Cbr 125r için kask

Katılım
30 Eki 2015
Mesajlar
1
Merhaba abilerim, kardeşlerim honda cbr 125r alıcağım onun için 2 kask arasında karasız kaldım yardımcı olabilecek varmı ?
1.kask Bell Qualifier http://www.motosikletaksesuarlari.com/Bell-Motosiklet-Kaski-Qualifier-Parlak-Siyah_17677.html
2.kask Nolan N64 Smart http://www.motosikletaksesuarlari.com/Nolan-Kask-N64-Smart-Parlak-Siyah-Kapali-Kask-3-_8665.html

Lütfen bu kasklar hakkında bilgisi olan kişiler tavsiylerde bulunabilir mi ? Teşekkür eder iyi forumlar dilerim.
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
274
N86 yanında 2. kask olarak N64 kulanıyorum. N86 kadar memnunum diyebilirim. Bell hakkında bir bilgim yok.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
N86 Dünyanın en rezil kasklarından birisidir bir daha asla nolan almam, tecrübe ile sabit, bell konusunda fikrim yok.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
ne açıdan kötü?

Dik açıdan kötü, :) Her yönden kötü,thermoplastic, boyu devasa, vizörü damacana şişesi gibi, günes vizörü ise bildiğin röntgen filminden yapılmış, ayrıca yalıtım sıfır, fırtına içeride kopuyor, motosikletin sesini bile duymayabilirsin.. vs vs.vs..
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
528
Dik açıdan kötü, :) Her yönden kötü,thermoplastic, boyu devasa, vizörü damacana şişesi gibi, günes vizörü ise bildiğin röntgen filminden yapılmış, ayrıca yalıtım sıfır, fırtına içeride kopuyor, motosikletin sesini bile duymayabilirsin.. vs vs.vs..

Size hatalı kask gelmis olabilir mi acaba ??

Artcı icin ls2 ff351 kaskım var haklisiniz kabuk boyu cok buyuk insan biraz koca kafali gibi hissediyor ama rüzgar konusunda ff351 den binlerce kat daha iyi günes vizörü neyden yapilirsa yapilsın vok islevsel elbette bir günes gözlügü performansi vermesi beklenemez... Ff351 e göre kabuk kalitesi olsun her yönden 10 basan bir kask ki benim icin en onemlisi bana icinde güven veriyor ... pinlock sayesinde bugulanma gibi bir sorunumda yok... Memnunum kaskimdan...
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Size hatalı kask gelmis olabilir mi acaba ??

Artcı icin ls2 ff351 kaskım var haklisiniz kabuk boyu cok buyuk insan biraz koca kafali gibi hissediyor ama rüzgar konusunda ff351 den binlerce kat daha iyi günes vizörü neyden yapilirsa yapilsın vok islevsel elbette bir günes gözlügü performansi vermesi beklenemez... Ff351 e göre kabuk kalitesi olsun her yönden 10 basan bir kask ki benim icin en onemlisi bana icinde güven veriyor ... pinlock sayesinde bugulanma gibi bir sorunumda yok... Memnunum kaskimdan...

Bu sadece benim görüşüm değil, forumda N86 ile alakalı birden çok konu var %90 memnuniyetsiz. Fakat sizin kıyaslama yaptığınız ürün ile arasında fark olabilir, buna itiraz edemem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende melandri aqurium var memnunum durun taşlamayın beni :D

nolan aquarium

http://urun.n11.com/kask/nolan-n64-gemini-replica-melandri-aquarium-kask-42-P65271994?cid=604001&gclid=CLO8v8yh6sgCFQXkwgod6icOug
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
bende nitro aikidio hakkında seninle aynı fikirdeyim :) ama nolan denemediğim için bilemiyorum.
 
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
53
Merhaba , nolan kasklar termoplastik değil polikarbonattır. Eğer n-com kaskiniz varsa sağ taraftan deli rüzgar alır. Nolan n86 zaten inanılmaz kaba ve dış kabuğu büyük bir kask. Rüzgar ve ses olayı cidden can sikabiliyor. N64 un görünüşü çok daha iyi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst