Herkese meraba

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Merabalar adim ozan yasim 16,7 yasindan beri araba kullaniyorum,motor konusuda 10 yaslarinda rossiyi izlemekle basladi,ailede motorcu olmadigindan pek bi bilgim yoktu ama bu ehliyet yasasiyla birlikte motosiklet isine girmek icin hazirliklara basladim,uzun zamandir foruma uye olupta aklimdakileri soramamam sonucu bu dertten muzdaripken,tiger abiyle tanismam sonucu uyelik isini halledebildim kendisine tekrar tesekkur ederim,kismetse ehliyet yasasi yururluluge girer girmez ehliyeti alip mart ayindada motosikleti almayi planliyorum,bu iste hepinizin dusuncelerine fazlasiyla ihtiyacim var,sordugum sorularda gorusmek uzere :) keyifli forumlar.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Hoşgeldin ben 7 yaşında (2000 yılında) oyuncak arabam bile yoktu nasıl araba kullanıyosun o yaştan beri yahu :)
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Vallahi abi biraz zorunlu oldu,dogdugumdan beri memleketteyim yazlari,5 yasinda traktorun tepesine oturttular beni,traktoru buyuk biri surup is gucunden yana kayip olacagina bana ogrettiler,freni ayaga kalkip yapardim :D ,biraz zorunluluktan oldu ama ogrendik,ilk surdugum arabada torostu,7 yasinda baslamis olduk torosla,o gun bugundur onun saglamligini sadeliginide hala ararim :)
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Hoşgeldin. Makineyi alıp sürmek kolay ekipmana kafa yor önce. Yolun açık olsun :)
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
hoşgeldin iyi forumlar istediğin makineyi alırsın umarım :D
Tesekkur ederim 2 sene kadar bi sure icinde wr125x alip surmek en buyuk hayalim :D
Hoşgeldin. Makineyi alıp sürmek kolay ekipmana kafa yor önce. Yolun açık olsun :)
Tesekkur ederim,bi 15,20 dakkaya kadar konusunu acicam,ekipman konusunda yardima ihtiyacim var,orda goruceksiniz ekipmana verdigim onemi :)
Çukurovalımısın la sen?

Sivasliyim abi,her turlu kangal kopegi temini yapilir ltd.sti :D
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
7 Yaşında üretilen iş gücü.. Yapalim bi tane be! 7 Yaşında tarlayı sürer borcunu cıkarır gibi bişi olmuş. Hoşgeldin kücük kardeş, bilinçli bir kafaya sahip gibi duruyorsun, bunu kaybetme, ve sürekli oku. Yolu bulman zor olmayacaktır.
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
7 Yaşında üretilen iş gücü.. Yapalim bi tane be! 7 Yaşında tarlayı sürer borcunu cıkarır gibi bişi olmuş. Hoşgeldin kücük kardeş, bilinçli bir kafaya sahip gibi duruyorsun, bunu kaybetme, ve sürekli oku. Yolu bulman zor olmayacaktır.

Tesekkur ederim abi hosbulduk,zaten forumun uzaktan takipcisiydim epey bir suredir,motoru alip biraz gelisip ekuriniz olmayi planliyorum zaten :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst