TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Motolastik sitesinde takim halinde gordum tvs apache icin yazmiş takim 260 liraydi sanirim me 22 metzeler yeni kasa beninki takim halinde yok ve ince
 
Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
galiba teknik açıdan problemi açıklayabilecek birisi yok . :((

Dostum oku orada yazdıklarımı işte. Tesisatı overload yaparsın canına okursun. Nasıl olacağını da yazdım.. İstediğin teknik bilgi nedir? Eğer Xenon'un tesisata bindireceği yük ise takılı olan ampulün üzerinde yazar.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Arka frenin orada bulunan şasi iskeletinde boyanın döküldüğünü fark ettim bugün. Çürümüş gibi duruyor, sizce neden olmuştur. Manifolt borusundan çıkan sıcaklık geldi aklıma ilk.. Motor 4200 km. de.
http://i61.tinypic.com/16gfhwy.jpg
http://i57.tinypic.com/16c57jc.jpg

aşırı sıcaktan olmuş olabilir ama hidrolik etkisine de benziyo benim eski rs de karenaja ve orta sehpaya hidrolik sıçramıştı sonuç sıçrayan yerlerde boya iptal
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
seninki hidrolikmi bilmem ama benziyo kabuk gb atmış hidrolikse eğer bi yerden sıçramışıtır ya da bulaşmıştır eğer uğraşmayı seviyosan kalın zımpara al o bölgeyi zımparala sonra yağlı boyayı çok tinerle karıştırmadan boya malum kış geliyo orası su gördükce zamanla pas tutar sonra çürür
 
Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
Arka frenin orada bulunan şasi iskeletinde boyanın döküldüğünü fark ettim bugün. Çürümüş gibi duruyor, sizce neden olmuştur. Manifolt borusundan çıkan sıcaklık geldi aklıma ilk.. Motor 4200 km. de.
http://i61.tinypic.com/16gfhwy.jpg
http://i57.tinypic.com/16c57jc.jpg

tam olarak şudur diyemem ama aşındırıcı bir şey bulaşmış ve hızlı bir oksitlenme oluşmuş. zımpara ve tel fırça yardımıyla bölgeyi iyice temizleyerek daha sonra sprey boyayla boyayın, şekilde bırakmayın derim.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
birde akü kapağını sök orayı kontröl et benim apache de akü suyu ordaki şase demirini oksitlendirmişti zımparalayıp boyadım
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Arkadaşlar şimdiden hayirli bayramlar diliyorum bir suredir lastikle ilgili arkadaslarima sorular sordum sagolsunlar yardimci oldular motorumun ustunde irc anlas marka lastik var balansli donuyo buna mukabil lastik arayisi ićine girdik velhasil kelam miclen gibi marka lastikler orjinal ebadina uygun 650 civari diyolar diger markalar ise ince yada uyumsuz bir lastikci irc onerdi me 22 metzelerde bayramdan sonra gelcekmis )ve dedim ustunde takili memnun degilim salliyo yarik cukur vs geziyo firmayla gorus dedi firma sorumlusuda bana mail yoluyla ulaş dedi resimleri çek plaka garanti kagidi felan bayramdan sonra yol goztercem dedi bu gibi durumda ne yapmak lazim karşilasan varmi ..eski apachemdede bu sorunu yaşadim 3 sefer degiştirdim lastigi sallamaya devam etti soktum garaja koydum baska bir markayla mutlu oldum ne yapmak lazim dostlarim ☺
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
photo.php


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=921891047884273&set=a.111237388949647.16114.100001901588410&type=3&theater

severek izlediğim yabancı motorsiklet çetesini anlatan bir diziden alıntı ( hala bir canavar gb titriyordu ama sanki vücüdumdan bir parça gbiydi artık ) hiç bir zaman motorlarımın titreşimi benim içinde sorun olmadı çünkü onlar öyle güzel ve benim parçam =)) :queen::flower: tekerinize taş deymesin
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
https://www.facebook.com/photo.php?...88949647.16114.100001901588410&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=921891047884273&set=a.111237388949647.16114.100001901588410&type=3&theater

severek izlediğim yabancı motorsiklet çetesini anlatan bir diziden alıntı ( hala bir canavar gb titriyordu ama sanki vücüdumdan bir parça gbiydi artık ) hiç bir zaman motorlarımın titreşimi benim içinde sorun olmadı çünkü onlar öyle güzel ve benim parçam =)) :queen::flower: tekerinize taş deymesin
O zaman artık sende bir Vagos'sun dostum.:pl:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Yaklaşık 1 hafta önce 3.000 km de 2015 model bir tvs apacheyi teste gittim.

Motosikelet 3.000 bakımdan yeni çıkmıştı. Herşeyi güzeldi.

Fakat gaz vermeden çalışmıyordu. Hafif gaz verince çalışıyordu.

Bunun sebebi nedir ? İlk motorum karbüratörlü bir motordu oda gaz vermeden çalışmıyordu fakat ben burada tvs nin gaz vermedende çalıştığını okudum.

Beni aydınlatacak varmıdır ? :silent: :rendeer:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Yaklaşık 1 hafta önce 3.000 km de 2015 model bir tvs apacheyi teste gittim.

Motosikelet 3.000 bakımdan yeni çıkmıştı. Herşeyi güzeldi.

Fakat gaz vermeden çalışmıyordu. Hafif gaz verince çalışıyordu.

Bunun sebebi nedir ? İlk motorum karbüratörlü bir motordu oda gaz vermeden çalışmıyordu fakat ben burada tvs nin gaz vermedende çalıştığını okudum.

Beni aydınlatacak varmıdır ? :silent: :rendeer:

Karbüratorlü motorun hava ayarı çok çok iyiyse belki çalışabilir gaz vermeden.. ama karbüratörlü ise gaz ister.. bunun neresi anormal ki ? Enjeksiyonlu pulsar bile gazsız calışmıyor :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Karbüratorlü motorun hava ayarı çok çok iyiyse belki çalışabilir gaz vermeden.. ama karbüratörlü ise gaz ister.. bunun neresi anormal ki ? Enjeksiyonlu pulsar bile gazsız calışmıyor :)

enes pulsar hakkında ki yorumunu duymamış olim, sen bende gördün mü gaz vererek çalıştırdığımı, başka kullanıcıları bilmem ama ben ilk gün ki gibi gaz vermeden çalıştırıyorum.:pl::cyclopsan
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Karbüratorlü motorun hava ayarı çok çok iyiyse belki çalışabilir gaz vermeden.. ama karbüratörlü ise gaz ister.. bunun neresi anormal ki ? Enjeksiyonlu pulsar bile gazsız calışmıyor :)

Anladım , tamamdır ozaman.

Benimde ilk motorum karbratörlüydü , ondada gaz vermeden çalışmazdı.
Birkaç yerde apachenin gazsız çalıştığını okumuştum. Aklıma şüphe düşmüştü. Anladım teşekkürler.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
hava sıcakken gazsız çalışıyor soğukken de jikle ile çalışıyor yine gaz vermiyorum
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Selamlar apaçi kardeşler. Bugün koçtaşdan bir şey alıyordum, aklıma çift taraflı kalın bant geldi. Kafa zırıltısı için kullanılanlardan. Yalnız bu izolasyon için, çok daha işe yarar gibi duruyor. Gözüme biraz kalın geldi hatta daha kalını da mevcut idi ancak elimle sıktığım da baya bi' esniyor, köpük gibi. İzolasyon malzemesi olduğu için yağmurdan veya ezilmeden etkileneceğini sanmıyorum.

Şu an biraz maddi sıkıntım var, işe başladığım da sürat motora tekrar toplatacağım motorumu. Vibrasyonu azaltan işlemler yapıyorlarmış. Hem onu yaptıracağım, hem de bu bantı ustanın faydalı olabileceğini düşündüğü yerlere yapıştıracağım.

Ayrıca plastik civata pulu bulmam gerek. Hazır motoru dağıtmışken tüm vidalara bu pulları takacağım.

Son olarak eski sayfalar da bahsettiğim gidona kum doldurma işi var. Tüm bunları ileri zaman da yaparken sizlerle de paylaşacağım.
http://i61.tinypic.com/2u5t176.jpg
http://i58.tinypic.com/jze5wg.jpg
http://i57.tinypic.com/250ifdi.jpg

Fiyatı 12.99 TL. 3 metre için bedava.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Loctite'ı unuttum. Vidaların gevşemesini engelleyen sprey varmış, forum da baktım da işe yaradığını yazmışlar, bir de bunu yaparım.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
O zaman artık sende bir Vagos'sun dostum.:pl:

ben doğuştan vagosum :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------

Anladım , tamamdır ozaman.

Benimde ilk motorum karbratörlüydü , ondada gaz vermeden çalışmazdı.
Birkaç yerde apachenin gazsız çalıştığını okumuştum. Aklıma şüphe düşmüştü. Anladım teşekkürler.

benim apache de arkadasın apachesıde gaz vermeden calısıyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:28 ----------

Selamlar apaçi kardeşler. Bugün koçtaşdan bir şey alıyordum, aklıma çift taraflı kalın bant geldi. Kafa zırıltısı için kullanılanlardan. Yalnız bu izolasyon için, çok daha işe yarar gibi duruyor. Gözüme biraz kalın geldi hatta daha kalını da mevcut idi ancak elimle sıktığım da baya bi' esniyor, köpük gibi. İzolasyon malzemesi olduğu için yağmurdan veya ezilmeden etkileneceğini sanmıyorum.

Şu an biraz maddi sıkıntım var, işe başladığım da sürat motora tekrar toplatacağım motorumu. Vibrasyonu azaltan işlemler yapıyorlarmış. Hem onu yaptıracağım, hem de bu bantı ustanın faydalı olabileceğini düşündüğü yerlere yapıştıracağım.

Ayrıca plastik civata pulu bulmam gerek. Hazır motoru dağıtmışken tüm vidalara bu pulları takacağım.

Son olarak eski sayfalar da bahsettiğim gidona kum doldurma işi var. Tüm bunları ileri zaman da yaparken sizlerle de paylaşacağım.
http://i61.tinypic.com/2u5t176.jpg
http://i58.tinypic.com/jze5wg.jpg
http://i57.tinypic.com/250ifdi.jpg

Fiyatı 12.99 TL. 3 metre için bedava.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Loctite'ı unuttum. Vidaların gevşemesini engelleyen sprey varmış, forum da baktım da işe yaradığını yazmışlar, bir de bunu yaparım.

sen yapta olumlu sonuçlar alırsan bizde yaparız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst