Mondial Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
8
kardeş ben yeni aldım pirince pilaka sigprta 290 ila 300 arası

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:44 ----------

ön tozluk jant göbek km saati komple değişmiş darbe almış motor kardeş uzak dur derim
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
ben 2015 modeline 80 i gösteremiyorum ya nasıl iştirbu

Gps ölçümüyle 95 kmh yaptığımı hatırlıyorum
Hiza etki eden cok faktör var

Lastik havasini fazla tut teker yere cok degmez ;güvenlik zayif olur ama
15-50 yagin max speed daha fazla oluyormuş
Hava ayarını az bise aç ;fazla benzinden devir ceviremiyormus motor
Zinciri kalin gresle yağla yagsiz olmasın
Havada ruzgar fazla olmamalı
4 vites hiz vitesi diye biliyorum
5 te daha yavaştı sanırım.netteki videoyu izlersen max. Hiz denemesini 4 te yapıyor bu motorla

Arada dene ama hızı önermem bu motorla hic güvenli değil
Zaten zirt pirt radar
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Arkadaşlar motorum 5700km ye geldi yağını değiştirdim 15 40 castrol koydum motor boşta çalışırken stop ediyor giderken veya dururken 5 10 sn içinde gaz vermezsem stop ediyor rölanti ayarı düşükte değil avans ayarından olduğunu söyledi bi kaç kişi sizce nedendir bu sorun yağı değiştirdikten sonra ortaya çıktı belki tesadüftür
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Arkadaşlar motorum 5700km ye geldi yağını değiştirdim 15 40 castrol koydum motor boşta çalışırken stop ediyor giderken veya dururken 5 10 sn içinde gaz vermezsem stop ediyor rölanti ayarı düşükte değil avans ayarından olduğunu söyledi bi kaç kişi sizce nedendir bu sorun yağı değiştirdikten sonra ortaya çıktı belki tesadüftür

hava ayarını tamamen sık 2.5 tur aç
veya max. 3 tur aç

daha sonra motor hafif ısınsın rölanti ayarını 1500 e veya az üstüne gelecek şekilde ayarla


10 40 iyidir bizim motora
diğerleri kalın geliyor
hantallaştırıyor

jiklenin açık olmadığına emin ol
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Forumda hiç hareket yok ben princemin dün debriyaj telini değiştirdim.www.mondiyalp.com adresinden 3,5 tl den 2 tane tel yine 3,5 tl ye hava filtresi sipariş ettim.Hemen afyon bayisi arası elinde olduğunu söyledi.Gidip 1 hava filtresi 1 debriyaj teli aldım 10 tl ya.Seviyorum mondiyi parçaları çok ucuz :cat: SOnra evde kendim değiştirdim telini çok kolay oldu kazık gibi olan debriyaj yumuşacık oldu.
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Forumda hiç hareket yok ben princemin dün debriyaj telini değiştirdim.www.mondiyalp.com adresinden 3,5 tl den 2 tane tel yine 3,5 tl ye hava filtresi sipariş ettim.Hemen afyon bayisi arası elinde olduğunu söyledi.Gidip 1 hava filtresi 1 debriyaj teli aldım 10 tl ya.Seviyorum mondiyi parçaları çok ucuz :cat: SOnra evde kendim değiştirdim telini çok kolay oldu kazık gibi olan debriyaj yumuşacık oldu.

Debriyaj telini yağla siringayla daha yumusak olur
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Motoru sattım 1600 tl ye
1 adet kazası vardı
5000+ km de
ilk sahibinden

1800 e aldım
1.5+ sene (20 ay) bindim
MTV falan da ödemedim
1600 e sattım iyi iş :)

almak isteyenlere prince öneririm
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Motoru sattım 1600 tl ye
1 adet kazası vardı
5000+ km de
ilk sahibinden

1800 e aldım
1.5+ sene (20 ay) bindim
MTV falan da ödemedim
1600 e sattım iyi iş :)

almak isteyenlere prince öneririm

Hayırlı olsun iki taraf içinde iyi paraya satmışsınız ben 5bin kmde 1300e aldım kazasız şimdi ne almayi dusunuyosunuz
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Arkadaşlar motorun far ampulünü değiştirmek istiyorum bizimkine uyarmi açıklaması bu
OSRAM X-RACER H4 55/60W 12V halojen far ampülü. Paketinden çift olarak çıktı ihtiyacım olmadığı için ikinciyi tek olarak satıyorum. H4 12v bütün motorsikletlere uygundur. Uzun/kısa tek ampüldedir.
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Arkadaşlar motorun far ampulünü değiştirmek istiyorum bizimkine uyarmi açıklaması bu
OSRAM X-RACER H4 55/60W 12V halojen far ampülü. Paketinden çift olarak çıktı ihtiyacım olmadığı için ikinciyi tek olarak satıyorum. H4 12v bütün motorsikletlere uygundur. Uzun/kısa tek ampüldedir.

dediğiniz ampul far tasını eritmesin sakın
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Ekonomi hayırlı olsun kardeşim ama satmasaydın keşke bak şimdi sen motorsuz yapamazsın...
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Aldık bikere artık yapacak birsey yok fazla yakmıyorum farları zaten,eritmemesi için ne gibi önlemler alabiliriz

Tası metal olanla degismek gerek diye biliyorum
Astarı yuzunden pahali derler ya o durum olmasın
Ampulü degismek daha ucuza gelebilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

Ekonomi hayırlı olsun kardeşim ama satmasaydın keşke bak şimdi sen motorsuz yapamazsın...

Teşekkürler
Motorun riski çok
Kendimizi kendi elimizle tehlikeye atmaya hic gerek yok.
Arabaya devam
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Arkadaşlar bu motorlar snappy x arasında kaldım. 90 kiloyum vücütgeliştirmeyle uğraşıyorum. Artçımda 60 kilo. Bu bizi çekermi istedigim yere sorunsuz götürürmü. hız derdim yok 80 yapsın yeter. birde bayiden 0 alınca ne kadar pazarlık payı var acaba masraflar dahil 2600 anahtar teslim alabilirmiyim?
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
Arkadaşlar bu motorlar snappy x arasında kaldım. 90 kiloyum vücütgeliştirmeyle uğraşıyorum. Artçımda 60 kilo. Bu bizi çekermi istedigim yere sorunsuz götürürmü. hız derdim yok 80 yapsın yeter. birde bayiden 0 alınca ne kadar pazarlık payı var acaba masraflar dahil 2600 anahtar teslim alabilirmiyim?
snapy tavsiye etmem ön fren kampana durmuyor malzeme işçilik yerlerde tirtir titrer vitesli motor kullandıysan alışmakta sıkıntı çekersin... bence bir dene hangisi hoşuna giderse onu al ben olsam prince alırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst