Bu sigorta fiyatı nedir ya

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Arkadaşlar motorum mondial 100mg superboy
şimdi sigorta firmasına gittim 2 ay önce sigortam bitmiş ve tekrar yaptırmak için gittim , içeri girdim 15dk bekledim sistem yavaşmış
ardından bana öyle bir fiyat çektiki 687tl bu nasıl bir fiyat yaw başka firmaya bakalm dedi oda 550tl istiyordu bu fiyatlar ne arkadaşlar ne oldu böyle ya.

21 yaşındayım bu fiyat nedir böyle
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Gecikmiş sigorta ve 21 yaşa göre yine iyi fiyat vermişler. 550 lira normal mevcut durumda.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
geikmeyle okadar oynamaması lazım her ay %5 geçikme cezası ve sağdece 2 ay gecikti ve ilk sigortayı alırken 261tl almıştım , bu fiyatı nasıl düşürücem ne yapabilirim.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Son bir ay içinde açılan 3544456. sigorta konusu. Diğer konulara bi göz at istersen sonra haline şükredersin
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Kuzeycan sıgorta bırde oradan araştır derim.800 den aşagı teklif vermediler burayı aradım 396tl ye yaptırdım.

0262 414 14 14
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
arkadaşlar bunun için toplanıp sigorta şirketlerin kapısına dayanmamız gerekiyor. benim motorum şuanda kapıda yatıyor. binemiyorum 1017 TL BENİM en düşük aldığım ücret oldu
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
arkadaşlar bunun için toplanıp sigorta şirketlerin kapısına dayanmamız gerekiyor. benim motorum şuanda kapıda yatıyor. binemiyorum 1017 TL BENİM en düşük aldığım ücret oldu

Gecikme faizi de ödeyeceksin demek oluyor bu. Derhal www.ekstrasigorta.com'dan bir fiyat almanı öneririm. En uygun fiyatı kendilerinden aldım. Bilgin olsun. Anadolu Sigorta'dan 638 TL'ye 800 cc motor için sigorta yaptırdım. Daha önce de 250 cc için aynı şirket Ergo'dan 268 TL'ye sigorta yapmıştı.

*Not: Bu mesajım reklam amaçlı değil, arkadaşımızın mağdur olmaması için bilgilendirme amaçlı yazılmıştır. Linkteki sigorta şirketi ile herhangi bir ticari veya bireysel bağlantım yoktur.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
arkadaşlar yeri değil ana zorunlu trafik sigortası değer kaybı oduyormu karşı tarafınki ? karşı taraf yüzde 75 suclu
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Gerçekten yüksekmiş fiyatlar. Benim pek dikkatimi çekmemişti. Ne kadar ödediğime baktım.

Doğum tarihi 1977
Ehliyet tarihi: 2012
Poliçe başlangıç tarihi: 23-09-2015 (Yaklaşık 1 ay önce yani.)
Motor: Suzuki VStrom 650 (2010 model)

Prim: 87 TL

Fiyatların bu kadar çok fark göstermesi ilginç.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
213
Sen ben vermezsek o kasalar neyle dolar, o makineler ne sayar, o gemiler neyle alınır, rüşvetler nasıl odenir. Biri çıksın yok öyle şeyler desin. 3000 Liralık motora 700 TL sigorta çıkıyor. Normal bir ülkede halk haddini bildirir ama biz %50 yi verdik tecavüze rızamız var. Olayın özeti bu. Ağlamaya gerek yok.
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
bende 1 ay önce 158tl den yaptırdım, şimdi ise 350den aşşa yok yeni motoruma.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Millet artik ' çocuğumu keserim lan duzgun fiyata sigorta yapmassaniz' moduna giricek de...

Bu millette boyle, istikrar boyle bisey:)

yeni basliyoruz daha durun. 1-2 sene icinde nereden daha fazla sokariz duz vatandasin canini aliriz diye şeytan gibi mesai yapiyorlar kafa yoruyorlar.

benzin 5 kusur dolar 3.5 olmadi daha bu iyi gunler
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
109
Dün cb125e motoruma 475 liraya yaptırdım sigortayı. Geçen yıl 300 tl.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Hiç şikayet etmeyin arkadaşlar.Bu millet bunu istedi.Bakın şöyle bir haber var.;

http://www.milliyet.com.tr/bu-sigorta-araba-sattirir-/ekonomi/detay/2104319/default.htm

"Zorunlu Trafik Sigortası’nda Hazine Müsteşarlığı sigorta fiyatlarını 2014 yılından beri serbest bırakmış, ancak haksız rekabetin önüme geçebilmek için teminat oranlarını belirlemeye devam etmişti. Haziran ayındaki yeni düzenlemeyle birlikte teminatlar ve ödeme şartları değiştirilince sigorta şirketleri de poliçe fiyatlarını önemli derecede yükseltti."

Demek ki neymiş bu artışın sebebi sigorta şirketleri değil Hazine Müsteşarlığı'nın yaptığı düzenlemelermiş.İyi yapmışlar bu millet bunu hak ediyor.Sadece kurunun yanında yaş yanıyor onlara acırım.

Bu kadar kazık arasında en az acıtanını bulmak için yapılacaklar.;
-En az 6-7 sigorta şirketinden teklif almak.
-Hala çok yüksek ise mümkünse sigorta primlerinin az kesildiği bir ilin plakasını almak yada 30 yaş üstü,herhangi bir kazaya karışmamış bir tanıdığınızın üstüne motosikleti devretmek.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
ergoya bakın mutlaka,hdi ve halk ta ucuz

99 model xx,yaşlı bayan ruhsat sahibi 250tl
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
10 gün önce motor aldım. 2013 duke, 26 yaş ilk sigorta. en uygunu anadolu sigorta 820 civarı idi, sigortacı kadın bana aralıkta indirim bekliyoruz dedi. bugün aradam 920 lira!!! bi gün de 100 lira arttı. ve bana gelen mesajda 24 kasımda aldığım motor için son gün 4 aralıka kadar sigorta yapmam lazım yazıyor. gel de küfretme
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Dövmeyecekseniz benim sigortaları yazayım.:) Zamlı fiyatlara yakalandım mı yakalanmadım mı bilmiyorum artık seneye göreceğiz.

Doğum :1983
İkamet :Bursa
Geçmiş kaza :yok

Motosiklet :2013 Hyosung GV 250
Plaka :16 Bursa
Sigorta tarihi:08.07.2015
Sigorta primi :83.18 TL
Sigorta Firması: Ergo

Araba : Ford Fiesta 2001 1.25
Plaka : 39 Kırklareli
Sigorta Tarihi : 22.05.2015
Sigorta pirimi : 243.89 TL
Sigorta Firması: Halk Sigorta
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst