seyir halindeyken ışıklarda debriyaj telinin kopması?

Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
100
merhaba arkadaşlar asya cg 125 lik motorum var sıfır oldum 700 km de suan bugün 4.viteste ışıklara yaklaşırken 50 km hızla giderken vites küçülteyim dedim kütt etti debriyaj teli koptu panik yapmadım önce dörtlüleri yaktım daha sonra vitesi 5 ardından boşa atıp durdum neyseki sorunsuzca durdum ve motoru stop edip servisimi aradım kapatmak üzereymiş hemen gelirsen hallederiz dedi 5 dk sonra servise vardım adam bana o debriyaj ve ön frenin üzerinde bulunan tırtıklı kauçuklar varya onlar koparıyor dedi takmayalım onu dedi motordan pek anlamam bende abi nasıl sağlam oluyorsa o şekilde yapalım dedi neyse yağladı felan teli taktık o kauçuğu takmadı ucunu debriyaj yumusacık pamuk gibi oldu ama sanki tekrar kopacakmış gibi oluyor 10 tl ye değiştirdim debriyajın yumusak olması mı yoksa sert olması mı daha iyi önceden biraz sertti şimdi yumusacık pamuk gibi birde bu tellerin sağlamı yok mu 45/50 tl neyse taktırırız yoksa 2 ayda bir debriyaj teli değiştirmeyelim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yumuşak olanı makbuldür rahatlık açısından. 2 kat kalınlaştırılmışları var o tellerin genelde çoğu japon motorda standart olarak gelir. Nette aratırsan bulursun.
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Lambalardan kalktıktan hemen sonra 2.vitese alırken kopmuştu benimkide motor 1.viteste kaldı lambalarda mal gibi kaldım ilk anlarda çok kötü birşey koparsa kopsunda o lambalarda kopmasın arkadaşım gelen geçen sövüyor :p
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
100
Lambalardan kalktıktan hemen sonra 2.vitese alırken kopmuştu benimkide motor 1.viteste kaldı lambalarda mal gibi kaldım ilk anlarda çok kötü birşey koparsa kopsunda o lambalarda kopmasın arkadaşım gelen geçen sövüyor :p

bende öyle olmadı hocam .d ben ısıklara yaklasırken vites küçülteyim dedim 4 ten 3 e indireyim dedim debriyaja bi bastım takkk ettii kol elimde kaldı .d sonra hemen bosa attım indim motordan elimle ittirdim arabadakiler kesin iyi dalga geçmişlerdir .d
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
bende öyle olmadı hocam .d ben ısıklara yaklasırken vites küçülteyim dedim 4 ten 3 e indireyim dedim debriyaja bi bastım takkk ettii kol elimde kaldı .d sonra hemen bosa attım indim motordan elimle ittirdim arabadakiler kesin iyi dalga geçmişlerdir .d

Viteste kalınca ki benim debriyaj telim ilk defa koptu çok lanet bişey şanslıymışsın debriyaj çekili kalmış sende :d
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
100
Viteste kalınca ki benim debriyaj telim ilk defa koptu çok lanet bişey şanslıymışsın debriyaj çekili kalmış sende :d

gittim daha motor sıfır 600 km de tel mi kopar dedim o tırtıklı kauçuk koparıyor dedi bende çıkar dedim kaucugu çıkardı bakalım faydası olacak mı .d
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Malzemenin dandik olduğu belli ve servisiniz biliyor yinede o kaucugu çıkarmadan satıyor. Enteresan ya başına bişey gelseydi. Hem bide 10 tl para vermişin garantiye girmiyor mu??

Şahsi fikrim iyi bir tel alın. Yukarıda arkadaş yazmıştı japon markalarda takılı gelenlerden. sorunsuz kullanırsınız.
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
100
Malzemenin dandik olduğu belli ve servisiniz biliyor yinede o kaucugu çıkarmadan satıyor. Enteresan ya başına bişey gelseydi. Hem bide 10 tl para vermişin garantiye girmiyor mu??

Şahsi fikrim iyi bir tel alın. Yukarıda arkadaş yazmıştı japon markalarda takılı gelenlerden. sorunsuz kullanırsınız.

hocam her motora uyumlu oluyor mu peki o teller benimki cg tipi
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Debriyaj teli kopunca heyecan yapmayın.

CG motorlar için yazıyorum, rolantiyi epey bi düşürün, yaklaşık 500 - 600 devire kadar düşürün. Bu rolantide bir motor 1. viteste iken yürüme hızında hareket eder. Ayaklarınız ile ilk hareketi verdikten sonra direk 1. vitese takın, yürüme hızında gidiyor olacaksınız zaten. Sonra hızlandıktan sonra gazı yumuşatıp 2. vitese atın. Böyle böyle hızlanır gider, yavaşlarken de uygun devirlere düşünce vites küçültün. Şanzıman dişlilerine birar zarar verir ama çok yoğun olmayan trafikte 10 km gitmişliğim var :)
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
100
Debriyaj teli kopunca heyecan yapmayın.

CG motorlar için yazıyorum, rolantiyi epey bi düşürün, yaklaşık 500 - 600 devire kadar düşürün. Bu rolantide bir motor 1. viteste iken yürüme hızında hareket eder. Ayaklarınız ile ilk hareketi verdikten sonra direk 1. vitese takın, yürüme hızında gidiyor olacaksınız zaten. Sonra hızlandıktan sonra gazı yumuşatıp 2. vitese atın. Böyle böyle hızlanır gider, yavaşlarken de uygun devirlere düşünce vites küçültün. Şanzıman dişlilerine birar zarar verir ama çok yoğun olmayan trafikte 10 km gitmişliğim var :)

hocam bende öyle yapayım dedim arkadan baktım arabalar geliyor servise gidecektim 1.vitese bi taktım bayada bi gaz verdim allahtan şanzımanı elime almadım takkkkkkk diye ses çıktı korktum .d.d neyseki sorunsuzca hallettim .d
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst