Motosiklet kazasinda acil kan ihtiyaci

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
Bir kardesimiz Ankara'da 15 gun once motosiklet kazasi yapmis. Ibn-i Sina'da yatiyo ve kanamasi durdurulamadigi icin devamli kan veriliyo.

Hasta adi Mehmet Mencik

Hasta yakini Ibrahim Gomlekli. 05322944641.

Kan gurubu ayirt edilmeksizin bagislari kabul ediyolarmis.

Az once aradigimda mesai saatleri icinde bagis aldiklarini soyledi.

Ankaradaki tum motosiklet sevdalilarini davet ediyorum. Yarin saat 11:00 civari bagis icin hazir bulunacagim.

Unutmamak gerekir ki siradaki bagis ihtiyaci olan kendimiz, daha kotusu bir yakinimiz olabilir.

Duyarli olalim.
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
Geçmiş olsun arkadaşa mutlaka yardım eden çıkar
kafama takılan soru ise (((Kan gurubu ayirt edilmeksizin bagislari kabul ediyolarmis.)))
Bu nedir arkadaş kan ticaretimi yapıyor hasta yakınları
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
194
Geçmiş olsun arkadaşa mutlaka yardım eden çıkar
kafama takılan soru ise (((Kan gurubu ayirt edilmeksizin bagislari kabul ediyolarmis.)))
Bu nedir arkadaş kan ticaretimi yapıyor hasta yakınları

Hocam kan merkezi her grup kani stoklarina aliyor. Stogundaki ihtiyac grubu kani hastaya sagliyor. Bu takasta hasta yakinlarinin insiyatifi soz konusu degil. Bence cok mantikli bir uygulama.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
700
http://www.haberler.com/fethiye-hayati-tehlikesi-devam-eden-esini-7653301-haberi/

bu olay sanırım? 130'la çarpmış. öncesinde fren de yaptıysa 150-160 civarı seyrediyordu sanırım?

çok geçmiş olsun. umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur. ne yazık ki hem ankara'da değilim, hem ilaç kullandığım için kan veremiyorum. inşallah ankara'daki duyarlı arkadaşlar yardımcı olur. tekrar geçmiş olsun. bilinci açıksa forumdaki kişilerin selamı var deyin, moral olur.
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
Hepatit b olmasam verirdim :(

çok geçmiş olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------

http://www.haberler.com/fethiye-hayati-tehlikesi-devam-eden-esini-7653301-haberi/

bu olay sanırım? 130'la çarpmış. öncesinde fren de yaptıysa 150-160 civarı seyrediyordu sanırım?

çok geçmiş olsun. umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur. ne yazık ki hem ankara'da değilim, hem ilaç kullandığım için kan veremiyorum. inşallah ankara'daki duyarlı arkadaşlar yardımcı olur. tekrar geçmiş olsun. bilinci açıksa forumdaki kişilerin selamı var deyin, moral olur.

Ben de kullandığım ilaçlara ara verdiğimden bu boşluğu değerlendirmek istedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst