Yeni motosiklet için önerilerinize ihtiyacım var

Sizce hangi cruiser?

  • Kuba SL 150/200

    Oy: 4 20.0%
  • Regal Raptor 150/200

    Oy: 5 25.0%
  • Falcon Freedom 250

    Oy: 2 10.0%
  • Kanuni Seyhan 250

    Oy: 0 0.0%
  • Mondial MCT 250

    Oy: 2 10.0%
  • Kanuni Tiger 250

    Oy: 0 0.0%
  • Hiçbiri

    Oy: 7 35.0%

  • Kullanılan toplam oy
    20
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
Merhaba herkese şu anki motosikletim Mondial MCX 150. Öğrenciyim, 17 yaşındayım çalışıp paramı biriktirip ehliyetimi de motosikletimi de alın terimle aldım.
Şu anki motosikletimi satıp 3-4bin liralık 2. el bir cruiser almak istiyorum. Araştırdım çok var göze hoş gelen ama ben iki günde bir tamirhaneye uğrayıp bir yerleriyle uğraşmak istemiyorum. Tabiki uğraştıracak ama çok sık değil.

Bana önerileriniz ne olabilir motoru güçlü, görünüşü sade cruiser başka bir isteğim yok, teşekkürler.
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
38
6bin liraya yaklaşabilirsen Hyosung Gv-650 bulabilirsin 2. el. Şahsen kullanmadım ama sıfırını alma niyetiyle çok araştırmıştım, ertelemek zorunda kaldım. Uzun yola çıkılabilecek cruiserlar arasından tavsiye edilen en hesaplısı bu. 6 bin lira altındakiler kilometre bakımından biraz yüksek. Cruiserlar için km yüksekliği belli bir sınıra kadar pek mesele değil ama malum türkiye, kullanıcı bilinci düşük. yıpratılıyor motorlar. Regal raptorlar da iyidir ama, 4000e çok rahat temiz bulursun.
Bir alternatif de kanuni seyhan 250. titreşimi falan fazladır biraz daha ama hem ucuz hem titreşimsiz motor olmuyor. az titreyeceğiz mecburen :) kanuniyi yıllardır kullanan bir arkadaşım var ve ciddi bir sorun yaşamadı. biraz da şans tabi. ama bu 3 marka cruiserlarda o fiyatlara alınabilecek en iyi 3'lü zannımca.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
3-4 bin tllik alırsan dertsiz başına dert alırsın biraz daha biriktir eli yüzü düzgün birşey al sana tavsiyem.
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
6bin liraya yaklaşabilirsen Hyosung Gv-650 bulabilirsin 2. el. Şahsen kullanmadım ama sıfırını alma niyetiyle çok araştırmıştım, ertelemek zorunda kaldım. Uzun yola çıkılabilecek cruiserlar arasından tavsiye edilen en hesaplısı bu. 6 bin lira altındakiler kilometre bakımından biraz yüksek. Cruiserlar için km yüksekliği belli bir sınıra kadar pek mesele değil ama malum türkiye, kullanıcı bilinci düşük. yıpratılıyor motorlar. Regal raptorlar da iyidir ama, 4000e çok rahat temiz bulursun.
Bir alternatif de kanuni seyhan 250. titreşimi falan fazladır biraz daha ama hem ucuz hem titreşimsiz motor olmuyor. az titreyeceğiz mecburen :) kanuniyi yıllardır kullanan bir arkadaşım var ve ciddi bir sorun yaşamadı. biraz da şans tabi. ama bu 3 marka cruiserlarda o fiyatlara alınabilecek en iyi 3'lü zannımca.

6 bin liraya hyosung gv 650 nerde göster de bizde görelim.
 
Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
100
kardeşim sen en iyisi arkadasların dediği gibi biraz daha para biriktir bilindik bir marka al yoksa çok sıkıntı çekersin parçasını falan bulamazsın zor olur senin için 4000 tl en yanmasın ;)
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
38
6 bin liraya hyosung gv 650 nerde göster de bizde görelim.

2006-2007 modeller var 40bin kilometrelerde. Arkadaşın bütçesine en yakın alternatifleri saydım ben. az daha koy ybr al'cılar gibi 7 bin daha koy sıfır hyosung mu al diyeyim.. kilometrelerinin yüksek olduğunu, kullanıcılarımızın bilinçsiz olduklarını ve motorları yıprattıklarını yani çok güvenilmeyeceğini de söyledim. sahibinden.com da arat bak kaç paraya ne var. gereksiz yorumlar..
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
Tesekkur ederim yorumlariniz icin, hesapli bir makine alma taraftariyim bir problem cikartirsa zarar yapmadan satmayi beceririm diye dusunuyorum daha sonra 6bin liralara cikabilirim. Baska tavsiyeler varsa duymak isterim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

Baska marka model soyleyecek var mi acaba?
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
O fiyatlara cruiser almak biraz zor olur. Kuba sl 200 var bir ona bakın. Benim önerim derbi stx 150 almanızdır 4750tlye sıfır var. Bu motor diğer 125 ve 150cclik commutterlardan daha güzel duruyor. Bu motor piaggio ve zongshen(yanlış yazmış olabilirim.) Firmaları tarafından yapılmıştır. Bu motora çinli densede piaggio gibi bir firma kötü bir motorla adını kirletmeyecektir(kendi fikrim ve kullanıcıların fikri). 3. Sayfasında bir link var orda motorun değerlindirmesi var. Alınabilecek bir motor şahsen zamanı gelince benim de almak istediğim motordur. İyi geceler.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
O fiyatlara cruiser almak biraz zor olur. Kuba sl 200 var bir ona bakın. Benim önerim derbi stx 150 almanızdır 4750tlye sıfır var. Bu motor diğer 125 ve 150cclik commutterlardan daha güzel duruyor. Bu motor piaggio ve zongshen(yanlış yazmış olabilirim.) Firmaları tarafından yapılmıştır. Bu motora çinli densede piaggio gibi bir firma kötü bir motorla adını kirletmeyecektir(kendi fikrim ve kullanıcıların fikri). 3. Sayfasında bir link var orda motorun değerlindirmesi var. Alınabilecek bir motor şahsen zamanı gelince benim de almak istediğim motordur. İyi geceler.

Derbi stx e baktım da hocam cruiser değil yanlış bakmadıysam ancak güzel motor yinede.

Falcon Freedom 250 , Sıfırı 5.900 İkinci eline bak derim .

Aradığım tipte bir motor ancak 3binden fazla 2. elini görmedim uzun ömürlü olmayabilir mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
Gelen onerilerden yola cikarak daha kolay sonuca ulasabilmek icin anket acmis bulunmaktayim, dusunceniz ne ise oylarsaniz sevinirim. :bestmt:
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
93
sekil olarak bunlar benim hosuma gidiyo ama saglammıdır degilmidir güzelmidir bilmem pekte anlamam cruiser lardan :D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ramzey-ramzey-gm-250-2013-model-232580477/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-regal-raptor-tam-isirmalik-yahu-222395167/detay
buda iyimiş aslında :D
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
sekil olarak bunlar benim hosuma gidiyo ama saglammıdır degilmidir güzelmidir bilmem pekte anlamam cruiser lardan :D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ramzey-ramzey-gm-250-2013-model-232580477/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-regal-raptor-tam-isirmalik-yahu-222395167/detay
buda iyimiş aslında :D

Güzel motorlar ancak 4 binin üzerine çıkacağımı düşünmüyorum, başka gözüne çarpan varsa bakarım :cherry:
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
38
mct'ler yaşlandı artık. ufak tefek masraf yaparım motoru sıfırlarım diyorsan al ama değmez. Temiz bulunöaz artık onlarda, zor. bayramiç çanakkale arası gidip geldim bununla geçem yaz 200 km toplam, indiğimde hala titriyordum.
 
Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
603
bu hiçbiri seçeneğini koymakla hata etmişsin bence marka aşıkları direk ona giderler çin düşmanlığı başlarına dert onların. gönlüm isterki dragstar a binesin ama sen bence bu cruiser olayından vazgeç öğrenci adamsın elindeki miktar ile temiz makine bulamazsın. ülkede bir dönem esti geçti cruiser ler bilen bilmeyen aldı paraladı makineleri o yüzden usturuplu binen o fiyatlara vermiyor. benim sana tavsiyem oturaklı bir commuter den devam et
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
mct'ler yaşlandı artık. ufak tefek masraf yaparım motoru sıfırlarım diyorsan al ama değmez. Temiz bulunöaz artık onlarda, zor. bayramiç çanakkale arası gidip geldim bununla geçem yaz 200 km toplam, indiğimde hala titriyordum.

Mondial fazla yakıyor zaten şu anki motorumdan biliyorum regal kuba ya falan mı bakınsak?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst