motor bloğunda çapak olduğunu ben yazmıştım. motoru kötülemek değildi niyetim. sadece şaşırdım yani en beğenmediğimiz çan çin ćon diye hakir gördüğümüz motor bloğu bile belirli bir kalıptan çıkmış bir motor bloğu koyuyorken neden bu kadar ün yapmış ve emsallerine göre çokta ucuz olmayan belki f\p oranı dengeli olan bu motorun nwden motor blogu plastik bir kalıba dökülmüş gibi çapak dolu olur? dışı böyle olursa içi nasıldır diye düşünmüştüm yazarken. bir laf var insan giyimiyle karşılanır düşünceleriyle uğurlanır derler. bende bu motoru cub a alternatif olarak değerlendirdim ekonomisini dikkate aldım ama gidip yakından bakıncada şaşırdım motor bloğundaki işçiliğe ve bunuda paylaştım. bir artema veya ECA döküm armatürle TSE damgası bile olmayan bir armatür gibi geldi bana. tekrar etme gereği duyuyorum benimde hayalimde pulsar var amacım çamur atmak değildi.
Emin ol içi de dışı gibi çapaklıdır
Yukarıdaki büyüklü küçüklü harflerle, noktalama işaretleri olmadan, imla kuralları olmadan, kelimelerinin çoğu yanlış yazılmış garip yazıyı da okuyamadım. Moderatörler artık biraz bunlara dikkat ederlerse iyi olur. Burası Transformice oyununun chat odası değil, Türkiye'nin en çok ziyaret edilen motosiklet forumu...