Yarın yeni ve ilk defa yapıcağım bi iş pizzabulls

Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
yarın yeni işime başlıyorum nasipse ecza depolarında kuryelik çok yaptımda ilk defa paketçilik yapıcam bakalım Fazerle gidip fizye bincem :D
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
hayırlı olsun paket işi sıkıntı yerler buzken paket sogumasın diye ucarak gitmeye çalışmak , paket dağılmadan götürmek , çok açken onu yiyememek :cherry: bu işin eksileri . tabiki her zaman ayık kafayla binin motora kolay gelsin şimdiden
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
Motor sürmekte sorun yok senelerdir kar kış sürüyoruz yağmur olamsın yeter -50 derecede olsa bi içlik daha giyeriz :D bakalım adreslerden korkuom navigasyonla idare etcem biraz öğrenene kadar kışın karda buzda en büyük sorun yıllardır bitmeyen hoşgörüsüz ve saygısız sürücüler onlar olmasa ölene kadar motor sürebilirim kask kamerası alıcam bu ay içinde arkadaşlar hergün yeni bi video çekip hergün youtubeye koyucam bi sayfa açıcam kendime karşılaştığım hayvanları paket götürdüğüm değişik müşterileri kayıt altına alıcam şuanki projem bu bakalım işi eğlenceli bişeye çevirmeye çalışcam her akşam günümün nasıl geçtiğini buradan ve youtubeden paylaşıcam bakalım nasıl olcak sj4000 model aksiyon kamerası alıcam kısa süre içinde
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Bende bir ara yapmistim fizyle, aksam isten cikinca kendi motoruna binince cok degisik oluyor :D
Allah kolaylik versin 👍
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
Herkese teşekkür ederim allah tüm çalışanlara güç kuvvet sabır versin
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
hayırlı olsun bende öyle bir iş düşünüyorum part time ama burada bulamadım
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
Çalışma şartları burda sabah 10buçuk başlangıç akşam 6buçuk bitiş 8 saat toplam kask mont herşey onlardan motorları hurda değil güzel hepsi 1300tl maaş+ bahşiş sigorta var dominos gibi garsonluk yapmıyorsun paketçi işini içerde çalışanlar işini yapıyor. Dominos gibi yoğunda değil söyledikelrine göre en yoğun günde 15-20 paket çıkarmış böyle yerlerde part tıme iş bulursun bence ama bilemedim tam kış sezonu şimdi işletmeler kurye arıyorlar ve bize muhtaçlar eleman olabilirsin ama en kıdemli sensindir aslında kış sezonunda motorcu bulunmaz bi nimettir genelde o yüzden işverenler iyi davranırlar genelde yaz geldimi yüzüne bakmazlar :D
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
253
daha kaliteli bır iş bulsaydın abi pizza sektörü en zoru kılı tüyü çok olur bizim firmada şube ve adrese gitmek için sana verilen süre 6 dakikanın altında gerisini sen düşün yinede hayırlı olsun
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
Yok burada süre sınırı yok hani 30 dakikada gitcen gelcen sınırı yok sağ sağlim götür yeterli
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Adres bulmanın kolay yolu var mı ince konuları falan?

Ben bir elektrikçi adresi aradım motosiklet üzerindeyken.İphone 4s navigasyonuna bakarak 30 dakikada zor buldum adresi.
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
ooo iyimiş kıskandım :mrgreen: adres biliyosan kolay olur senin için bol siteli bir bölgeyse gelsin asansörlü siparişler :cherry:

birazcık geniş bi sipariş alanı var bakalım :D 2-3 hafta içinde kask kamerası alıcam hergün yeni bi video çekicem Paketçimotovlog yapıcam hergün youtube kanalını açıp videolara başladımmı buradan duyururum :D
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
253
birazcık geniş bi sipariş alanı var bakalım :D 2-3 hafta içinde kask kamerası alıcam hergün yeni bi video çekicem Paketçimotovlog yapıcam hergün youtube kanalını açıp videolara başladımmı buradan duyururum :D

aga vallahi benim aklıma geldi ama şimdi ben pakete çıkıyorum 2 tane atıp gelene kadar en az 2-3 tane trafık kuralını çıgnıyorum taş yağmuruna tutarlar burda seni :p
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
android markette Sygic navigasyon programı var ücretsiz, vede haritayı telefona indiriyor, offline kullanabiliyorsun, belki işine yarar hayırlı olsun, allah kazasız belasız çalışmak nasip etsin sana diyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst