Kaska Uyumlu Aksiyon Kamerası Üretildi. Fusar Mohawk

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
İlk bakıldığında Fusar’ın Mohawk teknolojisi piyasada bulunan birçok kask kamerasından farksız gibi duruyor olabilir. Fakat Fusar’ın bu aleti diğerlerinden farklı özellikleri ile karşımıza çıkıyor.

İlk olarak Mohawk aerodinamik bir tasarıma sahip ve vizör açıp kapatmaya engel değil. Bu tasarım sayesinde ses ve rüzgardan sallanma gibi problemler ortadan kalmış ve giyilebilirlik kolaylaşmış.

Mohawk isteğe göre Gopro kameralar ile uyumlu olan bağlantı aparatları ile kaskınıza monte edilebiliyor ve 4 saat kullanım süresi sunan 2350 mah kapasiteli bir pil bulunduruyor.

Kameranın özelliklerine gelecek olursak 12MP fotoğraf, 30 ve 60 FPS de 1080p çözünürlükte video kaydı yapabiliyor. Ayrıca MicroSD kart desteğide Mohawkta mevcut durumda.

Kameraya konulan bir başka özellikte 15 saniyelik küçük videoları sosyal hesaplarınıza bir tuş sayesinde aktarabiliyorsunuz. Diğer bir özellik ise push to talk özelliği ve sayesinde 12 kişiye kadar olan bir grup ile aranızda anlık konuşma sağlayabiliyor telefon görüşmeleri yapmanıza olanak sağlıyor.

Crash detection sistemi sayesinde olası yaşanacak kazalar esnasında önceden belirnen numaralara kısa mesaj ve email göndererek bilgilendirme ve acil yardım sağlanmasına olanak veriyor. Kaza anında ise 15 saniyelik kısa video yardımın sağlanmasında yardımcı görevi görüyor. Fusar Mohawk‘ı ön sipariş verdiğinizde yanında BRC kumanda sistemi ile birlikte geliyor ve bu sistem 12 saatlik bir şarj kapasitesine sahip.

Kamera ile ilgili gelişmeleri www.fusar.com adresinden takip edebilirsiniz.


Ik91eT.jpg


FsCmfa.jpg


OIn1gi.jpg


j5MekM.jpg


xPI95k.jpg
 

Ekli dosyalar

  • Fusar-Mohawk-Helmet-Cam.jpg
    Fusar-Mohawk-Helmet-Cam.jpg
    57.6 KB · Görüntüleme: 23,167
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Her kaskın kavisi aynı değil. 5 tanesi 225usd mi yoksa ben mi yanlış anladım.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kaskımı garajın tavanındaki havalandırmaya 2 günde bi çarpıyorum, bu kamera bende kırılırdı hemen. Pek korunaklı gelmedi.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Arkadaşlar ürün şu an satışta değil ön satış için çok indirimli fiyatlar sunuyorlarmış yani bugün parayı verin ürün piyasaya çıktığında size ucuza verelim diyorlar o ucuzlukta Türk lirası ile 2 bin TL civarına geliyor heveslenmeyin yani boşa :)

75 dolar sjcam + 30 dolara bir de bluetooth alıyorsunuz bunun kadar şık durmuyor ama aynı işi görüyor, hatta kamerayı alıp suyun içine filan da sokup tatil videoları çekebilirsiniz.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Place your $50 deposit today to lock in our early bird pricing!

This package includes the Mohawk™ + BRC™ + F7 Bluetooth headset - everything you need to make your favorite helmet a smart helmet!

MSRP: $549.99
Early Bird Pricing: $299.99 (requires $50 deposit)

Estimated Ship Date: Q3 2016


Yani meali şudur ki: " 50 dolar şimdi depozit ver sana 299,99 dolardan satalım, yok ben beklerim hele bi piyasaya çıksın dersen ozamanki fiyatı 549.99 dolar olacak ona göre..." diyorlar

piyasaya çıkış tarihi de tahminen 2016 nın 3. ayı imiş...
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Place your $50 deposit today to lock in our early bird pricing!

This package includes the Mohawk™ + BRC™ + F7 Bluetooth headset - everything you need to make your favorite helmet a smart helmet!

MSRP: $549.99
Early Bird Pricing: $299.99 (requires $50 deposit)

Estimated Ship Date: Q3 2016


Yani meali şudur ki: " 50 dolar şimdi depozit ver sana 299,99 dolardan satalım, yok ben beklerim hele bi piyasaya çıksın dersen ozamanki fiyatı 549.99 dolar olacak ona göre..." diyorlar

piyasaya çıkış tarihi de tahminen 2016 nın 3. ayı imiş...

Düzeltme: Q3, quarter 3 yani 3. çeyrek anlamına geliyor.
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi şöyle kaska entegre bir kamera olsa (güvenliği falan bozmasın tabi) vizörün sol üst köşesinde de minik bir ekran olsa ve dikiz aynası gibi arkadan akan trafiği gösterse mesela ne güzel olur di mi :)
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
429
ya sermaye yok ellerinde,ya da ürünlerine güvenip yatırım yapamıyorlar.Önceden para istemek çok ilginç....
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
103
ya sermaye yok ellerinde,ya da ürünlerine güvenip yatırım yapamıyorlar.Önceden para istemek çok ilginç....

Uzun süredir kullanılmakta olan bir iş modeli aslında bu. Büyük olmayan, fazla sermayesi olmayan şirketler (fikri olan yeni mezun mühendisler vs.) bu sistem aracılığıyla ürünlerini tanıtıyor, ister sadece katkı ister son ürün fiyatı üzerinden indirim karşılığında sermaye bulabiliyor.

Ülkemizdeki örnekler dahi bu işi yurtdışından yapıyor. Özellikle amerikada çok yaygın ve sıkı denetleniyor. Ben düşünseydim güvenliğine tereddüt etmeden parayı gönderirdim. Ürünün piyasaya sürülmeyeceği anlaşıldığında paranızı geri yatıracaklardır. Şirket sahtekar çıkarsa, siz gene uğraşmadan, kontrol sistemleri paranızı yatıracaktır. Örnekleri mevcut. Bunun güvenliğini devlet, bu gibi projelerin devamını sağlayabilmek adına titizlikle yürütüyor şu ana kadar. Kandırılan, parasını kurtaramayan hiç duymadım. Hatta son ürünü beğenmeyen çokça kullanıcı da ürün çıktığında parasını alabiliyor.

Şu sitedeki örnekleri inceleyebilirsiniz mesela: http://www.greatbusiness.gov.uk/funding-and-support-to-develop-new-ideas/
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
hem kamera hem de intercom.
bi gopro ile karşılaştırınca bence fiyat gayet iyi.
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
429
Bizim ülkemizde devlet arkada durmadığı sürece güvenmek zor.(ben güvenmem)Avrupada iade yapar kuşkusuz ama bu iadeyi Türkiye'den alabilirmisin iade edilmediğinde.... gibi konular mataralı.Yargı sistemi malum.(genel olarak yazmışsınız bende genel olarak bahsettim 50$ için değil)
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
274
kamera için görüntü kalitesini, bluetooth için ne kadar fonksiyonel olduğunu görmeden ön ödeme yaparak almak çok mantıklı değil. çinli arkadaşlar zaten kamera için de bluetooth için de gayet başarılı ürünleri uygun fiyata çıkarıyorlar. daha detayları belli olmayan ve neredeyse 1 sene sonra piyasaya çıkacak birşey için şimdiden ön ödeme yapıp sonra oturup beklemek akıl karı değil. millet yurt dışından söyleyip 1 ay gelmesini bekleyemiyor. bunu nasıl beklesin :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Place your $50 deposit today to lock in our early bird pricing!

This package includes the Mohawk™ + BRC™ + F7 Bluetooth headset - everything you need to make your favorite helmet a smart helmet!

MSRP: $549.99
Early Bird Pricing: $299.99 (requires $50 deposit)

Estimated Ship Date: Q3 2016


Yani meali şudur ki: " 50 dolar şimdi depozit ver sana 299,99 dolardan satalım, yok ben beklerim hele bi piyasaya çıksın dersen ozamanki fiyatı 549.99 dolar olacak ona göre..." diyorlar

piyasaya çıkış tarihi de tahminen 2016 nın 3. ayı imiş...

Birisi mail atsın şunlara : İs your mother beatifull? (anan güzel mi?):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst