- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar hepsiburadada bir yağ baktımda ıponenin 10w40 4t sentetik yağı yarı sentetik mi yoksa tam sentetik mi bu yağ bilen arkadaş varsa cevap verebilir mi ..http://www.hepsiburada.com/ipone-10w40-4t-sentetik-motor-yagi-1-lt-p-OTFE47480