- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, abiler, ablalar, kardeşler
Bir kaç ay önce aranıza yeni bir motosiklet sevdalısı kardeşiniz olarak katılmış ve sizlerden fikir öneri bilgi istemiştim... Tekrar teşekkür ederim bir çok arkadaşımız kendince ve herkesçe önemli olan konularda bizleri uyardı yol gösterdi. Örneğin önce ehliyetini alacaksın. Eğitim alacaksın ekipman alacaksın en son motor alacaksın gibi. Bende bunların tecrübe ile sabit olduğuna inanarak elimden geldiğince uymaya çalıştım ve çok şükür pişman da değilim.
Ehliyetimi aldım (Dosyayı emniyete teslim ettim eski "E" sınıfı ehliyetimle beraber p.tesi gel kartını al dediler)
Eğitim konusunda honda nın eğitimleri gibi profesyonel bir eğitime katılma şansım olmadı iş durumumdan dolayı, ama arkadaşlara ait motorlar ile trafiğe kapalı alanlarda bir süre çalışıp bir şeyler öğrenmeye çalıştık. Yaklaşık 6 yıldır trafikte aktif olarak araç kullanıyorum yani trafik tecrübem var.
Ekipman konusunu es geçmiş değilim onun içinde yaklaşık 1500 Lira gibi bir bütçe ayırdım.
En sıkıntılı olduğum konu motor seçimi. Bilgi sahibi olmadığım için kim derse "hmmmm evet sen haklısın öyle yapayım" moduna girdim yaklaşık iki aydır motorla yatıp motorla kalkıyorum. Gaziantep deki bayiilere defalarca girip çıktım.
Sıfır motor alayım dedim. Yok ikinci el alayım dedim. R25 alayım dedim o paraya 600 lük alırım dedim, dikkatli olursam 1000 cc ile sorun olmaz ya dedim, sonra gözüm korktu bajaj 200 NS alayım dedim. 8.000 ona vereceğime biraz daha koyar temiz bir hyosung alırım dedim v.s. v.s. hep dedim ama hiçbir şey yapamadım.
Hep elde var sıfır olunca artık sıkılmaya başladım. Bu kardeşinize bir yardımcı olsanız da motor seçsek artık.
Bugün internette ilan veren bir arkadaşımızla görüşüp motoruna baktık. Baktık dediysem hani sadece baktık ama boş boş şekli şimali fena değildi al bir dene dediler emanet şimdi bir şey olur korkusu ile onu da yapamadım ancak artçı olarak tur attık öyle. Motor gözüme fena görünmedi hani bir süre beni de tatmin eder gibi sanki acemiliğimi üzerinde atabilirim hissi verdi bana.
Bahsettiğim motosiklet bu
İlanı veren arkadaşımızla iki aydır zaten arada sosyal medya üzerinden konuşup muhabbet ediyorduk genç ve güzel bir kardeşimiz. 11.800 TL larde fiyat falan vardı şuan 11.250 TL ye tekrar ilana koymuş ama Biz buluştuğumuzda 10.500 TL'ye olumlu bakar gibi olduk biraz daha pazarlık yapınca devir masraflarını da ben karşılarım dedi o noktada yarına haberleşmek üzere ayrıldık. 2012 Model 2013 trafik çıkışlı motor bu arada. İlandaki gibi 2013 model değil
Yarın birlikte Gaziantep deki servise gidip motoru göstereceğiz.... Sadece dikkatimi çeken arka sinyaller sanırım değişmiş öyle söyledi el değince oynuyordu ve sanırım plakalık olsa gerek sanki o plastik Japonla yapıştırılmış gibiydi. Egzoz korumasında ufak çizikler vardı ve koruma takozunda hafif darbeler vardı. Ama motorda iskelet olarak hani boya kısmında bir şey dikkatimi çekmedi.
Sizce bu fiyata bu motor alınır mı. Ben hiç anlamam motordan ama 10.500 TL aman aman hiç kaçırmayayım bu motoru denecek kadar uygun bir fiyat değil galiba. Hakkını da yememek gerek motor temiz göründü gözüme ne yapmam gerekiyor nelere dikkat etmem gerekiyor. Hadi diyelim alınacak olsa noter sigorta falan ne tür işlemler var. Motor 42 Plakalı ben 27 Plaka ya çevirmek istesem işlemler nasıl olur yapmaya değer mi
Bir yardımcı olsanız. Çok çok sevineceğim biran önce motor sahibi olmak istiyorum.
Bir kaç ay önce aranıza yeni bir motosiklet sevdalısı kardeşiniz olarak katılmış ve sizlerden fikir öneri bilgi istemiştim... Tekrar teşekkür ederim bir çok arkadaşımız kendince ve herkesçe önemli olan konularda bizleri uyardı yol gösterdi. Örneğin önce ehliyetini alacaksın. Eğitim alacaksın ekipman alacaksın en son motor alacaksın gibi. Bende bunların tecrübe ile sabit olduğuna inanarak elimden geldiğince uymaya çalıştım ve çok şükür pişman da değilim.
Ehliyetimi aldım (Dosyayı emniyete teslim ettim eski "E" sınıfı ehliyetimle beraber p.tesi gel kartını al dediler)
Eğitim konusunda honda nın eğitimleri gibi profesyonel bir eğitime katılma şansım olmadı iş durumumdan dolayı, ama arkadaşlara ait motorlar ile trafiğe kapalı alanlarda bir süre çalışıp bir şeyler öğrenmeye çalıştık. Yaklaşık 6 yıldır trafikte aktif olarak araç kullanıyorum yani trafik tecrübem var.
Ekipman konusunu es geçmiş değilim onun içinde yaklaşık 1500 Lira gibi bir bütçe ayırdım.
En sıkıntılı olduğum konu motor seçimi. Bilgi sahibi olmadığım için kim derse "hmmmm evet sen haklısın öyle yapayım" moduna girdim yaklaşık iki aydır motorla yatıp motorla kalkıyorum. Gaziantep deki bayiilere defalarca girip çıktım.
Sıfır motor alayım dedim. Yok ikinci el alayım dedim. R25 alayım dedim o paraya 600 lük alırım dedim, dikkatli olursam 1000 cc ile sorun olmaz ya dedim, sonra gözüm korktu bajaj 200 NS alayım dedim. 8.000 ona vereceğime biraz daha koyar temiz bir hyosung alırım dedim v.s. v.s. hep dedim ama hiçbir şey yapamadım.
Hep elde var sıfır olunca artık sıkılmaya başladım. Bu kardeşinize bir yardımcı olsanız da motor seçsek artık.
Bugün internette ilan veren bir arkadaşımızla görüşüp motoruna baktık. Baktık dediysem hani sadece baktık ama boş boş şekli şimali fena değildi al bir dene dediler emanet şimdi bir şey olur korkusu ile onu da yapamadım ancak artçı olarak tur attık öyle. Motor gözüme fena görünmedi hani bir süre beni de tatmin eder gibi sanki acemiliğimi üzerinde atabilirim hissi verdi bana.
Bahsettiğim motosiklet bu
İlanı veren arkadaşımızla iki aydır zaten arada sosyal medya üzerinden konuşup muhabbet ediyorduk genç ve güzel bir kardeşimiz. 11.800 TL larde fiyat falan vardı şuan 11.250 TL ye tekrar ilana koymuş ama Biz buluştuğumuzda 10.500 TL'ye olumlu bakar gibi olduk biraz daha pazarlık yapınca devir masraflarını da ben karşılarım dedi o noktada yarına haberleşmek üzere ayrıldık. 2012 Model 2013 trafik çıkışlı motor bu arada. İlandaki gibi 2013 model değil
Yarın birlikte Gaziantep deki servise gidip motoru göstereceğiz.... Sadece dikkatimi çeken arka sinyaller sanırım değişmiş öyle söyledi el değince oynuyordu ve sanırım plakalık olsa gerek sanki o plastik Japonla yapıştırılmış gibiydi. Egzoz korumasında ufak çizikler vardı ve koruma takozunda hafif darbeler vardı. Ama motorda iskelet olarak hani boya kısmında bir şey dikkatimi çekmedi.
Sizce bu fiyata bu motor alınır mı. Ben hiç anlamam motordan ama 10.500 TL aman aman hiç kaçırmayayım bu motoru denecek kadar uygun bir fiyat değil galiba. Hakkını da yememek gerek motor temiz göründü gözüme ne yapmam gerekiyor nelere dikkat etmem gerekiyor. Hadi diyelim alınacak olsa noter sigorta falan ne tür işlemler var. Motor 42 Plakalı ben 27 Plaka ya çevirmek istesem işlemler nasıl olur yapmaya değer mi
Bir yardımcı olsanız. Çok çok sevineceğim biran önce motor sahibi olmak istiyorum.