- Konu Yazar
- #21
N86 dene bakalım muhtemelen beğeneceksiniz.
N86 ya bulunduğum yerde 700 lira fiyat istedi euro üzerinden satıyorlar hep kaskları.
m1 ve vortex modelleride güzel aslında 500 e m1 i verse adam pazarlıkla alınır gibi desenleri elinde yok her deseni getiririz filan dedi de.Motoru alırken pazarlık yapmadı hiç diğer şeylerde indirim yapcam söz dedi de bakalım yapar mı yapmaz mı görcez.