sorunla karşılaşmadım da yanlış anlamadıysam 0 motorda rodaj bitene kadar mineral yağ daha iyi mesajını çıkardım ben sizden fabrika mineral yağ koyuyor bildiğim kadarıyla ve 1000 km de rodaj sözde bitiyor sorun yok aslında , bence asıl rodaj bence 2500 km civarı biter ve ölümüne gazlayabilirsin istersen ve maça yerse :queen: bundan sonra
gerçi ben motorumun yağını şu an 2300 km deyim 2500 veya 3000 de değiştireceğim , sık değiştirince sorun olmaz zannedersem
Aynen hocam cogu kaynak 2500km gibi tam olarak rodaj bittigini soler ama cok kafaniza takmayin 1000 km sonucta fabrika yagi yetmistir
Haa noolur motorunuzun omru 500 bin km deilde 495bin km olur cok da kafaya takilmaz bence o
Sifir yagi dokup full sentetik koyanlar var 0km iken onlar biraz sorun
Ben motul 3000 10w30 kullaniorum suan gayet de memlunum cok guzel devir aliyor alet tepkileri cok guzel.. 500 km de eneos koymustum pek memlun kalmadim. Muhtamelen bidahaki degisimimde gene 3000 ile devam ederim tek skintisi isininca yag biraz inceliyor hissettirio ama mineral oda
Bunlarda bizim yag degisimimizden
