KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Şub 2015
Mesajlar
13
herkese selam.
duke 200 için aldığım ve kullandığım yan çantalarımı motor değiştirdiğim için satıyorum ilgilenen arkadaşlara duyurulur.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-ktm-duke-125-200-250-390-yan-canta-seti-231677050/detay
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
19
Merhaba Arkadaşlar,

Lastik tercihi için 2 alternatifim var. Bu iki lastiği kullananlar avantaj dezavantajları konusunda yorum yapabilir mi ?

* Pirelli Mt60 Corsa
* Pirelli diablo Rosso 2

Bunlar dışında önerebileceğiniz var mıdır ? Hangisini neden almalı ? Bu yakınlarda alan var mı ? ne kadara aldı ve takma işlemini nasıl yaptırdı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese selam.
duke 200 için aldığım ve kullandığım yan çantalarımı motor değiştirdiğim için satıyorum ilgilenen arkadaşlara duyurulur.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-ktm-duke-125-200-250-390-yan-canta-seti-231677050/detay

çanta takıldığı zaman artçı oturabiliyor mu
?
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Merhaba Arkadaşlar,

Lastik tercihi için 2 alternatifim var. Bu iki lastiği kullananlar avantaj dezavantajları konusunda yorum yapabilir mi ?

* Pirelli Mt60 Corsa
* Pirelli diablo Rosso 2

Bunlar dışında önerebileceğiniz var mıdır ? Hangisini neden almalı ? Bu yakınlarda alan var mı ? ne kadara aldı ve takma işlemini nasıl yaptırdı ?

Mt60 corsanin arkada 150'lik var mi ?

Rosso 2 aldim daha 1000km falan oldu sanirim. Isininca sakiz gibi oluyo, asfaltin kotu oldugu yerde yine biraktigi oluyo yolu ama boyle buzda kayiyomus gibi olmuyo, kicini hafif bi birakiyo sonra geri topluyo hemen.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:45 ----------

@hasoo hayirli olsun allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Mt60 rs corsa nin ve michelin pilot road4 un bizim ebatlarda olanı yok. Ben aslında Rosso 2 lere pek sıcak bakamiyorum çünkü pist lastiği ve ülkemizin bozuk asvaltinda yazık olur. 390 da gelen lastik neydi bilen var mı?
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
19
Mt60 corsanin arkada 150'lik var mi ?

Rosso 2 aldim daha 1000km falan oldu sanirim. Isininca sakiz gibi oluyo, asfaltin kotu oldugu yerde yine biraktigi oluyo yolu ama boyle buzda kayiyomus gibi olmuyo, kicini hafif bi birakiyo sonra geri topluyo hemen.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:45 ----------

@hasoo hayirli olsun allah kaza bela vermesin :)

Mt60 ın 160 lık olanını takıyorlar duke 200'lere.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metzeller var benim 390 da:)
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
19
Kullananlar kimle bu iki lastiği ? ömürleri ne kadar ? mt60 rs corsa için 6000 km deniyor. eğer böyleyse gerçekten de az bi zaman. yol tutuşu ıslak zemin hakimiyeti nasıl?
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Bizim ebatlarda metzeler e baktım 430 euro l. Bana çok pahalı geldi doğrusu. Bu ağırlık ta ve gucte bir motorda mt60 rs corsa nin en erken 15000 km gidecegini düşünüyorum fakat normal kullanimda.
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mart ayinda ilk aldigim bir cift mt60 dan sonra bu ay tekrardan ikinci mt60 rs corsa(sadece arka degisti) ya gecmis duke 200 kullanan biri olarak lastigin ortalama omrunun 10k oldugunu soyleyebilrim.fiti fiti giden adam 12k gidebilir.Ben lastigi ust limitlerinde kullanmaya calistigim icin 8k km den sonra yavas yavas kaymalara ve 10k civari bir km de bir virajda high side olmama sebep oldu.Rosso ii pilot power gibi lastikleri de test etmis biri olarak sunu soyleyebilirim ki mt60 cok ozel bir lastik.Bu saatten sonra motorun belki 390 olur belki 690 ama lastigim daha iyisi cikana kadar mt60 olarak kalmaya devam edecek.Evet omru diger lastiklere gore kullanima bagli olarak yuzde 20-30 daha az ama aldiginiz keyif motorla yapabildiginiz seyler cok acayip.ben fiti fiti giden gelen adamim diyorsaniz diger kaliteli modeller de isinizi gorur.Mt60 almaniza cok da gerek yok acikcasi.Bu durum 200 icin gecerlidir.390 da ve 690 da omru cok daha kisa olacaktir.
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
19
Mart ayinda ilk aldigim bir cift mt60 dan sonra bu ay tekrardan ikinci mt60 rs corsa(sadece arka degisti) ya gecmis duke 200 kullanan biri olarak lastigin ortalama omrunun 10k oldugunu soyleyebilrim.fiti fiti giden adam 12k gidebilir.Ben lastigi ust limitlerinde kullanmaya calistigim icin 8k km den sonra yavas yavas kaymalara ve 10k civari bir km de bir virajda high side olmama sebep oldu.Rosso ii pilot power gibi lastikleri de test etmis biri olarak sunu soyleyebilirim ki mt60 cok ozel bir lastik.Bu saatten sonra motorun belki 390 olur belki 690 ama lastigim daha iyisi cikana kadar mt60 olarak kalmaya devam edecek.Evet omru diger lastiklere gore kullanima bagli olarak yuzde 20-30 daha az ama aldiginiz keyif motorla yapabildiginiz seyler cok acayip.ben fiti fiti giden gelen adamim diyorsaniz diger kaliteli modeller de isinizi gorur.Mt60 almaniza cok da gerek yok acikcasi.Bu durum 200 icin gecerlidir.390 da ve 690 da omru cok daha kisa olacaktir.

Rosso 2'lerin ıslak zemin performansı nasıldı ? Herhalde onun ömrü daha fazla olmuştur ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

Bizim ebatlarda metzeler e baktım 430 euro l. Bana çok pahalı geldi doğrusu. Bu ağırlık ta ve gucte bir motorda mt60 rs corsa nin en erken 15000 km gidecegini düşünüyorum fakat normal kullanimda.

Kesinlikle, arabam olsa bridgestone taktırsam 4 tekere daha ucuz olur...
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
benim eski motoru satıyorlar tekrar zaten burada resimleri mevcuttu. ilanda full falan yazılmış. evet motorda baya baya aksesuar falan vardır. fakat aklınızda olsun o motorun aküsü kötü durumda benden sonraki sahibi gps takıp ve motoru çok kullanmadığı için aküyü yemiş ve lastiklerin ömrü km den dolayı bitmeye yakın. almak falan isteyen olur diye uyarı yapıyım dedim şuan 1500 tl falan masrafı çıkar alırsanız.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Turuncular ne haber? Geziyor musunuz :)
@dyavol-77 Castrol yağ aldım tavsiyeniz üzerine. Bayramdan sonra bakıma sokacağım BaPo' mu :)
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Gezmez miyiz fenaa :)

Gecen gun beypazari yaptik da arkadaslarla sunu fark ettim bizim motorlar virajda super gidiyo, hic dengesini bozmuyo. Lastiginde buyuk etkisi var tabi bunda. Bilen varsa beypazari-karasar koyu yollarinda R25 ile pespese gittim hem de 2 kisiydik benim makinede.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

Beyler uzulerek o muthis(!) yerlestirilmis arka sinyalimi kirmis bulunuyorum, daha onceden kirmistim aslinda ama ustam sagolsun bi sekilde oturtmustu. Gecenlerde sevgilimin ayagi carpti o dusurdu yine ama ustamin taktigi sekilde tekrar tak(mis)tim. Dayanmisti aslinda bayagi da bugun sert bi cukura girdim orda ziplayinca sanirim vida dusmus yani kayip su anda. Ankarada servis sikintili oluyo genelde de bunu ben kendim degistirebilir miyim ? Bir de yan sinyal alinca icinden vida cikar mi ? (Fan bozuldugunda icinden cikmamisti vidalari, servis de zaten vidalar cikmaz boyle parcalardan dedi) vidalar cikmazsa nerden bulacagim ? Cevaplarinizi bekliyorum :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Gecmis olsun. Sinyaller gercekten sıkıntili yerde. Az once benim hatunda inerken santimle siyirdi :)
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Tesekkur ederim :) simdilik evden bi vida uydurdum, 6.000 bakimi geldi vakit buldugum bi ara goturucem, sinyal fiyatlarini da sorarim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst