- Konu Yazar
- #1
Selamın Aleyküm Arkadaşlarım abilerim kardeşlerim öncelikle bikaç hatamdan bahsetmek istiyorum gecen sene kanuni windys125 motorumu aldım çünkü 1 hafta daha bekleyıp bi ybr almadım cok acele ettım motoru 1.500tl ye aldım motor ilk motorum oldugu ıcın acele ettim ve biraz bindim sonra internetteki bu modifiyeli motorları gördüm ve motorumu bi gece vakti parçalatım
akıl ya işte sonra hiçte hesapladıgım gibi olmadı hesapda parçaları kromaja yollayıp tel jant yapıcaktım sonra motor kapaklarını ve bikaç parçayı kromaja yolladım
MOTORUN İLK HALİ ALDIĞIM HAL

BUDA SÖKTÜĞÜM HAL
)

BUDA YOLLADIĞIM PARÇALAR KROMAJA

kromaja izmire yolladım ve bana çok paraya maal oldu ve kargo deseniz bi o kadarda o
KROMAJDAN GELEN PARÇALARIM

ve sıra tel jant almaya geldi ve internette yanı facede biriyle tanıstım bana motosikletimi çift disk yapabileceğimi söyledi ve açıkcası kanıma girdi
bende farklı güzel bişey olur diye tamam dedim ve bana tel jant çift diskli ybr kavalları amortısor fren merkezi fren kaliperleri fren hortumu yolladı ve bi dünya para verdim sonra jant için tornacı ısı cıktı dedi zaten bi dünya para yolladım zaten tanımıyorum mecbur onuda yolladım sonra gene bi dünya kargo parası yolladım
motorun bi kısmını topladım
GELEN KALIPER VE JANTLAR

Sonra motorun parçları geldi o dediğim tel jantlar
ve kavallar kalıperler diskler vs nasılda mutluyum
sonra hadi takalım dedim bu tel jant için şambiyel lazımmıs aldım sonra lastikler olmadı 110 liradan 2 çift ön arka lastik aldım ama artık iliğim kurudu ve Sunuda söyleyim öğrenciyim çok mu paran var diyosanız hayır okuda 4 lirayla gidiyosam yanıma almıyodum evde bırakıyodum kı harcamayım dıye yanı dısımden tırnagımdan aarttırdım okulda yemek yemıyodum heves işte ama motoru toplamaya baslayınca hiçte tahmın ettıgım gıbı olmadı bu ön çift disk olması ıcın fren kalıperlerıne ayak yapılması gerekıyormus ve bana baya yüksek bi fiyat cıktı bende motora vurdum tekmeyı al dedim senin olsun adama zaten dolmusum 2 gün sonra geldım motorcuya orjınal parçalarını taktırdım tel jant vs bunlar elimde kaldı yanı benım motoru sokmeden önce aklımda 400 500 liraya yaparımdı ama şimdi söylesem gülersiniz bana 1.800 tl suan net masrafım var ve 1.800 tl ye de istediğim gibi olmadı hadi olsaydı bıle bı cok eksık gedikde cıkacaktı motorda gene yanı Ben bu hataya düştüm yok bu parçası parlasın yok bu parçası krom olsun yok jantlar tel olsun vs bu işlere hiç girmeyin genç dostlarım kardesım benım ben düştüm bu hataya sizde düşmeyın çin motoruna bu kadar masraf yaptım ya 1.500 tl ye aldığım motora 1.800tl masraf yaptım belkı dahada fazladır
BU KONUYU NIYE BURAYA ACTIM HEM MUHABBET OLSUN HEM GENÇ ARKADASLARIMDA BÖYLE BENIM GİBİ ÇÖP Bİ MOTOR ALIP HAYALLERE KAPILMASIN MOTORU SOKUNCE HER YERINDEN BİŞEY CIKIYOR EN GÜZELİ güzel cbr 125 vs gibi bi motor alıp elcik manet gibi aksesuar takmak temiz temiz binmek VE RİCA EDİYORUM YORUM YAPARKEN KIRICI OLMAYIN ZATEN ICIM YANIYOR
ve suan motordan soğudugum ıcın su halle bin liraya satıcagım ve bu icradan ihaleden anlayan varsa ulaşa bilirmi
HAYIRLI AKSAMLAR AİLEM
MOTORUN İLK HALİ ALDIĞIM HAL

BUDA SÖKTÜĞÜM HAL

BUDA YOLLADIĞIM PARÇALAR KROMAJA

kromaja izmire yolladım ve bana çok paraya maal oldu ve kargo deseniz bi o kadarda o
KROMAJDAN GELEN PARÇALARIM

ve sıra tel jant almaya geldi ve internette yanı facede biriyle tanıstım bana motosikletimi çift disk yapabileceğimi söyledi ve açıkcası kanıma girdi
motorun bi kısmını topladım
GELEN KALIPER VE JANTLAR

Sonra motorun parçları geldi o dediğim tel jantlar
ve suan motordan soğudugum ıcın su halle bin liraya satıcagım ve bu icradan ihaleden anlayan varsa ulaşa bilirmi