ADANA [MT] BU BAYRAMDA DA YEŞİLOVACIKTAYDI

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bazı arkadaşlarımızın şehirdışında olması,bazı abilerimizin ameliyat sonrası evde olması,bazı kardeşlerimizin hastanede tedavi görmesi ve gelemeyen diğer arkadaşlarımızın eksikliği ile bu bayram kampımızı 4 kişi olarak yaptık.ertesi gün gazi kardeşimiz işi nedeniyle ayrıldı ama fuat kardeşimiz katıldı,yine 4 kişiydik.kamp alanında tanıştığımız mersinli aile ile hoşça vakit geçirdik.sağolsunlar bize patlıcan kebabı ikram ettiler.kampımız oldukça neşeli ve bol proteinli geçti.emeği geçen herkese buradan çooook teşekkür ediyorum.buyrun fotolara :






[/url

[url=http://hizliresim.com/L4JXD0]








































































































 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
105
Tebrikler muhabbetiniz ve neşeniz her daim bol olsun. Çok güzel paylaşımlar..
 
Katılım
27 Mar 2015
Mesajlar
161
Herşeyden önce çoooooookkk güzel bir gezi olmuş. Elimde olmayan sebeplerden dolayı şu an başımı vuruyorum. 1 günde olsa gelmek sizlerle olmak istedim ama kısmet olmadı. Sağlık olsun darısı Niğde gezisine inşallah allahtan bir mani olmazsa Niğde gezisine katılacağım gelelim yeşilovacık gezisine gerçekten kıskandım ve çok üzüldüm katılamadığım için resimlerden gördüğüm kadarıyla güzel ve eğlenceli bir gezi olmuş (MT ADANA GURUBUMUZUN YAPTIĞI HER GEZİ ÇOOOKKKKKK GÜZEL OLUYOR)zaten resim karelerindeki insanların katıldığı bir gezinin eğlenceli ve güzel olmaması mümkün değil.
NOT: Gürsel abi denzide dikkat et bak arkadan tehlikeli yaklaşımlar var balıkmı desem balık gibi bişeymi desem aman dikkaatttttttt:pl:
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
İç anadolu da havalar bozulmaya başladı, ama ülkemin güneyinde havalar hala çok iyi, bugünkü gezi de diğer geziler gibi olağanüstü güzellikte olmuş, geziye iştirak eden tüm motorcu arkadaşlara selam olsun, hepinize de saygı ve selamlar.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

Bayramın tadı , ağız tadıyla beraber hakkıyla cidden verilmiş..Soğan salatası da ne hoş görünüyor böyle :cyclopsan

Bu forumda en çok ADANA MT lileri kıskanıyorum..

Kazasız belasız,nicelerini okumak ve bir gün iştirak etmek dileğiyle :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Tebrikler muhabbetiniz ve neşeniz her daim bol olsun. Çok güzel paylaşımlar..

Bayramın hakkını vermişsiniz.

Herşeyden önce çoooooookkk güzel bir gezi olmuş. Elimde olmayan sebeplerden dolayı şu an başımı vuruyorum. 1 günde olsa gelmek sizlerle olmak istedim ama kısmet olmadı. Sağlık olsun darısı Niğde gezisine inşallah allahtan bir mani olmazsa Niğde gezisine katılacağım gelelim yeşilovacık gezisine gerçekten kıskandım ve çok üzüldüm katılamadığım için resimlerden gördüğüm kadarıyla güzel ve eğlenceli bir gezi olmuş (MT ADANA GURUBUMUZUN YAPTIĞI HER GEZİ ÇOOOKKKKKK GÜZEL OLUYOR)zaten resim karelerindeki insanların katıldığı bir gezinin eğlenceli ve güzel olmaması mümkün değil.
NOT: Gürsel abi denzide dikkat et bak arkadan tehlikeli yaklaşımlar var balıkmı desem balık gibi bişeymi desem aman dikkaatttttttt:pl:

güzel yorumlar için teşekkürler dostlar.

İç anadolu da havalar bozulmaya başladı, ama ülkemin güneyinde havalar hala çok iyi, bugünkü gezi de diğer geziler gibi olağanüstü güzellikte olmuş, geziye iştirak eden tüm motorcu arkadaşlara selam olsun, hepinize de saygı ve selamlar.

bizden de size selam olsun mesut hocam.sağolun.

Merhaba,

Bayramın tadı , ağız tadıyla beraber hakkıyla cidden verilmiş..Soğan salatası da ne hoş görünüyor böyle :cyclopsan

Bu forumda en çok ADANA MT lileri kıskanıyorum..

Kazasız belasız,nicelerini okumak ve bir gün iştirak etmek dileğiyle :)
teşekkürler kardeş,bekleriz.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Ekibinizin birlikteliğine imrenmemek mümkün değil helal olsun,daim olsun.
Paylaşım için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst