir,ben bilgi vermesinden cok kendi motosikletini incelemisini,ve muhabbetini seviyorum motovlogerlarin,bu istede en iyisi motosiklet gunlugu sanirim,bilgi yok full muhabbet :D
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Haklsınız fakat paylaştıklarımızın kaynakları var yani oramdan uydurdum da geldim değil.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
genel olaran arkadaş motovlog coğaldı diyince ben üstlenmeye başladım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

up https://www.youtube.com/watch?v=JtznYCwQdZc
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
bunu kötü bir niyetle yazmıyorum ama 350 lira ona vereceğine düzgün bir eldiven alsaydın ya

Dikkatinizden dolayı teşekkürler fakat 2 haftadır internetten sipariş verdiğim eldiven gelmiyor bekliyorum bir umut.
zaten kamerayı aldım ve 2 gün sonra eldiven sipariş ettim havalar soğuk diye binmem dedim ama binip video çektim.

eldiven konusunada burada 2 video'da bahsettim.

https://www.youtube.com/watch?v=0_nzYY-tzEk

https://www.youtube.com/watch?v=w9UPLHOqUOs
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst