Motorumu Aldım Sigorta Tavsiyelerinizi İstiyorum

Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
Merhaba arkadaşlar, ilk motorumu aldım Pulsar 200NS yaş 22 ve İstanbul'da yaşıyorum internetten bir şirket 726TL teklif verdi sizin tavsiye edebileceğiniz daha mantıklı sigorta acenteleri varmı acaba? Teşekkürler.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
3 gun once takasla gelen bir 2009 ybr ye en ucuz 280 tl para verdim.Bu sigorta işlerinin cılkı çıkmıs durumda.35 yaşındayım bu kaçınca sigortam ne kaza var ne birşey.125cc 280 1300cc 2008 hayabusaya 154 lira çıktı.Şaşırmıs bu insanlar.
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
bende araştırmadan yaptığım için 508 tl ödedim ama forumdan yola çıkarak seneye ziraat, halk, demir ve ergoya gideceğim. Bir de bu kişi tavsiye edildi balıkesirden abdülkadir gürler 0506 2415649.
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
bende araştırmadan yaptığım için 508 tl ödedim ama forumdan yola çıkarak seneye ziraat, halk, demir ve ergoya gideceğim. Bir de bu kişi tavsiye edildi balıkesirden abdülkadir gürler 0506 2415649.

Arastirdim ben en uygunu bu cikti canini sıkma yani sen daha uyguna yaptirmissin
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
93
demir sigorta ya bak bide ergo ya bak isterim benim z one 180 e 160 tl cıktı 1 ay once (annemin üstüne) arkadasta demirden en uygunu buldu ilk aracı ve 20 yasındaydı 400 tl ye kurtarmıstı olayı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst