- Katılım
- 13 Tem 2015
- Mesajlar
- 683
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Cb125e için diz örtüsü kullanmaya başladım ve deponun yanlarındanki çizikler artmasın diye motoay.com dan depo kılıfı satın aldım. Henüz kargodan teslim almadım fakat nasıl takılır diye biraz araştırınca kimisi 2 tane parçalamış, kimi güneşte bekletin esnesin diyor, kimi ıslak takın demiş. Kılıfı parçalamadan takmak için ne yapabilirim, püf noktası varmı varsa nelerdir?
Cb125e için diz örtüsü kullanmaya başladım ve deponun yanlarındanki çizikler artmasın diye motoay.com dan depo kılıfı satın aldım. Henüz kargodan teslim almadım fakat nasıl takılır diye biraz araştırınca kimisi 2 tane parçalamış, kimi güneşte bekletin esnesin diyor, kimi ıslak takın demiş. Kılıfı parçalamadan takmak için ne yapabilirim, püf noktası varmı varsa nelerdir?