Kask konusunda yardım.

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Selam arkadaşlar kendimce internetten birkaç kask seçip içinden eleme yaparak birisini almayı düşünüyorum.Aradığım en önemli özellik güneşvizörü şu anda.İkinci olarak ses yalıtımı ve hafiflik özellikleri (En önemlisi Güvenlik tabiki ancak o olay tam bir muamma olduğu için karşılaştırması zor.).Bu kasklar arasından kullandığınız veya bilginiz olan varsa bana yardımcı olurmusunuz.Bütçe üç aşağı beş yukarı bu koyduğum kaskların fiyatı kadar.Ancak 3-5 kuruş fazla verip çok daha kaliteli alabileceğim kask varsa bilmediğim onuda paylaşırsanız sevinirim.Teşekkürler,saygılar.

http://www.motosikletaksesuarlari.c...lu-Siyah-Beyaz-Kirmizi-Kapali-Kask_20802.html

http://www.motosikletaksesuarlari.com/search/güneş vizörlü kapalı kask

http://www.motosikletaksesuarlari.c...aking-N-Com-Vizorlu-Kapali-Kask-32-_8529.html

http://www.motosikletaksesuarlari.com/AGV-Kask-K3-SV-Dreamtime-Gunes-Vizorlu-Kapali-Kask_17586.html
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Sirf tipini begendim diye gittim icon kaska 800 lira verdim keske vermez olaydim. Nolani deneme firsatim oldu kesinlikle takinca insana ozguven veriyor kafa arkasi ense tarafini koruyan birsey var sanirim o cok hosuma gitmisti.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
mt blade raceline güneş vizörlü ve ls2 lerden bana göre daha kaliteli.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Yaklaşık 2,5 aydır n86 kullanıyorum turuncu desen değil yavruagzı gibi tatlı bir rengi var kafam ıcınde cok rahat daha almadım ama intercom icin özel bölmesi var kaskın dışında durmuyor güneş vizörü sayesinde kaskın camını hiç kapatmadım şimdilik cok memnunum ama sana tavsiyem git gör dene ve icine sineni al
mümkünse farkedilir bi renk al :)
20150911_172456.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
N 86 nın güneş vizörü nasıl? Yeterli mi ? Boyut ve renk yönünden
 
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
53
Nolan N86'ya vereceğim paraya HJC IS17 alırım. n-com takmazsanız o kısımdan çok gürültü gelir ve rüzgar alır. HJC motorrad testinde de n86dan çok daha fazla puan almış kask. Ayrıca is17 modelinin kutusundan pinlock da çıkıyor.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
N 86 nın güneş vizörü nasıl? Yeterli mi ? Boyut ve renk yönünden

boyutu bana göre yeterli
20150918_173831.jpg


ayrıca hava ve ses alma olayı imkansız gibi dış vizorü kapalı oldugunda hic rahatsız edici bir durum yaşamadım
ters cekmeseydim iyimiş kusura bakmayın
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Nolan N86'ya vereceğim paraya HJC IS17 alırım. n-com takmazsanız o kısımdan çok gürültü gelir ve rüzgar alır. HJC motorrad testinde de n86dan çok daha fazla puan almış kask. Ayrıca is17 modelinin kutusundan pinlock da çıkıyor.

HJC kullandınız mı ?Bide 3 kat güneş vizörü diye bir özellik yazmışlar hakkında onu hakkında bilginiz var mı ? N86 da pinlocklu geliyor diye biliyorum.

Mt revenge tavsiye ediyorum

MT revenge in fiyatı uygun sharptanda 5 yıldızı var ama güneş vizörü yok onda.

boyutu bana göre yeterli ayrıca hava ve ses alma olayı imkansız gibi dış vizorü kapalı oldugunda hic rahatsız edici bir durum yaşamadım
ters cekmeseydim iyimiş kusura bakmayın

Olsun belli oluyor.Sizin memnun olmadığınız yönü var mı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
pinlock vardı kutusunda aldıgım yerdemı koydular hediye olarak kutusunda varmıydı bılmıyorum herhangi bir memnun olmadıgım bir yonü yok şimdilik
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
güneş vizörü için 100-200 lira ekstra verme. al bitane kask içi güneş gözlüğü 50-75 liraya (bütün sitelerde var) tak kaskının içine akşam olunca da çıkar. Ayrıca kask içi güneş vizörü sağlamlığı azaltıyor kaskta.
 
Katılım
20 Nis 2014
Mesajlar
53
HJC kullandınız mı ?Bide 3 kat güneş vizörü diye bir özellik yazmışlar hakkında onu hakkında bilginiz var mı ? N86 da pinlocklu geliyor diye biliyorum.

Kullanıyorum. Nolan N86'dan çok daha güzel bir görüntüsü var ve ondan daha sessiz bir kask. 3 kat güneş vizörü olayını bilmiyorum, bana gayet normal bir güneş vizörü gibi geldi :) . Güneş vizörünü açmak için kaskın tepesinden anahtarını indiriyorsunuz kapatmak içinde diğer bir düğme var ona basınca kendisi yavaşça içeri çekiyor.

Kaskın camında artı bir kilit daha var. O kapanınca cam contalara tamamen yapışıyor ne ses var ne rüzgar.

Bu kasktan önce nolan ve origine kullandım (origine hala kullanıyorum şehir içinde müzik vs dinlemek için) kıyaslamak bile abes geliyor bana.
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Arkadaşım kask konusu biraz değişik bir konu. Kaskı denemeden alma. Kafana uyar çene kısmı uymaz bol gelir şu olur bu olur. Sırf güzel görünüyor diye kask alma. Dene ondan sonra. Güvenlik konusuna gelince Schıbert Shoei Arai Nolan Shark X lite bunların hepsi kendini kanıtlamış markalar.

Benim başıma olan tek kask Schubert S2 Sport modeli. Diğer hiçbir tanesi olmuyor.

Denemeden sakın alma derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst