honda bayisinin zincir yaglama anlayisi

Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342


Normalde ben internet uzerinden kotu reklam yapmayi sevmem ama kimse kusura bakmasin bunlar benim hayatimi riske artilar.

soz konusu bayi anes motor istanbuldadir. yeni aldigim motorumun 550 km de yagi baya siyah olmustu bende degisim icin anes motora gectim.. yag degisiminden sonra zincirini de yagliyalim dediler ve boyle yagladilar..

Sadece lastik de deil.. arka freni 2 3 kere kullandiktan sonra tutmamaya basladi... tum balata yag olmustu diskten..
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Yav arkadaş nedir bu motorcuların çektiği.

Kimi bayi 3 liralık şeye 10 lira der.

Kimi müşteriyi dövercesine yaklaşır.

Kimi deli gibi para vermene rağmen 3 kuruşluk iş yapar.

Kimide böyle hayatımızla oynar.

Çok geçmiş olsun diliyorum. Başınıza bir iş gelmeden farketmeniz çok iyi olmuş.

Bu rezilliği mümkün olduğunca yaymak ve sorumlusunun sağlam bir ceza almasını sağlamak gerekiyor.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Tlf no birakdiysaniz 2 gune ararlar sizi memnun kaldiniz mi hizmetimizden diye genelde bir bayan olur arayan kiside :)
Ne diyeceginiz size kalmis. Cok gecmis olsun erken farketmeniz hayati değer tasımıs
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Motor da 600 rr yani.Hata affedecek makina değil.Ben olsam bunu yapan ustayla uğraşırım.
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
sen sen ol zincirini kendin yağla balatanı kendin değiştir böyle ufak tefek şeyleri adamlara yaptırma derim.... yapabildiğini sen yap kafan basmayan ağır şeyleride onlara yaptır...
 
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
401
yok aga olmaz böyle. kendi motorunun ustası olacaksın. yağdı baldı bunlar için servise minnet etmeyeceksin. adamı öldürür bunlar.
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
yok aga olmaz böyle. kendi motorunun ustası olacaksın. yağdı baldı bunlar için servise minnet etmeyeceksin. adamı öldürür bunlar.

aga walla her aksamı kjendim yapıyorum. hani biraz daha boş vaktim olsa 10bin km de bir motoru reflektiyeye kadar gider...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Honda tr ye mail at sizin yapacağınız bakımın yağlanmanın içine sıçarım de
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Tlf no birakdiysaniz 2 gune ararlar sizi memnun kaldiniz mi hizmetimizden diye genelde bir bayan olur arayan kiside :)
Ne diyeceginiz size kalmis. Cok gecmis olsun erken farketmeniz hayati değer tasımıs

Kimse aramadi beni..

Ben cikarken lastigin uzerinde parlak bisey oldugunu gordum fakat aldiris etmedim sudur balata spreyidir dedim zincir yagini da bole birakmazlar heralde dedim yanilmisim..

Ikinci virajda motorun arkasi garip hissediodu.. saga cekip temizledim fakat gene olmadi eve kadar sola donerken dimdik bi sekilde geldim..

Birde 2 3 dk sonra arka frenin tutmamasini farkettim.. diski elledigimde yag icindeydi ve balatalara bulasmisti.. evet eve gene boyle geldim

Kisacasi allah korudu diyebilirim.. evde motoru standa alip zincir temizleyici ile lastigi yikadim Resmen ve balaya spreyi ilede diski yikadim..
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
700
mevzuyu honda genel merkeze ve japonyadaki merkeze yazın. bu resmen adam öldürmeye teşebbüs.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
zinciri yağladıkdan sonra yarım saat kadar sürüş yapmamak gerekir aksi halde lastiğiniz jantınız vede diskiniz yağ içinde kalır..

tabi bu sizin hatanız değil müsaade etmemeleri gerekirdi çıkmanıza..

kendim Anes motordan servis almadım ama yedek parça ve aksesuar satın aldım ilgi alaka güzeldi..

geçmiş olsun diyelim..
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
zinciri yağladıkdan sonra yarım saat kadar sürüş yapmamak gerekir aksi halde lastiğiniz jantınız vede diskiniz yağ içinde kalır..

tabi bu sizin hatanız değil müsaade etmemeleri gerekirdi çıkmanıza..

kendim Anes motordan servis almadım ama yedek parça ve aksesuar satın aldım ilgi alaka güzeldi..

geçmiş olsun diyelim..

kullanmadan onceki hali daha kotuydu.. bu resmi eve gelince cektim sanirim yagin birazi yola gecti..
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
işte bu yüzden bütün bakımları kendiniz yapıcaksınız... şahsen ben öyle yapıyorum.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
zinciri yağladıkdan sonra yarım saat kadar sürüş yapmamak gerekir aksi halde lastiğiniz jantınız vede diskiniz yağ içinde kalır..

tabi bu sizin hatanız değil müsaade etmemeleri gerekirdi çıkmanıza..

kendim Anes motordan servis almadım ama yedek parça ve aksesuar satın aldım ilgi alaka güzeldi..

geçmiş olsun diyelim..

ipone zincir yağı kullanıyorum. yağladıktan 5-10 dk sonra motoru kullanıyorum, gram yağ atma yapmıyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Sırf bu yüzden otomatik yağlama yaptım. Spreyle kendim yapsam da sıçrıyordu. Tehlikeli
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
İşte bu yüzden zincir yağı yerine kauçuklu grese motor yağı karıştırıp yağlıyorum zincirimi.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Dostum Allah korumuş geçmiş olsun. Bir gelişme olursa-veya olmazsa buraya yazarsan sevinirim. Bu gün sana yarın bize....

İşte bu yüzden zincir yağı yerine kauçuklu grese motor yağı karıştırıp yağlıyorum zincirimi.

Hiç sorun yaşadınmı dostum bu güne kadar? Bir de karıştırdığın oran ne? -----Yemek tarifi gibi oldu :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Hiç sorun yaşadınmı dostum bu güne kadar? Bir de karıştırdığın oran ne? -----Yemek tarifi gibi oldu :)
Sorun yok, orjinal zincir 8-10 bin km gider diyolar Pulsarda. 3000km'yi geçti zincirde bir yıpranma veya abartılı uzama yok. Zincire zarar vermiyo. Bir avuç kadar grese 30-40ml falan yağ ekleyip karıştırıyorum. Aslında yağ-gres oranı konusunda net bir kararım yok, gresi biraz yumuşatıp sulandıracak kadar koyuyorum iş görüyo. Demir çubukla karışımı zincire sürüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst