Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Bazı arkadaşlarımızın şehirdışında olması,bazı abilerimizin ameliyat sonrası evde olması,bazı kardeşlerimizin hastanede tedavi görmesi ve gelemeyen diğer arkadaşlarımızın eksikliği ile bu bayram kampımızı 4 kişi olarak yaptık.ertesi gün gazi kardeşimiz işi nedeniyle ayrıldı ama fuat kardeşimiz katıldı,yine 4 kişiydik.kamp alanında tanıştığımız mersinli aile ile hoşça vakit geçirdik.sağolsunlar bize patlıcan kebabı ikram ettiler.kampımız oldukça neşeli ve bol proteinli geçti.emeği geçen herkese buradan çooook teşekkür ediyorum.buyrun fotolara :

[/url
[url=http://hizliresim.com/L4JXD0]





















































[/url[url=http://hizliresim.com/L4JXD0]




















































