Sahte ve gerçek Alpinestar eldivenin kesilerek karşılaştırması

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
622
Az önce eldiveni mi kestim ve gerçekmiş. Paylaşım için teşekkür ederim çok faydalı oldu.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Adamlar kendi "kazık" fiyatlı markalarına rakip 5 de 1 i fiyatlı fake rakip eldivenler çıkınca hemen başlamışlar yaygaraya...

Arkadaş bizde biliyoruz alpinestarın daha kaliteli olduğunu. Eldiveni kesip içini gösteriyorlar birde "yok bunda plastik ek destek varmış da zart da zurt..."

He anam he var, varda bana mı var? Bir eldivene 150-200$ para verebilene var o ek destek :)

Açıkçası bu video benim replikalara güvenimi artırdı. Tahmin ettiğimden çok daha sağlam olduğunu gördüm çakma eldivenin :)
Pist dışı normal yol kullanımı için bütçesi olmayanlar, çakma alpistarsa devam...

Tişikkirlir sipirmin... Viva la vida replica gloves
:p
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
siz neden böyle yorum yaptınız? biz neden yaptık?

Siz kimsiniz ? Biz kimiz bilmiyorum, ama yine de cevap vereyim. Arkadaşın yapmış olduğu yorum son derece gereksiz ve mesnetsiz bir yorum. Burası inci sözlük değil. İnsanlar bilgiye dair bir şeyler paylaşırken eldivenimi kestim, gerçekmiş gibi bir yorumu okuyor olmak rahatsızlık verici.
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Siz kimsiniz ? Biz kimiz bilmiyorum, ama yine de cevap vereyim. Arkadaşın yapmış olduğu yorum son derece gereksiz ve mesnetsiz bir yorum. Burası inci sözlük değil. İnsanlar bilgiye dair bir şeyler paylaşırken eldivenimi kestim, gerçekmiş gibi bir yorumu okuyor olmak rahatsızlık verici.

doğru söze ne denir...
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Verdiğim geçici rahatsızlıktan dolayı özür dilerim.

Anlayışın için ''Teşekkür ederim'' aklı başında diye nitelendirdiğim veya düşündüğüm kişilerin de bu foruma yorumları ile değer katması gerekirken, konuyu trollemesini doğru bulmuyorum, şahsi fikrimdir.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Paylasim icin cok tesekkurler curuk elmalarla iyileri ayirt etmekte tabiki fayda var. Hele ki canimizi emanet ettigimiz seylere daha da fazla onem vermek lazim

Eldivenini kesen ark tebrik etmek lazim;) en azindan motor kullanirken eldiven takiyormus onu ogrenmis olduk :)
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
622
Paylasim icin cok tesekkurler curuk elmalarla iyileri ayirt etmekte tabiki fayda var. Hele ki canimizi emanet ettigimiz seylere daha da fazla onem vermek lazim

Eldivenini kesen ark tebrik etmek lazim;) en azindan motor kullanirken eldiven takiyormus onu ogrenmis olduk :)

Eldivenimin olması ve onu kesmiş olmam motosiklet kullanırken onu kullandığım anlamına gelmez ama yine de takdiriniz için teşekkür ediyorum.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
aslında bu video orjinale verilen o kadar paranın hakedilmediğini gösteriyor, kesinlikle replika daha kaliteli sonucu çıkmasın ,orjinalinin gereksiz pahalı olduğunu anlatıyor,

replikaya gelince fiyatına göre bence kaliteli duruyor,130liraya kapına kadar geliyor aliexpresten alınca bence alınabilir, tipik bir çin malı kalitesizliği yok bence,

aslında bu test neşterle kesme yerine makete giydirilmiş 2 eldivenin motosikletten düşen birini temsil ettiği 200-300 metrelik asfalt ile temas şeklinde olmalıydı
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
makarasına yorum yazmış arkadaş bu kadar büyütmemek lazım biraz eğlenmek lazım
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Peki ülkemizde motorsiklet mağazalarında satılan markalı ürünlerin gerçek mi, sahte mi olduğuna nasıl emin olacağız. Şahsen ben hiç birisine güvenmiyorum. Orijinal diye çakmasını satıp bir dünya para kazanan esnaf var bu ülkede.
Dün internette duracell'in çakma pillerini gösteren haber vardı. Artık ben bu ülkede hangi ürünün gerçek, hangi ürünün sahte olduğuna karar veremiyorum. Esnafımız kolay yoldan para kazanmanın peşinde. Sahte olduğunu bile bile orijinal diye iteliyorlar.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Siz kimsiniz ? Biz kimiz bilmiyorum, ama yine de cevap vereyim. Arkadaşın yapmış olduğu yorum son derece gereksiz ve mesnetsiz bir yorum. Burası inci sözlük değil. İnsanlar bilgiye dair bir şeyler paylaşırken eldivenimi kestim, gerçekmiş gibi bir yorumu okuyor olmak rahatsızlık verici.

Gerçekten yapılan yorumun konu baltalamak veya ne gerek var böyle şeylere düşüncesi ile mi yazıldığını düşünüyorsunuz. Bilgiye veya kişisel düşünceye dayalı bir çok konuda tiye aldığınız mesajlarınızı bulabilirim. Duyar kasmak diyeceğim ama yüzde yüz düşüncelerimi de yansıtmıyor. Gnüne göre laubali, gününe göre ciddi mi olmalıyız nasıl olacak bu iş?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açıkçası ben bu replikayi almazdım. $60 az para değil. Çalışması şüpheli, özensiz üretilmiş ayrıntı içeren bir eldiven yerine, basit temel unsurları olan düzgün bir eldiven tercih ederdim.

Yakın fiyata, o kadar gösterişli olmasa da, ayası hakiki deri, dikişi düzgün, koruma süngeri sağlam birşey tercih ederdim. Deriye benzeyen sentetik malzeme, altmış km hızla asfalta sürtünce korumalarla birlikte yırtılırsa n'olacak? Kaliteli sentetik malzemeler var, peki sizce bu eldiven de kullanılmış mıdır? Bu eldiven ne amaçla üretilmiş sizce? Koruma amaçlı mı, yoksa kandırma (ya sizi, ya da sizin çevrenizi) amaçlı mı?

Bir de bu tür alengirli eldivenler, o kadar işçiliğe rağmen ilk takıldığında rahat olmayabiliyor. Derisi esneyip zamanla oturuyor. O kadar sert korumayı rahat bir şekilde sunmak zor iş. Hakikisi bile böyleyken sahtesini düşünemiyorum bile.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst