arkadaşlar ilk motorum olacak en fazla kaç km olmalı ?

Katılım
25 Ağu 2015
Mesajlar
12
sa arkadaşlar alacağim motor ilk motorum olacak vitesli olsun istiyorum bajaj 125st almayı düşünüyorum nelere dikkat etmeliyim ve en fazla kaç km de olmalı alacağım motor?şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
25 Ağu 2015
Mesajlar
12
teşekkürler çok sağolun. :) acaba kuba superligt 150 ve ya 200 cc lik motorları kullanabilirmiyim daha önce hiç motor tecrübem yok tabiki eğitim alarak sadece eğitim yeterli olurmu yani.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
603
aleykumselam canım kardeşim hoşgeldin. şuan da aklında geçen bütün modellerin kullananları yorumları soruları daha önce soruldu. tanışma bölümünde kendini tanıtmamışsın ilk motor heyecan yapmışsın belli ama arama seçeneğini kullanırsan gelecek cevaplardan daha hızlı ve kolay sorununu çözersin:cat:
 
Katılım
1 Kas 2013
Mesajlar
224
Başlangıç için tehlike oluşturacak motorlar değil. Bir çok insan bunlarla başlıyor. Kuba veya diğer çinli motorlar ile ilgili olarak kalite konusunda sıkıntı çekebilirsiniz. Biraz şanssızsanız sürekli problem çıkarıp sizi motordan soğutabilirler. Ama bu motorları da kullanan binlerce insan var demek ki bir şekilde oluyor. Gözünüz kulağınız üzerinde olmalı ve iyi bakmalısınız ki problem varsa da büyümeden çözülebilsin. Ben olsam Bajajdan devam ederdim.
 
Katılım
25 Ağu 2015
Mesajlar
12
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

[/COLOR]
aleykumselam canım kardeşim hoşgeldin. şuan da aklında geçen bütün modellerin kullananları yorumları soruları daha önce soruldu. tanışma bölümünde kendini tanıtmamışsın ilk motor heyecan yapmışsın belli ama arama seçeneğini kullanırsan gelecek cevaplardan daha hızlı ve kolay sorununu çözersin:cat:

hoş bulduk. haklısınız biraz aceleci davrandım forumda daha yeni olduğum için biraz amatörüm bu konularda anlayışınız için teşekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

Başlangıç için tehlike oluşturacak motorlar değil. Bir çok insan bunlarla başlıyor. Kuba veya diğer çinli motorlar ile ilgili olarak kalite konusunda sıkıntı çekebilirsiniz. Biraz şanssızsanız sürekli problem çıkarıp sizi motordan soğutabilirler. Ama bu motorları da kullanan binlerce insan var demek ki bir şekilde oluyor. Gözünüz kulağınız üzerinde olmalı ve iyi bakmalısınız ki problem varsa da büyümeden çözülebilsin. Ben olsam Bajajdan devam ederdim.

teşekkürler aslında sormak istediğim bir çok soru var ama şimdilik yeterli :)
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
İlk motorun olacak, yeni başlayacaksın; marka, model ve kaç km olması gerektiğini soruyorsun.

1) Beğendiğin motoru al. Beğenmediğin, içine sinmeyen motoru alma.

2) Paran hangi sıfır beğendiğin motora yetiyorsa onu al. Mutlaka sıfır motor al. İkinci el alma. Motor sana alışırken sen motora alışırsın.

Bunlar aklında kalsın; gerisini forumlarda arattırıp daha detaylı öğrenebilirsin zaten...
 
Katılım
25 Ağu 2015
Mesajlar
12
İlk motorun olacak, yeni başlayacaksın; marka, model ve kaç km olması gerektiğini soruyorsun.

1) Beğendiğin motoru al. Beğenmediğin, içine sinmeyen motoru alma.

2) Paran hangi sıfır beğendiğin motora yetiyorsa onu al. Mutlaka sıfır motor al. İkinci el alma. Motor sana alışırken sen motora alışırsın.

Bunlar aklında kalsın; gerisini forumlarda arattırıp daha detaylı öğrenebilirsin zaten...

evet ilk motorum olacak kuba cr1 var sizde sanırım baktımda gayet güzel görünüyor siz sıfır mı aldınız ? ne tavsiye edersiniz bu konuda 2. el bi japon öncesini bilmediğimiz bi japon almak mı yoksa 0 bi çinli motor almak mı ?
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Benim tavsiyem bütçeniz iyi değilse 2.el almanız yönünde olacaktır çünkü bu şekilde satarken zararınız az olur.
Sağlamlığı belli olan modellere yönelmenizi tavsiye ederim, mümkümse 2 yaşını ve 7.000 km civarını geçmemiş olsun.Çizik ezik düşmüş veya modifikasyon yapılmış olan motosikletlere pek bakmayın herşeyi orjinal olsun.Zincirine falan bakın bol mu kirli mi yağlı mı ? motosikleti bakımlı kullanıp kullanmadığına dair bir ipucu olur.Motosikleti satan kişiyede bakın tip konuşma olarak.Birde eğer ilk motoru ise motoru harap etmiş olabilir onuda laf arasında sor ilk motorunuz mu vs diye.Alcağınız kişiye motosikleti ekspertize götürüp kontrol ettirceğinizi söyleyin ve söylemediğiniz hatası varsa ekspertiz ücretini sizden alacağım dersiniz.Kabul ederse zaten gözü kapalı alabilirsin demektir :D
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
şimdi birileri gelip km önemli değil x motor var bende y kmde saat gibi derler 20bini geçmiş motor almazlar.

çinliyse 7bin japonsa en fazla 15bin km olsun. bütçeni söylersen daha iyi yardımcı olabiliriz.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Benim tavsiyem bütçeniz iyi değilse 2.el almanız yönünde olacaktır çünkü bu şekilde satarken zararınız az olur.
Sağlamlığı belli olan modellere yönelmenizi tavsiye ederim, mümkümse 2 yaşını ve 7.000 km civarını geçmemiş olsun.Çizik ezik düşmüş veya modifikasyon yapılmış olan motosikletlere pek bakmayın herşeyi orjinal olsun.


İşte onların fiyatı da sıfırı kadar neredeyse. 300 TL-500 TL oynuyor :) Öyle bir ikinci el alacağına 500 daha koyup gidip sıfır alırsın daha iyi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst