- Katılım
- 5 Eyl 2014
- Mesajlar
- 1,225
- Konu Yazar
- #1
Merhaba mt ailesi.
Eve girer girmez konu açma gereksinimi ve en yakin zamansa aksiyon kamerasi alma gereksinimi duydum.
Bugun saat 6 civarı kendi motorumda artci olup motoru arkadasıma kullandirdim. Esenkente bir ziyarete giderken dikimevi kislasinin oraya inerken beyaz bir polo arac kendisine kirmizi yanmasina ragmen oyle geliyor ki cildirmis boga gibi. Bende arkadasima bas bas diyerek kazadan kactim altgecitte vizoru acip neyapiyorsun sen diye bagiriyorum adamin dunya umrunda degil ralli pilotu gibi oturmus yolu izliyor tabi o sirada bizi sıkıstırıyor karsidanda servis araci geliyor. Arkadasim o anlik heyecanla mi korkuyla mi bilemem frenede basamadi gazada basamadi tam ortalarindan milimetrik gectik. Benim sinirler iyice tavan yapinca yanindan giderken aynasina vurdum ve kirdim. Kim ne derse desin pismanda degilim iyiki yapmisim diyorum adam durdu biz yolumuza devam ettik bu sefer esenkent metrodan assagiya dogru gelirken otopark gibi biryerden gri bir arac firladi bu seferde onumuze napiyosun vs derken adam aradan sivisti kacti gitti arkadasi isyerine birakirken saganak yagmur bastirdi zaten istanbulda olanlar bilir yerler tam islanmadigi icin yagmurun dinmesini bekledim 10'a kadar baktim olacak gibi degil yola ciktim
ve hazir yola cikmisken motorumu hic yagmurda fren,patinaj vs test etmemistim biraz otoban sag seritte denedim motor 3. Viteste bile kici basi ayri oynuyordu tapagaz yapinca. Birde sahilyolunda denemek istedim bilirsiniz sahilyoluna yeni asfalt doktuler. Sahil yolunda tekere kalkan motorum bu sefer yapisti yere ne bir patinaj nede bir kayma kuru asfalttan cok daha iyi tutuyor ve kuru asfaltta girdigim gibi viraja giriyorum. Herkese kotuledigim michelin pilot lastiklerin degeri gozumde kat kat artti.
Son kazami eve donus sokaginda yasadim birde mahallenin yolunda deneyeyim dedim sonuc husran ne frenler iyi nede motor gaza hafif dokununca / bu isaretteki gibi gidiyorsunuz
neyse gittigim yol anayoldu sag taraftan beyaz bir doblo bianda cikti fren falan derken aradan santimlerle yirttim olayi yasadigim yerin yan tarafi kahveydi tabi hemen durdum artik bu 3. Olunca indim sert sekilde napiyorsun sen sagin solun yokmu diyerek birazda argo kullandim yine taşa tutmasinlar beni onlari yazmiyorum. Adam sanirim şoka girdi sadece gozlerime bakiyor cevap yok kahveden çaysigarafutbol ve siyaset dayilar tamam yegenim uzatma gecmis olsun bosver dediler o sinirle kimsenin bosverecegini sanmiyorum. Adam konusmaya basladi ben baktim camlar bugu yapti goremedim seni gordugumde frene bastim araba kaydi vs gibilerinden seyler soyleyip alttan alinca bende ya sabir cekerek eve vardim.
Biraz uzun oldu arkadaslar ama yinede dikkati elden birakmamanizi ve full ekipman gezmenizi rica ediyorum bu arada yagmurda gezmenin zevki gercekten cok cok ayriymis lastikler iyi olunca anladim bunu
Sonuc olarak michelin pilot lastiklerde benim gozumde islak zeminde 10 uzerinden 7 aldı, yagmurlu havada gezen arkadaslara duyrulur
Tekeriniz düz bassın, saygılar.
Eve girer girmez konu açma gereksinimi ve en yakin zamansa aksiyon kamerasi alma gereksinimi duydum.
Bugun saat 6 civarı kendi motorumda artci olup motoru arkadasıma kullandirdim. Esenkente bir ziyarete giderken dikimevi kislasinin oraya inerken beyaz bir polo arac kendisine kirmizi yanmasina ragmen oyle geliyor ki cildirmis boga gibi. Bende arkadasima bas bas diyerek kazadan kactim altgecitte vizoru acip neyapiyorsun sen diye bagiriyorum adamin dunya umrunda degil ralli pilotu gibi oturmus yolu izliyor tabi o sirada bizi sıkıstırıyor karsidanda servis araci geliyor. Arkadasim o anlik heyecanla mi korkuyla mi bilemem frenede basamadi gazada basamadi tam ortalarindan milimetrik gectik. Benim sinirler iyice tavan yapinca yanindan giderken aynasina vurdum ve kirdim. Kim ne derse desin pismanda degilim iyiki yapmisim diyorum adam durdu biz yolumuza devam ettik bu sefer esenkent metrodan assagiya dogru gelirken otopark gibi biryerden gri bir arac firladi bu seferde onumuze napiyosun vs derken adam aradan sivisti kacti gitti arkadasi isyerine birakirken saganak yagmur bastirdi zaten istanbulda olanlar bilir yerler tam islanmadigi icin yagmurun dinmesini bekledim 10'a kadar baktim olacak gibi degil yola ciktim
ve hazir yola cikmisken motorumu hic yagmurda fren,patinaj vs test etmemistim biraz otoban sag seritte denedim motor 3. Viteste bile kici basi ayri oynuyordu tapagaz yapinca. Birde sahilyolunda denemek istedim bilirsiniz sahilyoluna yeni asfalt doktuler. Sahil yolunda tekere kalkan motorum bu sefer yapisti yere ne bir patinaj nede bir kayma kuru asfalttan cok daha iyi tutuyor ve kuru asfaltta girdigim gibi viraja giriyorum. Herkese kotuledigim michelin pilot lastiklerin degeri gozumde kat kat artti.
Son kazami eve donus sokaginda yasadim birde mahallenin yolunda deneyeyim dedim sonuc husran ne frenler iyi nede motor gaza hafif dokununca / bu isaretteki gibi gidiyorsunuz
Biraz uzun oldu arkadaslar ama yinede dikkati elden birakmamanizi ve full ekipman gezmenizi rica ediyorum bu arada yagmurda gezmenin zevki gercekten cok cok ayriymis lastikler iyi olunca anladim bunu
Sonuc olarak michelin pilot lastiklerde benim gozumde islak zeminde 10 uzerinden 7 aldı, yagmurlu havada gezen arkadaslara duyrulur
Tekeriniz düz bassın, saygılar.